indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

RSVWJ
User
spacer line

Voor mijn studie ben ik op zoek naar een stageplaats in IndonesiŽ. Ik woon nu vijf maanden in Yogyakarta, waar ik ťen semester heb gestudeerd aan Universitas Atma Jaya. In het komende jaar begint mijn vierde studiejaar aan de Hogeschool Rotterdam (Trade management gericht op AziŽ ). De stageperiode is achttien weken, waarbij ik op zoek ben naar een bedrijf, waarbij mijn voorkeur ligt in Jakarta. Ik weet niet in hoeverre er hier Nederlanders actief zijn die daadwerkelijk in IndonesiŽ wonen/werken, maar niet geschoten is altijd mis. Ik hoop dat iemand mij direct, of indirect kan helpen. Als er vragen zijn hoor ik dat uiteraard graag.
Bij voorbaat dank.

spacer line  

Ik dacht dat er een professionele bemiddelingsburo's is op Java .
Het zou handiger zijn als je de afstudeerrichting/keuze vak( major) vermeld.
Je kan vragen bij de DNC)De Nederlandse Club gemeenschap in Jakarta.
Voor zo ver ik weet waren vroeger veel TMA studenten van HvA die stage lopen in Jakarta.
Mijn zoon had voor een blauwe maandag (1jr) TMA gestudeerd. in Adam.

bisa dicek of makemyday .

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Kijk op www.internship-jogja.com

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,240,767 topic views - 234,386 posts - 13,692 topics - 25,241 members - last post @ 22-10-2019 03:49 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,691,590 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com