indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Er is overeenstemming bereikt met 250 luchtvaartmaatschappijen over de maat van handbagage.
Een trolley bag, Hoog 55 cm, Breed 35 cm, Diep 20 cm.
Er komt een plaatje op waaraan mensen bij de incheckbalie gelijk kunnen zien dat het koffertje een standaardmaat heeft.
In de loop van dit jaar wordt het ingevoerd.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja dat heb ik ook gelezen maar wat moet je doen met de oudere handback die wel de maat hebben, maar zo'n plaatje er niet op heb zitten.
Het is weer eens duidelijk, dat de gemaakte afspraken wereld wijd, een gebeuren is waar je dan weer meer plastiek tassen zullen mee nemen, om daar meer er in te stouwen.
Je mag bij je handback een stuks handtas of beautycase mee nemen.
Reken maar op dat het uitvinden,en slimme manier om meer spullen meegenomen word in het vliegtuig.
Zo doe ik mijn laptop ook apart meenemen, of laat het buiten die handback bij de balie om het later er weer in te doen.
EN bij de controle post moet je het er weer uit halen.
De meeste maatschappijen hanteren 7 kilo voor je handback, die je moet laten zien bij het inchecken en op de weegschaal moet gewogen worden zodat er ook een plakband er aangehangen word.
Je ziet best veel mensen die sjouwen wat mee als je op schiphol bent.
Hoe doen ze dat dan betalen ze dan exstra zoals ik ook vorig jaar bij moest betalen 100 euro exstra ongeacht hoeveel kilo overgewicht je heb.
1 of 10 kilo te veel kost dat bedrag er bij.
Dat was bij de KLM. Emoticon: Sadley

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ziel ik spreek uit ervaring, we hebben een aantal keren met Emirates gevlogen.
Wij kwamen elke keer in de nacht aan op Dubai met een wachttijd van ruim 4 uur.
Elke keer schijtvol, geen trolley en zitplaats te krijgen, zorg dat je wat kamelendrollen (Dirham) meeneem zodat je ergens in een zaakje wat kan gaan drinken want meer dan 4 uur over dat vliegveld zwerven is geen pretje.
Neem ook niet te veel handbagage mee, het gebouw van het vliegveld Dubai is qua vloeroppervlakte het grootste gebouw ter wereld.
Zit het een beetje tegen dan loop je je de krampen zonder trolley.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik weet het Malam had van jou dat al eens eerder vernomen.

Is er geen eten en drinken te koop dan op dat vliegveld en kan je niet met euro's betalen dan?

Je moet dat ook weer ervaren maar ik ben gewaarschuwd bedankt....... Emoticon: Wink
Zal later verslag doen van mijn ervaring....... Emoticon: Yeah right!

http://www.dubaitips.nl/dubai-(...)national-airport.htm

_Jarno_
User
User icon of _Jarno_
spacer line

Als handbage een koffertje op wieltjes nemen is ideaal, gebruik het al jaren en over het algmeen voldoen die aan de gestelde maten. Wat het vliegveld op Dubai betreft, dat is inderdaad veel te druk rond dat tijdstip. Als het een beetje kan dan mijd ik het liever.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Tuurlijk kan je eten en drinken kopen Ziel, tentjes zat, maar je kan niet overal met Euro's betalen dus beter wat Euro's omzetten in kamelendrollen, kan op het vliegveld.
Als je dan stalpoten krijgt van het lopen kan je onder het genot van een slobber ergens in een tent je tijd uitzitten.

Ja Jarno een trolley bag, we bedoelen hetzelfde, die moet nu aan de maten die ik hierboven omschreef voldoen.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

met 4 wieltjes rechtop laten rollen zonder obstakels,,, Emoticon: Wink

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,949,885 topic views - 222,206 posts - 13,488 topics - 16,248 members - last post @ 22-09-2017 21:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

90,046,308 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com