indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Ach kasihan het is voorbij, Indie het is voorbij, Nederland, Nederland de weduwenaar van Indie ben ik.

Wegens fusie van twee giganten moeten de kleintjes wijken. Hierdoor is mijn contract verbroken en moet ik per 1 april weer terug naar NL, en dit is geen grap.

Met 'weemoed' moet ik nu alles gaan afronden hier in Jember. De mensen zo goed alshet kan instrueren.

Paasfeest op Bali!! En daarna naar NL, terug. Geen kopi neem ik mee alleen, kretek, mijn meubels en een paar sarongs voor de zomer, en heel veel mooie, leuke,goede herinneringen. Ook minder goed maar die worden overschaduwd door de betere!!

Dit houdt in dat ik bij kumpulans aanwezig kan zijn, Den Haag het zomerfeest. En lekkere verse haring eten!!

Ik hoop dat een ieder mijn gebrabbel en gezwets af en toe voor lief heeft genomen, er iets aangehad heeft,zijn lering getrokken heeft en anders er snel doorheen gelezen heeft engedacht heeft, die heeft last van de tropenkolder,hahahaha.

Wieteke van Dort als Tante Lien bezong het al,kasihan het is voorbij, DenHaag de weduwe van Indie ben jij.

Vaarwel mijn dierbare Indonesie,en hopelijk tot snel wederziens.

Mocht ik nog vragen hebben betreffende vakantie bestemming, restaurants en tempels,cultuur en gedrag van de mensen dan zal ik mij richten tot het forum,hahahah

Slamat tinggal, dan sampai jumpa.

Mocht iemand nog een jonge krachtige kerel nodig hebben ik zoekwerk per direct!!

Sepp Buys

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Sepp,
Wij leven helemaal met je mee, ik verwacht dat je het in Nederland niet eenvoudig zal krijgen na een tijd in Indonesie (Jember) gewoond te hebben.
Op dit forum zijn we het vaak niet eens met elkaar, dit is voor mij echter geen reden om je nog even te onmoeten in Bali voordat je met lood in de schoenen terug keert.
Een geluk heb je, de deur van Indonesie staat nog altijd voor je open mocht je hier op vakantie willen komen.
Groetjes en wij zullen voor je duimen dat je spoedig een nieuwe werkgever vind die je de mogelijkheid bied om in Indonesie te werken.
Succes,
Tuti & Jan
Emoticon: Bye bye

Jantje
User
spacer line

On 24-03-2005 01:41 Sepp Buys wrote:

Mocht iemand nog een jonge krachtige kerel nodig hebben ik zoekwerk per direct!!
Sepp Buys

Sepp, ik heb met je te doen. Ik denk dat je al zo ingeburgerd bent. De toekomstplanning van de doorsnee autochtoon is 2 dagen. Jij denkt ook niet vooruit. Heb je dat niet aan zien komen? Je bent geďnteresseerd in watersport. Probeer daar werk te vinden. Deurdondern jong...
Troost je met de gedachte dat je straks in Nederland weer frisse lucht ademt, over een gaaf wegennet rijdt en haring kan eten.
In iedergeval sterkte en succes. Emoticon: Wink

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Aah.. da's sneu. In ieder geval het allerbeste weer in Nederland en geniet nog van de dagen daar in ieder geval.

Op mijn werk zoeken we nog iemand voor de klantenservice, ook geen 1 april grap, maar dat zal wel he-le-maal niets zijn voor je wellicht Emoticon: Very funny Emoticon: Puh!

joost
User
spacer line

Wat sneu voor je. Het Indonesie daar waar je nog even mag blijven is voor mij het favorite gedeelte. Wij zijn net terug uit Bondowoso waar we al zo'n 10 jaar komen.
succes met je afscheid.

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Ik leef ook met je mee Sepp. Ik ben van plan om op mijn volgende trip Kalibaru te bezoeken, ook daar in de buurt. Maar welkom terug bij de weduwe van Indië.

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Allen dank. Ik zit niet bij de pakken neer. NL wordt weer warm,debloemen komen de grond weer uit en de vogels beginnen in mei met eenei.

Het isnu Pasen, ikheb al een ei, komtgoedmensen!! Altijdblijven lachen.Sorrymijnspatieiskapot, hahaha

Sepp

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Sepp,

Goed sparen voor je oude dag en voordat je het weet ben je weer terug van weg geweest.

Suc6
Albert

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Beste Sepp,

Je bedoelt de fusie tussen Sampoerna en Philip Morris? Zo'n contract wordt wel heel gauw verbroken. Goede reis terug, wellicht dat de tabakswereld andere kansen bied op een terugkeer, wie weet?

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Beste Sepp,

Ook uit het missiegebied Zeeland duimen we voor je Emoticon: Bye bye Jammer, maar je hebt toch het geluk dat je ervaring hebt opgedaan om met mensen samen te werken Emoticon: Cry uit een ander cultuur Emoticon: Devil Ik heb je privé een berichtje gezonden. Emoticon: Shiny
Umberto.

spacer line  

Dag Sepp,

Het klink als een echt afscheid van indonesia voor jou ! dat zal toch niet waar zijn !!! met een beetje sparen in nl ben je weer zo terug voor lange tijd !!!
In iedergeval Sepp...waar jij voor leeft !! lijkt me waar-te-maken Emoticon: Shiny

M-Solo.

Live life to the max.......

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Sepp,
Je blijft toch wel voor de sigarenboer werken? Kom je terug naar Valkenswaard? Of waar is het kantoor ook al weer?

Begin de details te vergeten

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Mensen,

Ik wil Indonesie niet verlaten! Het moederbedrijf DIMON issamen gegaan met Standard Comercial, overal zitten ze met dubbele mensen ter wereld, het eerste dat zedoen als amerikaans beursgenoteerd bedrijf is kosten besparen, in welke vorm dan ook. Aangezien op lokaal niveau de functies moeten worden ingevuld door lokalen moeten vele expats terug. Waaronder ik dus,allemaal heel begrijpelijk. Het nieuwe bedrijf heeft er een tijdje over gedaan om uit te zoeken waar en wat en hoe en wie, en maandag kwam dus 'eindelijk' het beslissende telefoontje vanuit Barcelona. Ik werk voor een dochter van DIMON (sigaretten tabak), CdF (sigaren tabak). Ik ben al zoekende vanuit Indoensie en heb al 'contact'met overige tabaks bedrijven.

Bon slamat en tot mails

Sepp

Niek B.
User
spacer line

Sepp,

Ik heb met veel genoegen je input en response gelezen op het Forum. Veel succes bij het vinden van een nieuwe baan en als het even kan in Indonesia.
Begin dit jaar waren we op bali (en Yogya) elkaar net mis gelopen hier moet het dan toch lukken om een borrel te pakken (met of zonder haring).

Niek

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Ach we kunnen toch altijd een rijdende Toko beginnen.
Lekkere hapjes verkopen kreteks kopi .
Nou ja dat is alleen maar is t-er heb idee.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,769,833 topic views - 236,129 posts - 13,703 topics - 27,403 members - last post @ 20-01-2020 13:12 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,499,178 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com