indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Danny123
User
spacer line

Hallo,

ik heb een vraag voor de mensen die bekend zijn met natuurlijke kruiden/medicijnen.
Op het moment ben ik opzoek naar een natuurlijk middel om haargroei te stimuleren.
Mij werd "rambut" aangeraden van Nyonya meneer.
Volgens degene die me dit vertelde waren dit jaren geleden kleine lichtgroene pilletjes welke compleet natuurlijk waren.

Nu heb ik iemand in Indonesie dit gevraagd me te versturen, maar ze zeggen dat het alleen in olie verkrijgbaar is. Kent iemand toevallig dit middel, en is het wellicht van een ander merk?

Het uiteindelijke doel is het haar sneller te laten groeien.

Alvast vriendelijk bedankt!

_Jarno_
User
User icon of _Jarno_
spacer line

Allicht dat Dick Advocaat of Gerard Joling je van advies kan voorzien.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Het beste middel om je haar sneller te laten groeien is een maand Indonesie!
Alle ander "middeltjes"? Ik weet het niet hoor maar als het zo simpel was dan zouden er niet zoveel mensen mee worstelen...

Niet via internet verkrijgbaar?

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Vroeger gebruikte ik Berkenhaarwater of klitwortellotion. Maar het heeft niet mogen baten.
Een coup de la billiardbal is wel net zo makkelijk en heeft weinig onderhoud.

Heb geen hoge verwachtingen van oplossingen tegen haaruitval! De ultieme oplossing die voor iedereen bevredigend is is helaas nog niet gevonden. Ook de huidige haargroeimiddelen kunnen helaas nog geen wonderen verrichten. Volledige teruggroei van verloren gegane haren komt zelden voor.

http://www.haarweb.nl/forum/sh(...)463a40c3afc8&t=10736

spacer line  

Het is ook in olievorm , dus uitwendig gebruik.
http://www.meneershop.com/inde(...)oduct&product_id=172

Baat het niet , schaadt het niet.
Advies: ik zou een uitwendig product nemen.
Vroeger heb je Urang Aring of Minyak Kemirie ( beiden olie).

bisa dicek of makemyday .

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik gebruik niks, maar mensen vragen mij wel eens of ik "Pokon" gebruik. Emoticon: Blush
Ik zie veel reclames in IndonesiŽ maar ook in Nederland, nu is er zelfs een reclame van shampoo met cafeÔne Emoticon: Confused

Maar mensen laten we gewoon bij de werkelijkheid blijven, we weten toch allemaal wel dat je het hebt of niet en dat tegen kaalheid geen kruid is opgewassen, letterlijk en figuurlijk.

Ik heb een weelderige blonde haardos (het grijs zie je dus niet) dat heeft moeder natuur mij gegeven of misschien had mijn pa wel een goed shot.
Smeren, slikken of welke shampoo en pillen hebben daar geen invloed op, ieder zinnig mens weet dat toch Emoticon: Confused
Een goede shampoo gebruiken is belangrijk om je haar gezond te houden, maar geen garantie om je haar de behouden..

Waarom worden vrouwen nagenoeg niet kaal?
Hormonen? Misschien heb ik te veel vrouwelijke hormonen Emoticon: Laugh out loud
Ik weet wel dat ik minimaal elke 8 weken naar de kapper moet om mij voor minstens 20 Eurie te onderwerpen aan de schapenscheerder.

Alles heeft zo zijn voor en zijn tegen, een biljartbal spaart 120 Euro per jaar uit Emoticon: Yes!
De dames mogen hier reageren, het maakt geen ruk uit of je tapijtje hebt of dat je een biljartbal bent.
Ben je mannelijk, kan je je dame beschermen, geef je aandacht en kan je met je partner door ťťn deur, dan maakt het geen ruk uit of je haar hebt of niet. Emoticon: Bye bye

Mijn Pop is gek op mijn blonde dos, maar zou ik hem kwijt raken zal ze mij echt geen schop geven Emoticon: Nooo

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik wilde eigenlijk helemaal niet reageren in deze topic, daar heb je die lul weer.
Maar ik kon mij niet bedwingen.

Laten we eerlijk zijn, veel mannen hebben problemen met kaal worden, zou dat dan met een pilletje of smeerseltje uit IndonesiŽ zijn op te lossen?
Zou dat dan niet wereldwijd bekend zijn?

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ja, dat laatste bedoel ik......

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

papaya
User
User icon of papaya
spacer line

Locals gebruiken Minyak Kemiri. http://www.minyakkemirirambut.com/ Kun je denk ik wel in de Toko in NL krijgen. In Indonesie kun je het overal kopen.

Happiness is not a destination, it's a Way of Living

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

50,527,866 topic views - 222,851 posts - 13,503 topics - 16,512 members - last post @ 17-10-2017 03:34 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

90,928,495 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com