indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Ferdi
User
spacer line

Bij het vastleggen van onze vluchten naar Papua was de startdatum van het Baliem valey Festival nog niet definitief bekend (zelfs de plek niet; ja, in augustus.... dat wel). Wij vliegen naar Papua en zijn van 3 - 12 augustus in Wamena (Baliem valley) en hopen nu maar dat we (tenminste een deel van) het Baliem valley Festival kunnen meemaken.Twee vragen:
1. Is er al een definitieve datum en district gekozen?
2. Het boeken van een hotelletje (met eigen douche/toilet) blijkt ook een lastige klus: tips?
met vriendelijke groet, Ferdi

koming
User
User icon of koming
spacer line

Ferdi,

Ik wil je voorpret niet bederven maar Papua is het wilde oosten van Indonesie. Activiteiten staan daar niet van tevoren vast, of niet eerder dan 2 minuten van tevoren. Als je een keuze hebt voor een hotel, of ongeveer weet wat je wilt kan ik wellicht mijn contacten ter plaatse wel aanspreken (geen garantie).

groet,

Koming

koming
User
User icon of koming
spacer line

Hmmm,

Even m'n licht opgestoken: Er wordt nogal wat volk verwacht bij dit festival dus de hotels zullen misschien snel vol zitten, en ook de hoofdprijs vragen.
Het is trouwens de eerste keer dat het festival wordt gehouden.

koming

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,122,203 topic views - 240,021 posts - 13,725 topics - 32,689 members - last post @ 09-08-2020 00:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,231,044 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com