indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

wereldreis
User
spacer line

Ik ben nu 10 dagen in Bali , nog maar heel weinig zon gezien, de laatste 2 dagen helemaal niet! Dit heb ik de afgelopen jaren niet eerder in deze periode meegemaakt. Het weer is echt van slag volgens de balinezen. Wat ook opvalt is dat er heel weinig toeristen zijn in vergelijking met andere jaren.

zieleffe
User
spacer line

Wat weer betreft is er in de hele werled van slag dus niet vreemd in Bali ook.......... Emoticon: Sadley

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Het weer is in de hele wereld van slag, dat wordt steeds duidelijker, dus ook in IndonesiŽ.
Dat er minder toerisme is, zou weleens het gevolg van het Indonesische beleid kunnen zijn.
Aan de ene kant hopeloos trachten het toerisme te bevorderen prachtige plannen die falen, kijk maar naar het visumvrij maken van 30 landen.
Aan de andere kant komt IndonesiŽ behoorlijk negatief in het nieuws, kijk maar naar de alcohol wetgeving, het zou kunnen dat mensen eerder gaan kiezen voor andere landen in Z.O AziŽ die veel toerist vriendelijker zijn en hetzelfde hebben te bieden.
Daarbij zou het ook nog eens zo kunnen zijn dat veel AustraliŽrs zich door de executie van hun landgenoten zich op de kop krabben en een keuze maken voor MaleisiŽ, Thailand, Vietnam of Cambodja.
De minister van buitenlandse zaken van AustraliŽ Bishop had daar al voor gewaarschuwd.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 26-04-2015 10:47 wereldreis wrote: Het weer is echt van slag volgens de balinezen.
Ik was er exact 2 weken geleden en toen liepen de Balinezen (inclusief ik) te klagen dat het al weken zo vreselijk warm was en er nog geen regen viel. Nou ja, wat wil men nou?

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Het weer onder de bevolking word ook steeds grijzer met al die prijs verhogingingen
Nu zaten ze al met de rijst en benzine te klooien.
Nu vliegen de prijzen van vlees en groenten omhoog.

Goed beleid nog effe is de vlam in de pan dan doen de Javanen gratis inkopen in de malls in Jakarta.

Ik geloofde het eerst niet maar een paar forum leden zitten er niet ver naast dat deze regering het te gek maakt krijg steeds vaker te horen dat megawati hier de schuld van is inclusief jokootje waar we zulke hoge verwachtingen hadden of die man heet een pistool tegen het hoofd en kan niks of is stapel gek nog niet gesproken over dat maffe wijf en haar gestoorde dochter

Men wil van deze regering af af Emoticon: Yes!

De tijd gaat snel.

spacer line  

Balinezen praten de toeristen altijd naar de mond, dus als men begint te praten / te klagen over het weer, krijgt men al gauw te horen "ja, het weer is van slag, dit is niet normaal".

Ben nu meer dan 10 jaar op Bali en neem van mij maar aan dat het WEL normaal is. April en Mei zijn maanden waarin het regenseizoen (langzaam) overgaat in het drogere seizoen. Dat gebeurt niet in een nacht, maar geleidelijk. Die overgang gaat gepaard met afwisselende periodes van dagen heel mooi / heet weer tot dagen met bewolking en regen. Ook de windrichting verandert sterk, van pal oost tot pal west.

Pas wanneer het eind Mei / begin Juni nog steeds van dat sterk wisselende weer is, dan is er iets aan de hand.

If you have nothing to loose, you can risk everything

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

81,010,649 topic views - 238,415 posts - 13,717 topics - 29,708 members - last post @ 10-04-2020 12:30 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

132,116,619 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com