indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

elsbeth
User
spacer line

Klopt Pascal, ik ken je niet. Ik reageer op je opmerking dat het vooruit betalen van een kamer duidt op weinig vertrouwen hebben in je gasten. Je haalt daarbij zelf aan dat je bij booking.com makkelijk kunt annuleren. Dat annuleren (of dat nou en dag van tevoren of een week van tevoren is, doet er niet zoveel toe, willen hotels een beetje voorkomen door een bedrag aan te laten betalen. Ik zeg alleen dat ik dat heel goed begrijp.
Ik geloof zonder meer dat jij een nette en eerlijke gast bent. Ik heb mij misschien onhandig uitgedrukt, sorry. Inderdaad heel netjes van je dat je rechtstreeks met Zoefje hebt gesproken. Je laatste alinea klinkt echter niet zoals de voorwaarden die ik las bij de boeking van 4 Fish. Misschien hebben ze iets met jouw kritiek (die je vast hebt geuit daar) gedaan.

Pascal.F
User
spacer line

Elsbeth,

Inderdaad voorwaarden en kamer types wijzigen soms of zijn niet te vinden op hotel sites.
Ik kan me zo 3 negatieve hotelervaringen herinneren waarvan 2 in Sulawesi en 1 in Bali.
Spijtig genoeg was het dan nog met mensen die ook Nederlands praten wat ik nog erger vindt.
Dat is de reden dat ik ook soms.... te allert ben.

We wijken af.
Ik wens Suzanne een prettig verlof Emoticon: Yes!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,926,050 topic views - 236,269 posts - 13,703 topics - 27,581 members - last post @ 26-01-2020 18:27 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,753,867 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com