indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jamila25
User
spacer line

Hallo allemaal,

Ik ben nu in bali en weten jullie waar ik namaak kleding kan kopen bijvoorbeeld van ralph lauren etc. Ik ben vandaag in kuta geweest en daar hadden se helaas niets. Ik verblijf in benoa.

Ik hoor het heel graag van jullie..

Alvast bedankt Emoticon: Bye bye

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Helaas.....dát bestaat op Bali niet.....wel op Java , tenminste als er nog handel

is, anders pech gehad. Emoticon: Wink

In 2006 kon je het nog volop kopen in Surabaya.....

Jamila25
User
spacer line

Echt waar. Wat jammer zeg! Op internet kreeg je allerlei adviezen mee om zo weinig spullen mee te nemen in je koffer Ondat ze hier mooie namaak hebben. Maar ja helaas. En bedankt voor je reactie Emoticon: Yeah right!

Pamelabak
User
spacer line

In Sanur heb je een winkel van Ralph Lauren. Een jaar of wat geleden heb ik daar poloshirts gekocht.

merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line

Het is een risico maar dat is ieders eigen verantwoordelijkheid
Teveel NAMAAK in je koffer en men pikt je er toevallig uit bij aankomst
dan is het inleveren !!!!

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 27-03-2015 16:17 Kembang wrote:

Helaas.....dát bestaat op Bali niet.....wel op Java , tenminste als er nog handel is, anders pech gehad.
Nou Kembang, dan ben ik vorige week zeker op een ander eiland geweest dat ook Bali heet. Kuta ligt er vol van. Ik had juist moeite originele te vinden. Je kan het zo zien aan de snit, de weefwijze en het naaiwerk..........of het moet zo zijn dat vele merkartikelen gigantisch in kwaliteit achteruit zijn gegaan.

Jamila25
User
spacer line

Op 28-03-2015 00:49 schreef Yogya-Bali:

[quote verwijderd]
Nou Kembang, dan ben ik vorige week zeker op een ander eiland geweest dat ook Bali heet. Kuta ligt er vol van. Ik had juist moeite originele te vinden. Je kan het zo zien aan de snit, de weefwijze en het naaiwerk..........of het moet zo zijn dat vele merkartikelen gigantisch in kwaliteit achteruit zijn gegaan.

Ik ben vandaag in kuta geweest. Bedoel je de winkels in de mall? Zijn dat neppe kleding? Want de prijzen waren best hoog.. En de winkels en kraampjes buiten daar hadden ze alleen adidas hemden dus geen RL etc. Kun je me vertellen waar precies?

spacer line  

ALLE Ralph Lauren winkels op Bali verkopen "nep"-kleding, ook degene in de dure shopping malls.

De grootste factory outlet van "Ralph Lauren" op Bali is te vinden aan de Jl. Batu Bulan ( = een hoofdweg tussen Denpasar en Ubud / Gianyar).

De prijzen zijn laag vergeleken met echte Ralph Lauren spullen / kleding, maar misschien gewoon nog steeds boven uw budget. Een echt RL mannen-overhemd kost US$ 125,- of meer, hier kost een "RL overhemd" minder dan Rp. 400,000 / US$ 30,- oftewel 1/4 van de echte prijs.

If you have nothing to loose, you can risk everything

Jamila25
User
spacer line

Op 28-03-2015 07:28 schreef Amed East Bali:
ALLE Ralph Lauren winkels op Bali verkopen "nep"-kleding, ook degene in de dure shopping malls.

De grootste factory outlet van "Ralph Lauren" op Bali is te vinden aan de Jl. Batu Bulan ( = een hoofdweg tussen Denpasar en Ubud / Gianyar).

De prijzen zijn laag vergeleken met echte Ralph Lauren spullen / kleding, maar misschien gewoon nog steeds boven uw budget. Een echt RL mannen-overhemd kost US$ 125,- of meer, hier kost een "RL overhemd" minder dan Rp. 400,000 / US$ 30,- oftewel 1/4 van de echte prijs.

Ow dat zijn leuke prijzen😍 dat heb ik niet gezien. Ik kreeg prijzen in de miljoenen😜 en dat vond ik prijzig. Bedankt voor je tip. Hoe is sanur?

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

YB ik ben ook in 2011 op Bali geweest.......in die paar winkels die het hadden
was de prijs behoorlijk hoog voor een nep shirt....dan kon je net zo goed in Nederland kopen dan hebt tenminste een échte !!
Ook op Sanur Pamelabak was er nauwelijks te krijgen...
En inderdaad wat MerdekaSah schrijft als je gepakt wordt ben je zuur..... Emoticon: Wink Emoticon: Wink

Succes Jamila op jacht naar Ralph Laurens shirt...en nog veel plezier op Bali en blijft genieten van al dat moois aldaar.... Emoticon: Party!

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Pam, dimana?

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

AEB zegt het al. Ook in de malls. Ga naar Kuta Square. Er is niet 1 origineel te vinden. Dat ze tegenwoordig duur zijn, is de verkooptruc. Als te goedkoop dan gelooft men het zeker niet. Maar als iets duurder.....

Ik ben recent op Batam geweest (maar je vindt het ook in Jakarta en zeker op Bali): men heeft naast de originelen, verschillende kwaliteitsoorten:
KW 3 (slechtste kwaliteit)
KW 2 (iets beter)
KW 1 (nog iets beter)

Van de volgenden weet ik de volgorde niet meer, maar beste was:
semi-ori (ginal). Deze loopt al in de miljoenen (maar blijft namaak).

Dan nog:
premium ++ ,
semi premium ,
KW super ,
KW super premium .

Zoekt u het maar uit. In het land van fake products is het nog een heel gedoe de slechte en de betere fakes te vinden. In Kuta Square hebben we vnl. semi-ori, premium ++, semi premium, KW super en KW super premium. Men zegt het er niet bij want de toerist snapt er toch niets van.
Maar zoals AEB reeds zegt: geen enkele originele.

wereldreis
User
spacer line

Heel Kuta ligt vol met nep merken, vaak ook op een bijzondere manier.Bv. het Adidas merk op de schoen en binnenin de schoen een Nike label. Een broek met een gstar label aan voorkant en aan de achterkant levi's oid! You pay for what you get...

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ja, die grappen heb ik ook wel eens gehad in Pasar Senen te Jakarta, o.a. een Benetton shirt met een Polo-embleem er op.

spacer line  

On 28-03-2015 10:30 Yogya-Bali wrote:
Ja, die grappen heb ik ook wel eens gehad in Pasar Senen te Jakarta, o.a. een Benetton shirt met een Polo-embleem er op.

Zelfs in de oude Pasar Tanah Abang verkopen ze merkartikelen, (bij de nieuwe ben ik nooit meer geweest.
Thamrin City , Mangga2Mall(Pasar Pagi )etc , kortom in elke steden, pasar etc kan je merkartikelen kopen.
Aan de andere werden veel bekende merken onder fabriekslicentie in Indonesia geproduceerd.
Die je voor harde Euro's in Amsterdam etc kan kopen.
Bij overproductie ( de produktielijn vergeten af te sluiten) , afgekeurde kwaliteit etc werden ze verkocht in diverse outlets ( zoals o.a in Bandung etc).

bisa dicek of makemyday .

merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line

On 28-03-2015 07:37 Jamila25 wrote:

[quote removed]

Ow dat zijn leuke prijzen😍 dat heb ik niet gezien. Ik kreeg prijzen in de miljoenen😜 en dat vond ik prijzig. Bedankt voor je tip. Hoe is sanur?

Voor toeristen is de prijs altijd minstens 1 miljoen Emoticon: Yes!
Daarna begint de kunst van het afbieden Emoticon: Laugh out loud

Of even een beetje verder kijken dan ziet men dat wat 1 miljoen bij de een kost
bij de ander voor 300.000 ligt

Prijskaartjes zijn er meestal niet en zijn deze er wel dan nog is dat vaak slechts
een "sierprijs"

Maar ...... geen partijen kopen want in Schiphol hanteert men de regel
een aanvaardbaar aantal per persoon en dat is meestal ergens tussen 2 - 5 stuks
De rest kan men dan inleveren !!! dus dan zijn het dure neppers
wanneer men de koffer vol heeft geladen.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Well like I said:
......maar beste was: semi-ori (ginal). Deze loopt al in de miljoenen (maar blijft namaak).
Er kan niet op worden afgedongen maar de kwaliteit benadert aardig de kwaliteit van het origineel (alleen iets goedkoper dan het origineel omdat men hoeft te betalen voor de brandname ).

spacer line  

.maar beste was: semi-ori (ginal). Deze loopt al in de miljoenen (maar blijft namaak).
===================================================================
Ik heb RL polo/shirts in Metro, Matahari , SOGO , en diverse grote Malls gekocht in Jakarta /Bandung etc voor mijn zoon.
Of Timberland Made Indonesia* . Ocean Pacific spullen , schoenen Nike voor mijn zoon .
Die spullen zijn te koop in Bijenkorf / Amstelveen ( boetiekje) , zelfs toen het nog in gulden was.
Een Timberland jacket werd toen in de opruiming aangeboden , normale prijs 200 gld.
Thuis zag ik dat het Made in Indonesia is.
Veel Europese merkspullen werden in Azie (ook Indonesia) gemaakt onder licentie.
Heb niet over H&M, Zeeman, Hema of C.A. etc

Uiteraard zijn er veel nep spullen die zelfs voor localen te betalen zijn .
Na een paar keer wassen is het ......... ?
Nu koop ik het tijdens lebaran, 17 augustus , kerst sale in Jakarta, kosten ongeveer 30-40 euro perstuk , de sale van Metro is legendarisch, benaderd de 3 dwaze dagen van Bijenkorf.
Dus op Bali kan je bij die Kartika Plaza( Centro ?) ook goede spullen krijgen die soms aan de rekken van Europese retailer ziet hangen.

bisa dicek of makemyday .

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,022,120 topic views - 234,171 posts - 13,691 topics - 25,081 members - last post @ 13-10-2019 22:18 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,417,384 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com