indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Putu!
User
spacer line

Selamat! Wij hebben een ticket geboekt met Qantas in Juni naar Denpasar . via Frankfurt . Heeft er iemand ervaringen met deze reis?

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Mag ik vragen wat je ervoor betaald heb? Is het via of vanaf Frankfurt?

Zelf heb ik er nooit mee gevlogen... wel is het de veiligste maatschappij ter wereld... laatste 30 jaar geen afschrijvingen van kisten door ongevallen. Moet toch een goed gevoel geven Emoticon: Wink Emoticon: Yes!

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

De aanbieding was 549,-- exclusief de kosten. Kijk onder www.klm.nl Kreeg al eerder deze week een mailtje van hun. Emoticon: Yes!

Putu!
User
spacer line

Het is via Frankfurt. Eerst met de KLM naar Frankfurt, dan met Qantas naar Singapore en dan met Australian Airlines naar DPS. Heeft verder nog iemand ervaringen met deze reis?

spacer line  

Hey hey,

poos geen internet gehad. Ik heb al 2x met deze maatschappij gevlogen en ook die route. Je kan namelijk ook via londen. Ik was best tevreden voor dat bedrag. Ja ik ga liever malaysia of singapore, maar dat kost ff meer! Prima te doen hoor met Qantas.

spacer line  

Toch heeft Qantas dezelfde prijzen als singapore airlines...in het hoogseizoen danwel. Emoticon: Blush

Live life to the max.......

spacer line  

Hey Eduard! Ik heb nog steeds geen mail van je gehad he *foei* Emoticon: Frustrated Emoticon: Stupid

Blog Bot
spacer line

Ben jij er al achter dat je veel tax moet betalen als je met Qantas vliegt? Ik hoorde het vanmiddag van een echtpaar die naar D.P. gaan in mei. Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up!

I tell a lot of stories I have heard elsewhere

spacer line  

Hoi Marianne...Aku minta maaf Emoticon: Blush Emoticon: Blush Emoticon: Blush ....besok !!

Eduard Emoticon: Stupid

Live life to the max.......

spacer line  

Kawan dan nog ben je goedkoper uit in het lage seizoen...

Eduard dat van dezelfde prijzen is niet helemaal waar.. Met kerst waren we bij Qantas een stuk goedkoper uit! anders was ik wel met singapore gevlogen Emoticon: Nice

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,672,034 topic views - 236,682 posts - 13,710 topics - 28,455 members - last post @ 21-02-2020 14:25 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

129,992,215 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com