indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

putteng
User
spacer line

Hallo,
Ik ben op zoek naar batikstoffen op rol. Wie kan mij helpen aan adres / website in IndonesiŽ?

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik heb even gekeken mijn beste man maar je heb de laatste 5 jaren wel vragen gesteld dat naar de bekende weg leid.
Hoe lang heb je contacten en of ben je wel eens in Indonesie geweest dan zou je zulke vragen overbodig kunnen zijn.
Laat ik je antwoorden je kan hier van alles kopen als je maar geld heb en cas kan betalen.
Want hier is de onder markt, dus het zwart betalen, de beste economie van Indonesie.
Je kijk je ogen uit, wat er te koop is, aan kleding stoffen, op rol per meter, je kan het kopen wat je maar wil.
Pasar baru, Manga dua, Sarina, Taman Angreg, Centraal Park, Batik Counter och man noem.maar op en dat zijn nog maar een heel klein gedeelte van wat er hier te koop is
Maar dat zijn natuurlijk partuculieren handel.
Als je handelbedrijven wil dan zal je ergens anders je moeten gaan orienteren dan ben je hier niet goed op je plaats.
Dat is dan ook wel duidelijk, aan de vragen die je de afgelopen 7 X heb gedaan
Maar vraag hier niet of ze een internet site hebben, dan kom je echt niet, tot nergens.
Zo modern zijn ze nog niet.
Handel vol op, ongeloofelijk veel de binnenlandse markten, draaid als een tirelier.
En dan heb ik het alleen over Jakarta, in elke grote stad en die zijn er genoeg in Indonesie.
Maar je moet wel zelf komen kijken en niet denken dat je het red via internet.
Een leuk anekdote Ik hing in de bus van transjakarta,lijnbus openbaarvervoer, zag een toeristenbus te zien met blanke mensen, vraag niet waar ze vandaan komen, maar de gezichten zou het mij niet verbazen, dat het Nederlanders waren.
De bus reed naast de bus waar ik in hing, staande aan het raam, liet mijn vinger naar mij wijzen, ze keken of ze iets gezien hebben, maar het niet thuis konden brengen, mensen die vervelend voor zich uit staarde, die zagen mij niet staan, maar sommigen wel en die begonnen hilaris te lachen als ik het goed zag.
En als ze straks thuis komen dan denken dat ze heel Indonesie kennen en gezien te hebben ....... Emoticon: Wink Emoticon: Nice Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja dat is dan wel een site die nog niet zo ontwikkeld is, dat ze velen batik stoffen laten zien.
Als je door klik dan blijf je maar drie stoffen te zien.
Maar goede informatie is soms heel wat waard.

Die tripadvisor.nl ziet er beter uit zo zie je het verschil heel duidelijk, Emoticon: Yeah right!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Met een beetje google heb je al snel wat resultaat.

Hieronder de links van Om Sid,

http://ikatindonesia.com/2013/(...)kain-batik-gulungan/

http://www.tripadvisor.nl/Attr(...)ll-Jakarta_Java.html

De rest van de lapzwanserij is verwijderd Emoticon: Angry

Hou nou eens op Sid, ik blijf het niet vragen Emoticon: Angry

It's only kinky the first time.

putteng
User
spacer line

Ha Oyibo,
Bedankt voor je reactie! Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,159,881 topic views - 234,329 posts - 13,692 topics - 25,224 members - last post @ 19-10-2019 19:28 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,622,184 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com