indahnesia.com - Discover Indonesia Online

    
You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  


Op 05-11-2018 14:13 schreef Malam:
een aaneenschakeling van gebeurtenissen/fouten zijn.


Dat is vrij herkenbaar hier. Dagelijks mee te maken.. Heb je geen aircrash investigations voor nodig.


Heldere ziende

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 


Op 05-11-2018 14:43 schreef zieleffe:
Ja Malam dat kan allemaal wel zo zijn.
Het snelheid meter was niet goed.
Maar als het een technische fout is door Boeiing dan kunnen de mensen als ze slim zijn en dat is jammer genoeg niet zo, Boeiing voor aansprakelijk gaan stellen dan kan er meer schade vergoeding er uit gesleept worden.

Als ik al die beelden tot mij kan brengen, heeft de piloten ook niet geweten welke hoogte het vloog.
Want ze zijn met volle vaart het zee in geplonsd waardoor er zo veel schade heeft plaats gevonden.

Gelukkig kunnen de nabestaanden er in geloven dat ze binnen een minuut zijn gedood en geen pijn hebben ondervonden.
Het is nog maar de vraag of ze het van te voren geweten hebben dat ze de dood zijn in gejaagd.
Allemaal speculaties van mijn zijde maar ik denk dat ik heel dicht bij de waarheid zit...... Emoticon:

https://www.telegraaf.nl/nieuw(...)ramptoestel-lion-air

https://www.telegraaf.nl/finan(...)chthouder-bij-boeing

Het blijkt nu ook dat de Piloten ook niet goed gehandeld hebben men had hier uit kunnen komen zodat men overhevelen had tegen kunnen gaan.
Hier uit blijkt dat de opleidingen van Piloten van Lion Air niet kwaliteit opgeleid zijn.
Een eigenschap van Indonesië die nergens serieus mee om gaat met alles wat leeft en beweeg..... Emoticon: Stupid


Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 

Ziel als een vliegtuig een technisch mankement heeft, dan kan het voorkomen dat na de eerste keer het euvel niet verholpen is (blijft slordig), als dan op de 2e vlucht blijkt dat het mankement niet is verholpen, dan mag zo'n vliegdingsie gewoon de lucht niet meer in voordat het mankement voor 100 % is verholpen, desnoods na een proefvlucht zonder passagiers. Emoticon: Blush
Gaat het vliegtuig dan een derde en een vierde keer met hetzelfde mankement de lucht in dan roept dat vragen op, dat de fietsenmakers van de Indonesische Transport Safety Board aan Boeing en hun collega's van de NTSC in Amerika vragen maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen in deze fase van het onderzoek is ronduit belachelijk. Emoticon: Yes!
Er vliegen wereldwijd 219 van deze betrekkelijk nieuwe toestellen, als er ook maar de geringste indicatie zou zijn dat het mankement een fout in het Boeing toestel is dan had het Amerikaanse NTSC en FAA dit type vliegtuigen allang aan de grond gehouden. Emoticon: Talk to the hand
Het enige wat tot op heden is geconstateerd, is dat het vliegtuig de laatste 4 vluchten mankementen vertoonde en dat er één snelheidsmeter niet goed werkte (er zijn er meerdere). Emoticon: Shut up!

Alle gegevens uit de data recorder zijn nog niet eens onderzocht, de voice recorder is nog niet gevonden en de onderhoud/reparatie rapporten zijn nog niet onderzocht, alles is nog steeds gebaseerd op speculaties. Emoticon: Yes!
Als je het stuk in de Telegraaf goed leest dan legt Baksteen uit wat er kan gebeuren als de piloot de snelheidsmeter verkeerd interpreteert en/of zich niet aan de instructies van de fabrikant houdt.
Die instructies van de fabrikant gelden ook voor onderhoud en reparaties, wat allemaal nog onderzocht moet worden. Emoticon: Confused
Dat zou dan weer kunnen duiden op de opleiding of het onderhoud/reparaties, maar ook dit is speculeren, de ware toedracht komt vanzelf boven water (letterlijk en figuurlijk), Boeing heeft namelijk naast de 219 toestellen die al verkocht zijn er nog meer dan 500 in bestelling staan, die nemen geen spetter risico. Emoticon: Bye bye
Ik neem de Telegraaf en al die Indonesische sensatie bladen met een korreltje zout. Emoticon: Yawn



45havana
User
spacer line
 

Hou er wel rekening mee dat dit Indonesie is.Alles is te koop,zo ook inspectie raporten.Mijn vermoeden is dat het inspectie raport of door LionAir of door de betreffende piloot is afgekocht.Al ie maar de lucht in gaat , maar ze gokken wel met de levens van pasagiers als inzet.

Het kost nl geld als ze niet vliegen of te laat vertrekken en als ik het nog herinner staat LionAir met stip op nummer 1 voor vertraging ed.



Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 

Ja Havana, Lion Air staat met een stip zo groot als een voetbalveld op één als het over vertragingen gaat en de kans dat dit soort goedkope maatschappijen de hand lichten met onderhoud, regels en arbeidsvoorwaarden is groot, niet alleen in Indonesië maar ook hier in Nederland, kijk maar wat er hier aan de hand is met Ryan Air. Emoticon: Yes!
Maar ik denk dat Boeing zich niet laat piepelen, voorlopig 219 van deze machines verkocht en een orderportefeuille van nog eens meer dan 500, die laten hun naam niet te grabbel gooien door de één of andere price fighter in Indonesië met 12 van dat toestellen als die hun zaakjes niet op orde hebben. Emoticon: Nooo




Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line
 

Lion Air is lang niet altijd zo goedkoop.
Het is een van de maatschappijen die op Flores vliegt, waarvan het meeste met Wings Air, maar Wings is juist vaak duurder dan bijvoorbeeld NAM Air of wordt duurder omdat het bagagevrijdom maar 10 kg is en er bijbetaald moet worden.

Voor de geïnteresseerden hierbij een artikel plus overzicht mbt OTP.
http://translogtoday.com/2018/(...)ktu-dan-sering-delay




Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 
Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 

Oeps een piloot van een toestel van Lion Air zag op het vliegveld van Bengkulu een ijzeren paal over het hoofd, foutje bedankt effe Apeldoorn bellen. Emoticon: Wink
Het vliegdingsie is voorlopig vleugellam, letterlijk en figuurlijk. Emoticon: Yes!
Ik ben benieuwd naar de verklaring van de piloot, die paal sprong ineens voor zijn vleugel of zoiets. Emoticon: Laugh out loud





spacer line  

Brokken piloot

Is erg goed voor het image van de Lion Air piloten



spacer line  

Ik zou denken dat een piloot gewoon netjes het lijntje moet volgen.
Over dat lijntje blijven rijden.

Net als elke automobilist hier Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud .


Heldere ziende

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 

Ha ha net als automobilisten!
Je zou zeggen dan ze net niet de palen zou raken .

Aangezien het misschien een brokkenpiloot was uit andere land ?
Was het ook raak in het verongelukte vlucht 610 van Lion Air een piloot uit India

Al 164 plastieken zakken geteld > zo melden ze het , hoop met lichaamsdelen Emoticon: Cry


Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 

De nabestaande kunnen Boeing ter verantwoordelijk roepen het blijk op al hun types de problemen hebben.
Dat geven ze nu toe, dus allemaal naar de advocaat die veel geld zal kunnen verdienen.
Zag in de AD iemand nog trouwde met een van de slachtoffers. Emoticon:


Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 



Nabestaanden rampvlucht Lion Air klagen Boeing aan
De familie van een passagier van het vorige maand gecrashte toestel van het Indonesische Lion Air heeft Boeing aangeklaagd. Volgens de nabestaanden zit er een fout in het automatische besturingssysteem van de Boeing 737 Max, meldt de BBC. Ook heeft de vliegtuigbouwer volgens hen het nagelaten om piloten over nieuwe aanpassingen van het systeem te informeren.


Grote kans om dit te winnen


Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 

Het gaat er toch steeds meer op lijken dat niet Boeing maar Lion Air verantwoordelijk is voor de vliegtuigcrash.
Volgens de Indonesische raad voor transport waren al op de voorgaande vlucht problemen met sensoren die verkeerde signalen gaven, en was het vliegtuig niet luchtwaardig, schijnbaar wisten de piloten niet hoe ze het computersysteem die de sensoren aanstuurden uit moesten zetten.
Dit zijn voorlopige conclusies en Lion Air heeft de aanbeveling gehad zijn piloten beter te instrueren/op te leiden.
Dus voorlopig ligt het balletje bij Lion Air en dat is voor de afwikkeling van schadevergoeding een zeer slechte zaak, het is namelijk in het verleden al gebleken dat Lion Air slachtoffers van incidenten waarbij de schuld bij de maatschappij ligt heel vrolijk laat afdarren. Emoticon: Bye bye



Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 

Ja ja, je kan er je klok op gelijk zetten, het geharrewar om schadevergoeding voor de slachtoffers van Lion Air JT 610 is in volle gang en het grote afscheep werk is begonnen. Emoticon: Yes!
In de wet is bepaald dat de nabestaanden recht hebben op 1,25 miljard, daarbij heeft Lion Air 50 miljoen bagageverlies, 5 miljoen wachtgeld en 25 miljoen smartengeld aangeboden. Emoticon: Confused
Een smak geld voor Indonesiërs die dan ook in grote getale over elkaar heen zijn gevallen om een handtekening te zetten onder een contract dat ze afzien van vervolging van Lion Air en Boeing. Emoticon: Talk to the hand
90 % heeft dit aanvaard en getekend, 10 % zegt krijg de pleuris maar met je 80.000 Euro, die zijn aan het demonstreren en spannen een zaak aan tegen Lion Air. Emoticon: I love it
Lion Air wenst geen commentaar te geven, als er nieuwe ontwikkelingen zijn dan laten we u dat weten is het antwoord. Emoticon: Bye bye

Drie families hebben een andere weg gekozen die hebben Ribbeck Law Chartered in Chicago ingeschakeld die hebben een claim van honderden miljoenen Dollars neergelegd bij Boeing.
De handboeken van de nieuwe Boeing max 8 zouden niet volledig zijn, zodat piloten in bepaalde situaties zoals dat bij de JT 10 voordeed niet adequaat konden handelen, de Amerikaanse FAA heeft Boeing de opdracht gegeven dit te herstellen. Emoticon: Blush
Het inschakelen van Ribbeck zal ongetwijfeld op basis van "No cure no pay" zijn en dat gaat jaren duren, maar als die families winnen dan hebben ze echt de jackpot, het is begrijpelijk dat Dewi uit de kampung daar niet op kan wachten en daar maakt Lion Air handig gebruik van. Emoticon: Yes!




You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.



65,338,756 topic views - 229,479 posts - 13,648 topics - 19,984 members - last post @ 19-12-2018 15:16 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

110,250,861 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com