indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Petero16
User
spacer line

Hallo,

Ik ben momenteel nog in IndonesiŽ en heb wat Kopi Luwak meegenomen. Het komt rechtstreeks van de plantage dus ik ga er maar vanuit dat het echt is. Het is een pakje Arabica Poeder.

Ik ben geen koffie liefhebber maar mijn familie in Nederland wel, vandaar dat ik twee pakjes voor ze meeneem naar Nederland. Het zijn twee pakjes van 50 gram. Hoeveel gram heb ik nodig voor een kopje en gaat de poeder in een koffie filter of lost het poeder op? Ik kan er weinig over vinden op internet. Een aardige amateurvraag denk ik, maar als niet koffieliefhebber vraag ik er maar gewoon naar!

Terima kasih Emoticon: Smile

ojla240
User
User icon of ojla240
spacer line

Wij nemen ook altijd koffie mee uit indonesie.
Het lekkerste om dit thuis te bereiden is met een percolator.
10 minuten op het vuur, en je hebt de beste koffie.
Zo wordt het ook veel bereid in italiŽ.

https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=percolator

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 22-02-2015 18:53 Petero16 wrote:
Hallo,

Ik ben momenteel nog in Indonesi� en heb wat Kopi Luwak meegenomen. Het komt rechtstreeks van de plantage dus ik ga er maar vanuit dat het echt is. Het is een pakje Arabica Poeder.

Ik ben geen koffie liefhebber maar mijn familie in Nederland wel, vandaar dat ik twee pakjes voor ze meeneem naar Nederland. Het zijn twee pakjes van 50 gram. Hoeveel gram heb ik nodig voor een kopje en gaat de poeder in een koffie filter of lost het poeder op? Ik kan er weinig over vinden op internet. Een aardige amateurvraag denk ik, maar als niet koffieliefhebber vraag ik er maar gewoon naar!

Terima kasih Emoticon: Smile
Kopi Luwak groeit niet op plantages, want is een uitgescheten boontje. Die civet-katten worden vaak in kooien gehouden voor de 'kweek' hiervan.

Ik weet ook niet of het echt is, maar je kunt er wel vanuit gaan dat het niet 100% luwak-koffie is, ook niet als de prijs wel in de richting van 'het echte werk' komt.

Ho Lee Fuk

spacer line  

Om de hoeveelheid aangeboden Luwak koffie op Bali te kunnen "verantwoorden, zouden er meer civetkatten op Bali moeten leven dan straathonden.

Toeristen bedotten, niets meer of minder.

If you have nothing to loose, you can risk everything

jupje
User
User icon of jupje
spacer line

Je moet eigenlijk toch al van de pot gerukt zijn, om die stront koffie te drinken.
M.i. alleen iets voor snobs.
En dan nog een t-shirt er bij.
I have drunk shit coffee in Bali.

FAR FROM THE MADDING CROWD

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Drink gewoon dan doe je al gek genoeg, weer iemand die bij thuis komst, belangrijk te willen zijn, kopi luwak I mijn hoela broek, gewoon koffie dat verpakt uit de fabriek komt en niet die rotzooi van de straat..
wees eens wijzer toerist, laat je eigen nu niets wijs maken, ik zou bijna schrijven je eigen laten verneuken,door die idiote IndonesiŽrs.
Die zien in jou alleen maar uwang (geld)of je tompet of gelukkig nog net niet je leven...... Emoticon: Bye bye Emoticon: Stupid

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Voor de hoeveelheid kopi luak zou je inderdaad civiet koeien moeten hebben om aan die hoeveelheden te komen die op de markt verkrijgbaar zijn. Maarja in RI is alles mogelijk. Gewoon vriendelijk meelachen Emoticon: Wink

Where there is a will there will be relatives.

spacer line  

Nou zieleffe soms geeft dat net wat extra"s aan een produkt, denk maar aan die sigaar van Clinton hihihi

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

He Jan ook weer boven water .
Druk zeker
het is lekker warm hier na een buitje regen na is het goed te vertoeven, dicht bij zee.
Ik ben hier dan ook om mij eigen te vermaken niet voor de mensen hier maar voor mij zelf te genieten anders kon ik wel thuis blijven.
De mensen hier die zijn ook druk bezig, ook voor hun eigen en dat doe ik dan ook maar, lekker genieten van het weer, van de natuur en van het kostelijk nat.
Samen is dat een bovennatuurlijke opgave, die ik graag ondergaat Emoticon: Party!
De lekker briesje van uit zee die je in je gezicht waait, "lekker".
De bier staat hier dagelijks koud, alleen enkel willen ze het hier verbieden of uitroeien, die idiote alcoholkwasten, van hier, die denken voor een ander.
Ze hoeven voor mij niet te denken, ben zelf nog mans genoeg te weten wat ik doe.
Ben nog niet dement dus leven en laten leven.
Aankomende week weer eens mensen ontmoeten en er een gezellige dagen van maken...
Maar het bier is nog steeds te koop in de supermarkt.
Kom eerdaags weer naar Holland hoop dan dat de kou voorbij is .......... Emoticon: Shiny Emoticon: Yeah right!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,662,699 topic views - 237,859 posts - 13,715 topics - 29,334 members - last post @ 28-03-2020 16:14 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,539,225 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com