indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Azula
User
spacer line

Goedemiddag,
Wij gaan met ons gezin ( 7 personen; 5 kids in de leeftijd 9- 18 jaar) vanuit Sanur, Ubud en lovina
Bali ontdekken. Wie weet er een goede chauffeur/gids voor ons?
Wat is voor het vervoer van 7 personen een eerlijk bedrag?
Alle tips en tops zijn verder welkom

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Kijk eens op deze site,wij hebben er veel gemak van gehad op Java. Intussen hebben ze op Bali ook een busje met chauffeur. Alles vanuit nederland te regelen en betaalbaar

http://www.tototravel.com

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Azula
User
spacer line

top dank je wel

sukadi46
User
spacer line

Er zijn op Bali veel reisbureautjes, ook van Orang Asing (buitenlanders) dus je kan proberen een chauffeur-gids te krijgen die nederlands spreekt. Deze travels zijn vaak goedkoper. Je kan in de hotels vaak aant personeel vragen of ze iets weten.

merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line

Het nadeel van het in hotels vragen van info is dat men vaak dan verwezen
wordt naar "vaste" mensen (meestal familie/vrienden)

Vaak zit in de prijzen al een "opslag" (commissie) verrekend

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik weet van jaren terug er velen stonden voor het Hotel te wachten op mensen die hen zouden vragen en je moet altijd bieden en nooit geven wat ze vragen
Als ik er zo over de antwoorden heen kijk dan is die van Joke wel een van de goede, want ik herinner mij dat een chauffeur ons had afgezet in Tana-lot en wij maar wachten toen we het hadden gezien op die chauffeur die lag ergens verscholen in zijn auto te slapen.
Dus even kijken en zeggen dat je zo terug bent al weet je dat je er langer er over doet... Emoticon: Worship

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Andrew1988
User
spacer line

Jammer als je in bandung zat had ik je graag geholpen ik heb namelijk een busje van 20 seat daar.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,240,767 topic views - 234,423 posts - 13,692 topics - 25,271 members - last post @ 22-10-2019 18:33 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,716,168 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com