indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Kaat2013
User
spacer line

Weet iemand een leuke verblijfsplaats (1 nacht) in Sarangan? Het hoeft niet spotgoedkoop, graag met zwembadje en airco..

robbert
User
spacer line

Hoi,
Zie dat er (nog) geen reactie is. Vroeger was Sarangan een geliefde tussenstop voor westerse toeristen, nu niet meer. De hotels die er zijn, zijn dan ook oud en verwaarloosd.
De beste van de slechten is nog het gelijknamig hotel al was het maar dat je bij een goede keus van de kamer een fraai uitzicht op het meer hebt. Hoewel het dorpje zelf ook al niets voorstelt is een wandeling en of paardtocht rond het meer leuk, bootje varen op het meer en er is een junglepad wat naar een redelijk stukje jungle voert ! Vraag mij alleen af of je met slechts 1 nacht echt iets kan ervaren van de omgeving.
Suk6 Rob

Kaat2013
User
spacer line

Dank je voor de reactie!
Is er anders een mooi alternatief voor een tussenstop tussen Yogyakarta en Malang?

robbert
User
spacer line

Hoi,
Tja, ikzelf vind de omgeving belangijker dan de slaapplaats en dan is Serangan best een goede keus. Gaat het uitsluitend om het hotel dan zou je ook bij de hotels in Ponorogo kunnen kijken.
Rob

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Kaat is er een speciale reden dat je perse ergens wilt overnachten tussen Malang en Yogyakarta? Ik zie ook steeds zwembad staan. Is dat echt zo belangrijk?
Het lijkt mij een beetje zonde van de tijd en (ik weet het uit ervaring) je hebt toch altijd weer tijd nodig om de volgende ochtend weer je spullen te organiseren. Kun je niet beter rustig aan doen, regelmatig stoppen, een lange lunchpauze zodat je in de late namiddag aankomt zonder de druk dat je de volgende dag weer verder moet?

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

johny
User
spacer line

Hotel sarangan eis de beste plats in daar area..

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

60,605,764 topic views - 227,673 posts - 13,619 topics - 19,316 members - last post @ 21-08-2018 15:28 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

104,172,686 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com