indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Naomi
User
spacer line

Wat is de snelste manier om van Bali naar een bounty strandje op een Gili eiland te gaan? En hoe lang duurt dit, is het te doen als dag excursie?
Of heeft iemand andere tips om een dag te genieten van een rustig wit zand strandje en een azuur blauwe zee om in te snorkelen?

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik heb begrepen dat je o.a. in Sanur verblijft en dus vandaar naar een van de Gili-eilanden wilt.
Alles kan maar het zal alles bij elkaar toch tijdrovend en niet goedkoop zijn.
Afhankelijk van welke maatschappij je kiest zal het vanaf Sanur 2 tot 3 uur enkele reis zijn. Een retour zal al snel ergens tussen de Rp 800.000 en Rp 1.000.000 uitkomen (en hoger).
Hierbij een website voor snelboten naar de gilii' s

http://www.gili-fastboat.com/

En het is misschien een beetje flauw maar ik vind geen van de gili's die jij bedoelt (dus die ten noorwesten van Lombok) het predikaat bountystrand mag hebben. Daarvoor moet je echt een heel eind verder en niet te doen voor een retour op een en dezelfde dag.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

wereldreis
User
spacer line

Er is in Padangbai een prachtig wit zandstrand (ik ben de naam even kwijt), heerlijk rustig en een lekkere warung op het strand. Je kunt vanuit hier snorkeltripjes maken.
In Padangbai kun je ook nog heel goedkoop overnachten, bv in Lemon House.

Ik ging voorheen ook naar Gili Air, maar dit strand is mooier en het bespaart je een dag reizen en de kosten van de dure trip met de fastboat.

madrotter
User
User icon of madrotter
spacer line

Dat is de Blue Laguna Emoticon: Smile Soms ook "secret beach" genoemd...

Naomi
User
spacer line

Oh oke 2 a 3 uur vind ik idd te lang voor n dagexcursie.
Dan gaan we wel n dag naar de Blue laguna op Bali zelf! Emoticon: Smile
Nog meer tips voor mooie stranden?
te bezoeken van uit Sanur of omgeving Lovina?

Chantal_vs
User
spacer line

Vorig jaar geweest, van Padang naar Gili, maar inderdaad te ver weg voor dagexcursie! Wij vonden dreambeach ook een erg mooi strandje, op Lembongan!

Mocht er iemand naar Tirtagangga (waterpaleis) gaan... Ik ben daar mijn bikini vergeten en zou heeeeel blij zijn als iemand deze mee terug wil nemen naar NL! Verzendkosten worden uiteraard vergoed, mijn mailadres is chantal_vsRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

spacer line  

tip blijf echt een paar dagen op gilli Emoticon: Smile

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Tip: skip Gili. Not worth even to think of it. Padangbai is much better.
Het is een opgefokt zooitje door de media, promotie reisburo's en het "op veilig" reizende soort toeristen. Benidorm of Grand Canaria is nog leuker.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

89,082,056 topic views - 240,881 posts - 13,739 topics - 34,583 members - last post @ 08-03-2021 07:49 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

145,111,483 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com