indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Graag zou ik voor mijn nieuwe winkel in NL wat spullen willen kopen op Bali. Ik ben daar half juli. Kan iemand mij wat groothandels adviseren? Het gaat om woonaccessoires, zilveren sieraden en kleinere dingen als portefeuille, batik etc. Mochten er nog zaken zijn waar ik op moet letten dan hoor ik dat graag ook. Alvast bedankt voor het meedenken.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Let erop dat je spullen niet van Yogya afkomstig zijn, want dan kun je ze beter direct daar kopen. Gezien de dingen die je noemt maak je daar namelijk goede kans op.

malusula
User
spacer line

In Jakarta zijn er ruim 60 grote malls waar je van allies kan kopen. Tip: www.tripadvisor.nl
Succes en een vruchtbare reis door Indonesia wens ik je toe!!!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 26-05-2015 17:59 malusula wrote:
In Jakarta zijn er ruim 60 grote malls waar je van allies kan kopen. Tip: www.tripadvisor.nl
Succes en een vruchtbare reis door Indonesia wens ik je toe!!!

Echt?

spacer line  

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.malusula Bedankt!! De afspraken met Groothandels op Bali zijn gemaakt voor juli/aug.

spacer line  

Stelt u zich niet teveel voor van "groothandels" op Bali. Veel handelaren noemen zich al gauw "eceran & grosir" (detail- en groothandel). Zij beschikken vaak niet over een showroom of overzicht van hun leverings gamma.

Veel van de spullen die ze - op bestelling en na betaling vooraf door u - (beweren te) kunnen leveren, komt in zijn geheel niet van Bali maar van andere eilanden. Erg weinig wordt op Bali zelf geproduceerd, hooguit afgewerkt.

http://www.bayucottages.com in Amed - East Bali

spacer line  

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.AEB Bedankt weer voor je waarde volle info.

Inderdaad heb ik van diverse mensen en maar ook van groothandels gehoord dat de meeste producten uit andere delen van Indo komen en daar "slechts" afgewerkt worden.

Ik ben benieuwd, half juli ben ik er. Voor het eerst weer na 13/14 jaar Emoticon: Yes!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,373,049 topic views - 223,801 posts - 13,517 topics - 16,730 members - last post @ 21-11-2017 02:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,368,808 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com