indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

lava13
User
spacer line

ik heb van verschillende mensen info gekregen dat de zo eens beroemde starnden op het eiland behoorlijk vervuild zijn!!
zijn er nog werkelijk de bounty starnden op bali? zo ja ? welke? graag vele tips/reacties ik ben een echte zee/starnd aanbidder!
dank u allen

lava13

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

De beroemde stranden waren al nooit bounty-stranden. Misschien niet het gevraagde en/of verwachte antwoord maar de oplossing ligt een paar eilanden verderop.

- gili's zuidwestkust of oostkust Lombok (dus niet DE gili's)
- Sumbawa
- voor de kust van west Flores
- Sumba
- Togean, midden Sulawesi

en nog heel veel meer maar dan verder weg.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

spacer line  

On 27-01-2015 13:36 lava13 wrote:
ik heb van verschillende mensen info gekregen dat de zo eens beroemde starnden op het eiland behoorlijk vervuild zijn!!
zijn er nog werkelijk de bounty starnden op bali? zo ja ? welke? graag vele tips/reacties ik ben een echte zee/starnd aanbidder!
dank u allen

lava13

lava13 >
Je bedoelt zeker starnden…..moet zijn STRANDEN !!! ha, ha, ha….verkeerd getikt waarschijnlijk…….

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Ger-Ger beatch in Nusa Dua.

Shalom

lava13
User
spacer line

dank je , maar ik ben idd gebonden aan bali hebben reeds 1 week hotel geboekt en heb nog 1 week speelruimte!!
liever toch in de buurt van bali blijven geen zin in n binnenlandse vlucht! dus alle tipszijn welkom
hoe is Nusa Lembongan??

THANKS

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Kuta Beach zijn de stranden vaak smerig als de stroming en wind verkeerd staan...

Kijk even naar Sanur beach en ook richting Amed.....de zee is daar helder en schoner en

misschien ook de stranden....

Wens je succes en veel plezier toegewenst op Bali... Emoticon: Party!

stbmy
User
spacer line

strand bij finn's beach club

spacer line  

Ik vond Nusa Lembongan wel leuk. Het is geen pulau perhentian (Maleisie), maar je hebt er mooie stranden. Goede optie en niet ver reizen.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Echte mooie stranden zijn er in overvloed in Indonesia. Maar niet op Bali. Ga een paar eilanden verder en men vindt het Bounty-gevoel op vele plaatsen. Ik heb het oosten van deze archipel menig maal bevaren en de prachtigste, vrijwel onbekende (en vaak ook nog onbewoonde) stranden gezien......het paradijs (zonder parasol, bier, sex, drugs en rock&roll) met ongeëvenaarde schoonheid.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

62,514,368 topic views - 228,730 posts - 13,635 topics - 19,571 members - last post @ 18-10-2018 04:40 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

106,766,373 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com