indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Sumatra > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Kaat2013
User
spacer line

Wij vliegen op 13 augstus terug vanaf Yogyakarta, onze terugvlucht vertrekt 19.35.
Hoeveel speelruimte zouden we dan hebben? Moet je eerst de bagage ophalen en opnieuw inchecken?

Kaat2013
User
spacer line

Ik heb op dit forum ondertussen gelezen dat je het beste met Garuda kunt vliegen omdat die in dezelfde terminal aankomt en dat tijd scheelt. Er gaat een vlucht die om 17.05 aankomt, zou dat een te groot risico zijn?

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ja dat is twee en een half uur, duidelijk veels te krap.
Je moet inderdaad je koffers ophalen en inchecken op je vlucht naar Amsterdam.
Met Garuda binnenlands kom je aan op 2F, op je koffers wachten en dan nog naar 2E sloffen en inchecken.

Kaat2013
User
spacer line

ok, dank je. Dan wordt het de vlucht die om 14.00 aankomt. Wel lang wachten helaas, met een kind, maar ja..

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Valt wel mee. Je kan jezelf wel vermaken op de airport, ook met kinderen. Ik "leef" soms op airports.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Voor in augustus zou ik voorlopig nog helemaal niks boeken. Niks zo verandeirlijk als timetables hier.Tijd genoeg om dat een keer in juni of juli te doen.
Je kunt ook nog kiezen voor Batik Air (supermaatschappij) voor de helft van de prijs van Garuda die om 15.00 uur aankomt op terminal 3 en je tijd genoeg hebt. Met Batik Air kun je ook gewoon 20 kg meenemen.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Kaat2013
User
spacer line

We hebben geboekt, die van Batik Air was al uitverkocht, Bedankt voor het meedenkenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik vind dit weer een gevalletje van jammer. Ook van alle info die gegeven is. Ik zie nergens staan dat die vlucht is uitverkocht. Wel dat er geen prijzen beschikbaar zijn. Nou probeer ik al uit te leggen dat een ticket in Indonesie 7,5 maand van tevoren boeken eigenlijk gewoon gekkenwerk is maar toch doen. Ik ken werkelijk niemand in Indonesie die zijn/haar ticket langer van een week van tevoren boekt tenzij een bijzonder traject of echt rondom Idul Fitri of bijvoorbeeld Nieuwjaar. En al helemaal niet het stuk Yogya-Jakarta. Daarbij veranderen de dienstregelingen om de haverklap, OOK Garuda doet dat. Jammer weer.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Sterker nog AM; de vlucht die je bedoeld (ID-6373) is op dit moment nog niet in de dienstregeling opgenomen. Dat zal de komende weken/maanden wel komen. Batik Air zet namelijk regelmatig vluchten klaar die in gebruik worden genomen als er weer eens een aantal nieuwe toestellen worden afgeleverd.

Ho Lee Fuk

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik heb vanmiddag deze vlucht gehad Emoticon: Smile

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

haha.. dan hebben ze deze voor later dit jaar dus nog NIET opengesteld. Dat komt dan nog wel. Lion Air heeft toch wel wat problemen met al die nieuwe Batik Air toestellen merk ik.

Ho Lee Fuk

erwin
User
User icon of erwin
spacer line

Ik ben gisteren vanuit CGK met de vlucht van 19.35 vertrokken. Wij hadden ook eerst een binnenlandse vlucht van Yogya naar Jakarta. Ik spreek dus uit zeer recente ervaring.
Onze vlucht in Yogya vertrok om 14.15 met Garuda zonder vertraging. Tegen dat we in de terminal van Jakarta waren was het 15.30. We moesten wel heel lang wachten op onze bagage, een uur!!!! Bagage opgehaald, meteen naar boven en inchecken voor onze vlucht naar AMS. Gewoonlijk gaan de incheckbalies 3 uur voor de vlucht open. Ze waren dus net open toen we daar waren en het was er nog heel rustig.
Nog wat rondgewandeld iets gegeten/gedronken en de tijd vloog voorbij.

Conclusie: Als je om 19.35 je intercontinentale vlucht hebt, dan is de vlucht van 14.15 vanuit Yogya de laatste vlucht die je kan nemen, met Garuda. Een uurtje vroeger geeft je wat meer ruimte. Het was echt verschrikkelijk lang wachten op de bagage.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

eveline
User
spacer line

Ik ben half maart in Singapore, heb gedacht een paar dagen naar Jakarta te gaan.
Tot heden ik heb ik ook nog geen ticket sin-Cgk geboekt. Wel aan het rond kijken wat ticket kosten zijn, dat wel. Maar boeken, nog tijd genoeg. Mocht het tzt niet het geval te zijn dan blijf ik gewoon in Singapore.

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

83,296,430 topic views - 239,613 posts - 13,725 topics - 32,033 members - last post @ 04-07-2020 21:42 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

135,840,147 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com