indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

sukadi46
User
spacer line

TVone presenteerde inauguratie van een nieuwe gouverneur Jakarta. Het was niet AHOK maar zo te zien een FPI knakker. Commentaren op Face boek IQ=?. en zijn broek is te lang haha en zijn uniform is nog niet gestreken, wat dom en de mensen in Jakarta zijn zielig, want er komen hele domme mensen daar. En ook eem sollicitatie u masuk RSJ. Wong Edan

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Dat is iemand van de FPI inderdaad, want zij ergennen Ahok niet als gouverneur. Officieel vanwege zijn grote mond en dergelijke, maar de daadwerkelijke reden is natuurlijk dat Ahok gewoon een 'kafir' en 'vuile Christenhond' is.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Sukadi46 waarom je hiervoor een nieuwe topic hebben geopend is mij niet duidelijk.
Je heb zelfs het zelfde geschreven in die topic van Het tijdperk van Jokowidodo vanaf 20 oktober 2014 Ľ 1 2 of was het [Centraal] Nieuws in IndonesiŽ Ľ dus wat wil je met deze topic............ Emoticon: Confused Emoticon: Confused

Wat eigenlijk ook niet hoort, hier te schrijven, het heeft zijdelings niets met Ahok te maken, maar omdat ik bezig ben en moeilijk internet hebt doe ik het toch.

Golkar zij bij TV Metro, althans een vertegenwoordiger, dat ze een risico namen?????
Waarom neem je een risico. als je beter weet, dat je beter voor je eigen achterban die risico niet moet nemen.
Maar die achterban heeft totaal en dan schrijf ik TOTAAL niets in te brengen, ze volgen die geld schieter Bakrie en zijn volgelingen
Bij de volgende verkiezingen word het wel vereffend................ Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sukadi46
User
spacer line

Weet je Ziel niet iedereen leest alle topics en ik vond dit te grappig en eigenlijk ook belangrijk om hier geen aparte topic van te maken. Heel veel topics overlappen elkaar, maar mensenvallen elkaar ook vaak OFF topic aan.
In Nederland wordt er door de Indonesische gemeenschap heel hard om gelachen en wij zouden het ook moeten doen. kan ook hier, dan houd je de andere topic(s) een beetje serieus

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Het is even leuk oude berichten terug te kijken en waar dan na zo veel jaar of jaren weer iets veranderd is.
Zoals Ahok nog steeds gouverneur is en een sterke persoonlijkheid heeft..
Zoals deze vuilnis wagens overtreden de wet..
Daar heeft hij wel een antwoord op, begeleiding van Politie ...
Het is een slimmerik die Ahok en niet bang uit gevallen Emoticon: Yeah right!
http://www.thejakartapost.com/(...)ck-issue-bekasi.html

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,373,049 topic views - 223,801 posts - 13,517 topics - 16,730 members - last post @ 21-11-2017 02:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,368,735 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com