indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Santai
User
User icon of Santai
spacer line

Ik heb gezocht hier, maar kwam slechts op één hotel (HotelRaya of zo, geadviseerd door Sabar een jaar geleden).

Ik zou het erg op prijs stellen als iemand een hotel/resort weet in of bij Lembang, boven Bandung de bergen in, richting Ciater? Liefst met uitzicht, en romantisch. Prijs, zou mooi zijn tussen 400-600 ribu.

Mattheus
User
spacer line

Heb je al even gekeken via trivago of soortgelijke site?

Santai
User
User icon of Santai
spacer line

Trivago ken ik niet, wel travelco(?) en agoda... maar ga dit proberen - bedankt.

Tussen haakjes, heb ontdekt dat je voor pre-onderzoek die sites soms het beste kan raadplegen, maar als je naar het betreffende hotel zelf belt, je vaak goedkoper uit bent!
Denk dat die klups er wel aan moeten verdienen en hun winst ergens vandaan moeten halen Emoticon: Shiny
(bij webwinkels het omgekeerde; men checkt vaak in physieke winkels om het spul vervolgens digitaal te bestellen).

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 25-11-2014 22:33 Santai wrote:
Trivago ken ik niet, wel travelco(?) en agoda... maar ga dit proberen - bedankt.

Tussen haakjes, heb ontdekt dat je voor pre-onderzoek die sites soms het beste kan raadplegen, maar als je naar het betreffende hotel zelf belt, je vaak goedkoper uit bent!
Denk dat die klups er wel aan moeten verdienen en hun winst ergens vandaan moeten halen Emoticon: Shiny
(bij webwinkels het omgekeerde; men checkt vaak in physieke winkels om het spul vervolgens digitaal te bestellen).
Zowel het ene als het andere is waar. Soms ben je goedkoper uit om rechtstreeks bij het hotel te boeken en soms is het beter via Agoda of Booking.com

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Santai
User
User icon of Santai
spacer line

Trivago (= van Booking.com?) is wel heel wat prettiger en efficienter dan andere zoek-en aanbieders sites van hotels, is mijn ervaring nu. Bedankt voor de hint, Mattheus!
Had al gauw en simpel een aantrekkelijk iets gevonden. De feedback per Booking.com e-mail mag voor mij ook wel dit keer, met deze klup.

Nu nog Telkomsel wat meehelpen - want wat is dat weer een shit zeg, die ligt er regelmatig gewoon uren uit. Gisteren langs geweest, maar hoelang ze elke nummertrekker daar totaal futloos, bijna hoogmoedig bezighouden... Emoticon: Yeah right!
Niet alleen in mijn computer dus, maar ook in hun harde schijf liggen ze er daar UIT zo te zien. Misschien houden ze helemaal niet van werken bij Telkomsel.

Volgende keer dus weer terug naar XL. Ook gezien die lange wachttijden en onprofessionaliteit (waarin XL ook duidelijk de winnaar was en nog is hoop ik. En daar houden ze wel van werken en van de klant. Hun app werkt ook beter en toegankelijker dan de app 'MyTelkomsel'. 'My' oh my, not anymore.

(Hoewel mijn iPad gaat effe niet meer voor XL HotRod, want daar hebben ze teveel reklame mee gemaakt. Zodat ie m.i. van snel in het begin, naar soms onwillig en traag aan het eind werd. En traag in Indonesia is baggertraag.)

toveertje
User
spacer line

Excuus voor de late reactie, maar kijk eens op Villa Venetys. Wij vinden dit een heerlijke plek in Lembang.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,761,485 topic views - 235,525 posts - 13,700 topics - 26,444 members - last post @ 16-12-2019 09:20 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,869,205 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com