indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

heris
User
spacer line

Ik heb een vraag, wij hebben goede vrienden op Bali wonen en waar elke dag mee gebeld wordt via XL, en waarom, zij hebben al jaren XL en dan nemen wij ook XL, dat is een soort pakket zodat we bijna voor niks bellen met elkaar, vraag me niet hoe dat heet, zij regelen dat altijd voor ons, en de vraag is, is er ook een goed tot zeer goed internet pakket van XL zodat we met 1 simkaart in de Galayi S 4 (4G) uit de voeten kunnen, ik heb wel al jaren Indosat op het tablet in gebruik gehad en daarnaast een HP met het pakket XL, naar volle tevredenheid.

Groeten Henk.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

zelfde kaartje waarmee je belt en dan aanmelden voor iets als HotRod 3G voor de gewenste tijd. Werkt hier in de binnenlanden onder Cirebon (geen Bali dus) zeer prima.

heris
User
spacer line

Yerun, bedankt voor het meedenken, Amed East heeft te kennen gegeven dat ik het best even naar het XL center op Jl sunset road kan gaan en dan zal daar zoiets wel uitrollen denk ik.
Groeten Henk.

spacer line  

Nu ook op Bali mogelijk: XL Hotrod 4G in verschillende pakketvormen.

If you have nothing to loose, you can risk everything

Miepie
User
spacer line

Indosat simkaart nu ook in Nederland verkrijgbaar.

= edit: spam EN er werd gevraagd naar XL, niet Indosat =

Santai
User
User icon of Santai
spacer line

Zie ' Pre-paid simcard ...' topic, ook over 4G, XL e.d.
De topics overlappen elkaar soms teveel, jammer maar soms w.s. niet te vermijden.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Nou, Miepie heeft iets met telefoonkaarten, waarschijnlijk ook een verbinding met de gene die deze bisnis op touw heeft gezet.
Ik kijk vaak iets verder als mijn neus lang is (lang, snotverdorrie erg lang) Miepie is begonnen 31 october met die ellende van het kopen van pulsa in Indonesia voor toeristen voordat ze naar IndonesiŽ gaan.
Alleen daar heeft Miepie het over Emoticon: Confused

Anne Mieke gaf het al aan spam en niet anders.
Miepie pakt het slim aan, maar Miepie is het brein achter een site die wederom tracht toeristen een poot uit te trekken voor dat ze in IndonesiŽ zijn Emoticon: Angry

Miepie, miep miep weg wezen, de boel besodemieteren zijn we hier al vergeten Emoticon: Angry
Spam, niets ander als spam om onwetende toeristen uit te kleden Emoticon: Bye bye

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

In het andere topic waar ook dezelfde spam stond is gereageerd.
Deze user had een andere nick, Donna. Het is Yvonne ....... uit Haarlem.

We weten wie het is. Het is 1 van de velen waarvan we weten wie het is/zijn
Soms is het een kwestie van dat we het weten, alleen tja, er zijn nog geen feitelijkheden.
1 keer op de lijst? Tja dan ruimen we voor dat er spam komt. Dat is op de achtergrond. Daar merkt niemand eigenlijk iets van.

We kennen de zwakte van de keuze van een,open forum.
Wat tevens de kracht is. Met wat onwenselijk is rekenen we af.

Where there is a will there will be relatives.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,022,120 topic views - 234,203 posts - 13,691 topics - 25,110 members - last post @ 14-10-2019 19:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,459,370 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com