indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

noesion
User
spacer line

binnenkort vertrek ik naar bangkok voor 4 maanden. In die 4 maanden wil ik oa ook indonesie bezoeken.
Wat is de beste manier om visum te regelen voor Indonesie (in NL regelen gaat het namelijk niet omdat ik geen "bewijs" heb dat ik indonesie bezoek)?
Kan het ook vlak na aankomst in Bangkok bij de ambassade van Indonesie geregeld worden of Maleisie of Singapore? Kan iemand dit bevestigen en eventueel je ervaringen erbij zetten met het visum regelen buiten Nederland.

Bedankt!

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Het visum voor Indonesie kan zonder problemen in Bangkok worden aangevraagd, houd er wel rekening mee dat het enkele dagen duurt.
Kennissen van ons hebben dat ook gedaan en waar erg te spreken over de service van de Indonesiche Ambassade in Bangkok.
Je dient wel te kunnen aantonen dat je ook weer Indonesie kan verlaten aan de hand van een ticket.
Succes,
Tuti & Jan

Blog Bot
spacer line

Heeft iemand recente ervaring met het aanvragen van een
60 dagen visum voor Indonesie in Singapore??

In Kuala Lumpur wil de ambassade ons alleen een 30 dagen visum geven.

Hoe lang duurt de visumaanvraag in Singapore? En wat kost een 60 dagen visum?

Bedankt, groeten Hanneke en Maria

I tell a lot of stories I have heard elsewhere

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Zie andere postings op dit forum. Visumaanvraag in Singapore kan binnen een dag als je gebruikt maakt van consultants. Doe je het zelf reken dan op twee of drie dagen. Deze site http://www.the-inncrowd.com/singtoindonesia.htm geeft de kosten en hoe je er moet komen en hoe je je moet gedragen.

Blog Bot
spacer line

Het gaat ons echt om RECENTE ervaring met een 60 (ZESTIG) dagen visum.
We hebben gelezen dat het al 2 mensen gelukt is in Penang dus als Singapore moeilijker is willen we anders naar Penag gaan.
We zitten nu nog in KL.
Vanddaar onze dringende vraag om recente ervaring.
Hannek en Maria

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Ik heb zelf geen recente ervaring. Maar als je in Nederland een 60 dagen visum kunt krijgen dan kan je die ook krijgen in Singapore. Waarom bel je niet de ambassade aldaar?

Blog Bot
spacer line

beste diederick, bedankt voor je reacties.
kun je ons aan de naam en het adres van een consultant (waar je goede ervaringen meehebt) in singapore helpen die het visum snel kan regelen?
bedankt alvast, hanneke en maria

Jantje
User
spacer line

Beste Hanmar,

Probeer deze eens:

Visum agenten Singapore:

Malik Yusof
T: +65 6458 1895
F: + 65 6454 9984
M: +65 967 53307

Wahab
T: +65 44 29605
+65 44 07429
F: +65 34 46912
M: +65 965 40870

Ismaïl Hamdan
T: +65 33 45520
F: +65 33 45518
M: + 65 963 64854

GERTjan
User
spacer line

Beste allen,
ik heb een beetje hetzelfde probleem. Ik vlieg 6 mei samen met mijn vriendin naar Singapore. We wilden vanaf daar een overtocht naar Java maken, deze hebben we nog niet geboekt. Daarom kregen we van de Indonesische Ambassade in NL geen visum. We willen een 60 dagen toeristenvisum. Heeft iemand tips voor ons? Hoe gaat dat met een visumagent in zn werk? Kan je een visum ook al aanvragen voordat je zelf in Singapore bent?

ALvast onwijs bedankt voor de reacties

Groetjes GJ

papaya
User
User icon of papaya
spacer line

Ik regel het altijd in Singapore. Kost ongeveer 35 Euro en is in drie dagen klaar.

Happiness is not a destination, it's a Way of Living

chuckyz
User
spacer line

HOi!
Ik ga 7 augustus naar singapore, het plan was om dar maar 3 dagen te blijven en van daaruit met de boot richting java. Maar hoe zit dat dan precies met dat visum, want we blijven er denk ik 3weken. Kan dat in singapore, of op de boot (vorig jaar ben ik naar thailand geweest en moesten we van alles invullen in het vliegtuig.) of in NL al aanvragen, wat is de makkelijkste manier...

alvast reuze bedankt Patries

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Met de hulp van die Ismaïl Hamdan is dat geen probleem, zelf heb ik al 2 keer gebruik gemaakt van zijn service, perfect tegen all-in tarief.
Jan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,216,173 topic views - 234,382 posts - 13,692 topics - 25,236 members - last post @ 21-10-2019 15:24 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,676,043 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com