indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

heris
User
spacer line

Beste Baligangers (kenners),

Wij gaan al een aantal jaren in de winter naar Bali voor 2 maanden voorheen, maar vanaf deze winter voor 4 maanden, we huren daar een appartement in Sanur en heb daar ook wifi, op onze Samsung tablet (3G) had ik dan internet van Indosat, daar konden we redelijk mee uit de voeten op Bali, nu heb ik een Samsung Galaxy S4 (4G) gekocht, maar daar kan ik eigenlijk niet veel van vinden op Bali wat betreft 4G, mijn vraag is weten hier mensen iets meer van, b.v wat ik het beste kan laten installeren zodat ik goed tot zeer goed internet overal op Bali heb, van dat hebben we te weinig verstand en laten we graag aan de deskundigen over.

Bijvoorbaat hartelijk dank.
Groeten Henk.

spacer line  

Als u gewoon (weer) een SIM kaart van IndoSat of TelkomSel gebruikt, met de data bundel geaktiveerd, dan heeft u in principe "overal" op Bali een goede Internetverbinding. Bijv: Een pre-paid IndoSat IM3 kaart met max 11Gb data-gebruik gedurende 30 dagen, kost maar Rp. 39,000,-.

Uw Samsung S4 bepaalt op basis van o.a. de sterkte van het signaal dat hij ontvangt, welke type verbinding hij kan gebruiken. Als er (goed) 4G signaal is, dan zal hij dat gebruiken.

Wel is het zo dat buiten het stedelijke gebied groot-Denpasar er (nog) weinig tot geen 4G dekking is.

http://www.bayucottages.com in Amed - East Bali

Erwinn
User
User icon of Erwinn
spacer line

Heeft Indosat echt al 4G? Ik heb gelezen dat Telkomsel bezig is met 4G op Bali (sinds de APEC-conferentie vorig jaar), en dat het tegen het eind van dit jaar echt actief moet zijn. Over Indosat heb ik nog niets gehoord en kan ik ook niets vinden.

Naast Bolt in de omgeving van Jakarta en Telkomsel in delen van Bali is er volgens mij nog nergens 4G?

'In de Archipel' | Weblog over Indonesiƫ: nieuws, reizen, politiek, taal en geschiedenis

spacer line  

Op Bali is er 4G, o.a. via WiGo / WiMax en in testgebieden van IndoSat, m.n. te vinden in / rondom Denpasar.

heris
User
spacer line

Ik ben zeer tevreden met de antwoorden van Amed East, mijn dank daarvoor, maar heb nog een vraag, wij hebben daar goede vrienden die daar wonen en waar elke dag met gebeld wordt via XL, en waarom,zij hebben al jaren XL en dan nemen wij ook XL, dat is een soort pakket zodat we bijna voor niks bellen met elkaar, vraag me niet hoe dat heet, zij regelen dat altijd voor ons, en de vraag is, is er ook een goed tot zeer goed internet pakket van XL zodat we met 1 simkaart in de Galayi S 4 uit de voeten kunnen.

Groeten Henk.

spacer line  

Ja, die zijn er (ook).

U kunt pakketten combineren, dus een belpakket met goedkoop bellen naar andere XL gebruikers en daar bovenop een databundel om toegang te hebben tot het Internet / email.

U kunt ook een pakket kopen dat alles biedt, tegen een vaste prijs per maand.

Maar, misschien het verstandigst is om even langs te gaan bij het XL Center op Bali (aan de Jl. Sunset Road no. 818, niet ver van de Carrefour) en uw behoefte daar duidelijk te maken en hen het juiste / meest voordelige pakket laten adviseren en aktiveren op uw Samsung hp

heris
User
spacer line

Amed East, heel hartelijk bedankt voor de goede informatie, ik ben daar wel bekend rond de Carrefour, kunnen we het combineren met een nieuwe fiets kopen en een goede tandarts, heb je daar nog een goed advies voor een goede tandarts voor wat sloopwerk en herstelwerk in de vorm van bruggen eccetra .

Groeten Henk.

songo
User
spacer line

Heris,

Uit ervaring kan ik tandarts/implantaat dr. Indra Guizot aanbevelen. Adres Jl. Patina 19,
Denpasar.
Ervaring: kies afgebroken. Naar tandarts die adviseerde hier een kroon op te zetten. Meteen begonnen met behandeling, afdruk gemaakt en de volgende dag 's-avonds al gereed. Zit nog steeds perfect. Alle handelingen doet hij en zijn team (allemaal afgestudeerd aan de tandeelkundige faculteit in Denpasar) in eigen beheer. Alles onder 1 dak.
Het is echt een zeer goede tandarts. Prijzen ca. 1/3 van de prijzen in Nederland.
Succes

tujuan sama jalan yang lain aja

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,445,783 topic views - 223,954 posts - 13,528 topics - 16,746 members - last post @ 24-11-2017 03:54 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,493,677 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com