indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Ipong
User
spacer line

Heeft iemand voor mij info over hotel / guesthouse in Pangandaran??
De voorkeur heeft een adres met zwembad.
Iemand ervaring met Adam,s Homestay ??
Alle info welkom ook indien bekend een richtprijs !!

Alvast bedankt,

IP Emoticon: Wink

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Hoi Ipong,

Op dit adres heb ik twee jaar geleden zeer naar mijn zin verbleven:
Bulak Laut, beach hotel and bungalows,
Jl. Pamugaran Bulak Laut,
Pangandaran, Kabupaten Ciamis, Jawa Barat,
Telp. (0265) 639377 639792
Alleen geen zwembad, maar zeer sfeervolle bamboe cottages v.a. tien Euro.
Mooie centrale locatie aan de Indische oceaan.
Voor een hotel met zwembad zal je naar het veel duurdere Surya Beach hotel moeten.

Succes, Jan.

Ipong
User
spacer line

Dank je Jan, voor je volledige info.
Mijn voorkeur voor een zwembad heeft te maken met mijn verblijf
(vermoedelijk 1 week) en mijn kinderen.

vr groet
IP

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

... pas op met de indische oceaan daar... mocht je er willen zwemmen... deze heeft een erg sterke onderstroming... Keer dat ik er was waren er ook net 2 toeristen verdronken...

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Ik was dit adres haast vergeten, gelegen aan dezelfde boulevard:
Sandaan Hotel & Restaurant,
Jl. Pamugaran Pantai Barat Bulak Laut,
Pangandaran,
Telp. (0265) 639165 639187

Hier heb ik ook een nacht verbleven. Hier was wel een zwembad aanwezig. Helaas niet zo sfeervol als Bulak Laut, maar toch ook een redelijk onderkomen en kamers van af 15 euro. Het inbegrepen diner en ontbijt vond ik ronduit karig, dus ging ik eten bij het nabij gelegen Bulak Laut. Vandaar dat ik naderhand daarheen verkast ben.

Groetjes, Jan.

Ipong
User
spacer line

Dank zover voor jullie info.

Meer info altijd welkom.

vr groet

IP Emoticon: Smile

kejoh
User
spacer line

Hallo Ipong,
Ik heb een paar jaar geleden een kleine week in Adam's Homestay
gelogeerd in een luxury room en ik kan je zeggen dat het ronduit geweldig was. Mooie en schone kamer in een losstaand huisje in cottagestijl, met zwembad ervoor, gelegen in een prachtige, grote tuin met vogels met veel privacy, direct aan de boulevard, rustig maar toch zeer centraal gelegen, een geweldig ontbijt (heerlijk vers duits brood met goed broodbeleg) en een kleine bibliotheek en een fijne atmosfeer en hulpvaardig personeel. Zeer zeker een aanrader!! Ik heb destijds meerdere hotels met zwembad bekeken, maar geen kon wat mij betreft tippen aan Adam's.Hoe de prijzen op dit moment zijn, weet niet.

Ik weet ook niet of en in hoeverre het goed is onderhouden, maar ik denk dat dit wel goed zit als het nog steeds wordt geleid door dezelfde eigenaresse.

PS Een tip voor als in Pangadaran bent: een boottocht maken door Anak Segara vanuit het plaatsje Kalipucang.

Groetjes,
Kejoh.

kejoh
User
spacer line

Hi Ipong,
Nog wat gegevens van Adam's Homestay: Jl Pamugaran, Bulak Laut.
Tel.no. 0265-639164/639343.
Ik zie op internet (indonesia.pagina.nl ) dat je dit hotel ook kan boeken via reisbureau Antarin.

groetjes,
Kejoh.

arnoud
User
spacer line

hoi,ik las van Richy,over de onderstroming,gevaarlyk.klopt,ik ben in 1994,byna verzopen daar,mooi,super hoge golven,body surfen.1 ging verkeerd,werd ik op de bodem geknald door te laat in de golf te gaan,nou,dan word je als een lappe pop in was machine behandeld,dan word je heel sterk terug gezogen,ik was al dizzy,nou,kom dan maar es terug.ik had het geluk,dat ik destyds,sterk was.na lang geploeter,eindelyk op strand,pfffff,eerst ff een bintang.ja,scary.warning from zutphen.maar geniet van ontzettend leuk pangandaran,ook hele mooie omgeving.ik verken nu al 3 jaar bali,maar ik ga een keer terug naar pangandaran-special,oke doeg-arnoud.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 16-03-2005 08:28 Ipong wrote:
Heeft iemand voor mij info over hotel / guesthouse in Pangandaran??
De voorkeur heeft een adres met zwembad.
Iemand ervaring met Adam,s Homestay ??
Alle info welkom ook indien bekend een richtprijs !!

Alvast bedankt,

IP Emoticon: Wink

Ipong,

Ik heb een goed adres, Pondok Tirta, Jl. Pamugaran (de weg langs de zee) Nr ? Als je het dorp door de poort binnenkomt tot aan de splitsing, dan linksaf en dan nog 100 meter of zo.
Het is een ruim gebouw met oprit en kamers boven en beneden.
De kamers beneden zijn het grootst (een meter of 8 x 3.50 of zo) en hebben een hoog plafond. Lekker luchtig Er is een voordeur die op je terras uitkomt en een achterdeur die op de galerij uitkomt waar je ook kunt zitten. Kamar mandi met wc, douche. Voldoende ruimte om spullen op te bergen. Fan. Superschoon. Rp 75.000 (eind september 2004)
Er is geen zwembad bij maar dat is dan ook voor de deur. Je hoeft alleen maar de straat over te steken om op het strand te komen.
Adam's Homestay hadden we ook gezien maar we vonden dit veel beter.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Ipong
User
spacer line

Allen nog bedankt voor jullie info
Emoticon: Puh!

vr groet,
IP

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

70,584,192 topic views - 231,690 posts - 13,666 topics - 21,346 members - last post @ 21-04-2019 22:45 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

116,929,335 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com