indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

heerke
User
spacer line

Kan Jeroen wellicht vertellen waarom Sriwiyaja niet meer geboekt kan worden??

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Heerke,

Wij hebben dezelfde problemen. Niet alleen met Sriwiyaja, maar ook met Garuda, Air Asia, Trigana Air, Trans Nusa. Ben ook benieuwd naar een antwoord van Jeroen.
Maar tickets reserveren voor Citylink en Wings lukt (nog) wel.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Jan ik heb je met mijn ProRailaccount geantwoord (annemieke.dehoonRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.prorail.nl). Is deze mail, niet bij je aangekomen? Vind het niet zo FB geschikt

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

AM,

Het blijkt dat er problemen met mijn mailbox zijn. Dit wordt veroorzaakt door een heel trage verbinding (Wifi) rondom ons zomerverblijf in het Gaasterland. Over een paar dagen zijn we weer thuis en kan ik mijn mailbox openen. Ik heb wel gezien dat je geantwoord hebt, maar kan de mail niet openen. Dus mijn reactie komt aan het eind van deze week.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

O zo. dan maar even in het algemeen. Ik heb de indruk dat er met steeds minder maatschappijen geboekt kan worden via Ticketindonesia.info. Intussen is nog maar de helft over. ook geen idee waarom . Ik boek meestal alleen een doorvlucht bij aankomst. de rest liever ter pllekke, ook om het feit dat je hier minstens twee dagen van tevoren moet boeken en ik bedenk nogal eens wat voor de volgende dag Emoticon: Smile

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

AM,

Ik vind dit echt jammer. Het was zo gemakkelijk. Altijd correct. Geen problemen over zitplaatsen of mee te nemen kilo's.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Jeroen,
verdwijnt ticketindonesia langzamerhand?
Zou jammer zijn, heb er in het verleden dankbaar gebruik van gemaakt, maar zie steeds minder vluchten staan

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

spacer line  

Weten julie wie ik kan boeken voor een vlucht van Jakarta-Amsterdam welke boekingszijd
Retoer dus voor eind Januari begin Februari

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Bij de maatschappij zelf Joop....?

heerke
User
spacer line

dit is het bericht wat ik van Jeroen ontving:

Beste reiziger,

Bedankt voor je emailtje.

Helaas hebben we problemen met een aantal maatschappijen. We werken achter de schermen echter hard aan een permanente oplossing van deze problemen.

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Heerke,
Ik heb ticketindonesia via mail ook benaderd en kreeg hetzelfde antwoord. Maar....
Je kunt hen gewoon mailen en vragen om een ticket. Dan regelen ze het voor je.
Wij hebben een aantal tickets voor onze komende reis al rechtstreeks bij de diverse maatschappijen geregeld, maar zullen eventuele komende tickets gewoon via de mail (dus niet via de site van ticketindonesia) doen.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Het is toch allemaal net iets comfortabeler om het gewoon via de site te boeken dan via een mail. Ook wel omslachtig omdat ik het juist fijn vind om op een site alles te vergelijken en niet alle maatschappijen apart af hoef te gaan.

Ikzelf neig dan toch om het via vrienden/kennissen ter plaatse te regelen maar niet iedereen heeft die mogelijkheid.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 21-10-2014 22:07 Anne Mieke wrote: Ikzelf neig dan toch om het via vrienden/kennissen ter plaatse te regelen maar niet iedereen heeft die mogelijkheid.
Mmmm, dan moet je er wel heel veel vertrouwen in want de keren dat ik het heb laten doen door anderen ging het 100% fout; ook al stond alles netjes genoteerd.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik heb "gehoord" dat je 2% van de bevolking kunt vertrouwen Emoticon: Confused , dat zouden iets van 5 miljoen mensen zijn Emoticon: Devil
Maar alle gekheid op een stokje, ik snap wat je bedoelt, maar, echt het kan ook goed gaan...

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Opmerking, vraag en verzoek.
Het komt regelmatig voor dat niet alle beschikbare maatschappijen te boeken zijn via Ticketindonesia. Hoe komt dat?
Nu steeds meer vluchten vanaf Halim vertrekken zou het handig zijn als je dit niet apart hoeft op te geven. Dus bijvoorbeeld een aparte regel met Jakarta all airports (=SH en Halim) Dit maakt het een stuk overzichtelijker. Met daarbij wel een duidelijke aantekening voor overstappers bijvoorbeeld.
Wat ook fijn zou zijn is de vermelding vanaf welke terminal een vlucht vertrekt. Dit staat vaak niet op het ticket en het is voor de reiziger niet meer te snappen met al die uitzonderingen.

eveline
User
spacer line

Help aub, weet iemand hoe ik een geboekte ticket via ticketIndonesia kan laten wijzigen of annuleren en restitutie? Het gaat om een Garuda ticket, vertrektijd is nl niet aansluiten met aankomsttijd van mijn internationale vlucht(die komt een paar later aan).
Alvas bedankt.

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

wereldreis
User
spacer line

Een mail sturen naar Jeroen van ticketIndonesia en hij laat je dan weten wat de mogelijkheden zijn, helaas vaak geen of minimaal geld terug (zie voorwaarden van je geboekte ticket).

eveline
User
spacer line

Ik vraag me af Jeroen momenteel te bereiken is, ik heb hem een bericht over gestuurd, maar niets terug gehoord.

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Misschien kun je beter een mail sturen naar het mailadres van de site.

ticketingRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.ticketindonesia.info

eveline
User
spacer line

Thanks Annemiek, dat ha ik doen.
Ik heb zo juist met Garuda in Amsterdam gebeld, maar zij kunnen hier geen domestik ticket wijziging invoeren, daarvoor moet ik dan met Garuda call center in Jakarta bellen. Beetje dure grap vind ik.

eveline
User
spacer line

Inmiddels, gefixt. Via Garuda Jakarta is mijn ticket gewijzigd. Respect voor goede en snelle service van Garuda Jakarta.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,373,049 topic views - 223,798 posts - 13,517 topics - 16,730 members - last post @ 21-11-2017 00:03 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,366,512 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com