indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

hallo, ik zoek voor mijn geboorteakte en ongehuwd verklaring een
beŽdigd vertaler.

bvd rob

liefst in de omgeving overijssel

like to live in ID,but it takes a while to get there

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

en hoelang zijn die geldig hier in nederland???

rob

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Nederlandse Ambassade en reeds ergens in een van de andere topics m.b.t. Visa besproken.

a.u.b. Emoticon: Shut up!

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

dank je ,Albert

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Rob,
Het is misschien verstandig om zo'n vertaler in Indonesie te zoeken, wij hebben diezelfde aktes laten vertalen en legaliseren via de Consul in Kuta, keurig volgens afspraak en geen jam karet.
Vertalen alleen is niet voldoende, legalisatie is ook nodig.
Succes,
Tuti & Jan

Jantje
User
spacer line

On 15-03-2005 20:12 reuveul wrote:
hallo, ik zoek voor mijn geboorteakte en ongehuwd verklaring een
beŽdigd vertaler.

Halo Rob,
Ik wil het event. wel voor je regelen. Stuur maar naar mijn e-mail.

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Rob, (Jantje),
Wij willen dat ook wel voor je doen maar voor de legalisatie hebben we de originele aktes nodig.
Misschien als de akte goed gescand word en verstuurd word per mail het ook voldoende is.
De kosten zijn over te maken op onze Rabobankrekening.
Vertalen alleen koste ons IDR150.000 per papierkant.
We kunnen eventueel even naar de consul gaan in Kuta en precies vragen wat nodig is en wat de kosten zijn.
Tuti & Jan

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

We hebben alle originele documenten in ons bezit +vertaling + legalisatie.Het punt is ik moet dit op nieuw doen van de gemeente
want als ik met mijn vriendin wil trouwen in nederland dan mogen de documenten niet ouder zijn dan 6maanden.Terwijl ze normaal 5jaar geldig zijn is dit ook ver schillend per gemeente?
En ik heb al contact gehad met onze vorige vertaler maar dan kom ik uit op 300 euro..

ik vondt dit eenn beetje veel vandaar deze vraag,en een kennis van ons zij dat het vertalen in nederland goedkoper was.
klopt dat?

vr gr rob

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Rob,
Mijn bloeddruk stijgt weer enorm nu ik moet lezen met welke voorwaarden de gemeente komt waar jij in woont.
Wij hebben begin november al onze documenten naar diverse instanties gestuurd in Nederland per expresspost en van geen van alle ook maar een bevestiging gekregen, dadelijk is voor ons dus ook weer die 6 maanden verstreken waar jij over schrijft.
Het begint er steeds meer op te lijken dat ik dan toch terug moet naar Nederland om bepaalde zaken te regelen, als dat dan maar geen voorpaginanieuws gaat opleveren!!!

Mogen wij als Nederlanders nog commentaar leveren op de bureaucratie van Indonesie???
Jan

janet
User
spacer line

Beste Jan,
Ik ken iemand in Drenthe,hij heeft mijn geboorteakte ook vertaald.Als je mij een mail stuurt kan ik zijn telefoonnummer geven.Mijn mailadres : janet_9402Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com.
Jeanette.

janet
User
spacer line

Mijn mailtje is niet naar Jan gericht ,maar naar Rob !!! Sorry.
Jeanette.

Amadeus
User
spacer line

Het is in ieder geval een heel stuk moeilijker geworden dan 6 jaar geleden. Een tip voor mensen die hoge vertaal kosten wil besparen. In veel grote steden op Java is het ook mogelijk de nodige verklaringen/aktes in het engels te verkrijgen. Engels wordt door het IND of gemeente ook geaccepteerd, voor verblijf in Nederland en huwelijk.

Amadeus

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

dank je mensen voor de vlotte reacties.

Heb even navraag gedaan en wat blijkt ,ik heb alleen een nieuwe
geboorteakte nodig van mijn vriendin kom ik er toch nog goedkoop van af.Maar deze akte moet exact het zelfde zijn als de vorige..

vr gr rob

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,889,770 topic views - 236,224 posts - 13,703 topics - 27,545 members - last post @ 25-01-2020 22:14 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,707,936 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com