indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hoi allemaal!

Mijn vriend en ik hebben zojuist 2 tickets naar Jakarta geboekt en komen daar 6 maart 2015 om 15:45 uur aan. Nu willen we graag diezelfde dag vanaf Jakarta naar Semarang vliegen (geboorteplaats van m'n vader).

Nu vroeg ik mij af of het een beter idee is om ter plekke een binnenlandse vlucht naar Semarang te boeken, of dit via internet thuis al te doen? Wellicht heeft iemand van jullie hier al ervaring mee (gehad), en mijn vraag is dan, in hoeverre houd je rekening met evt. vertraging van de vlucht? Hoeveel uur later boek je je binnenlandse vlucht, wanneer je voorafgaand van vertrek al een binnenlandse vlucht boekt?

Ik hoor graag van (een) van jullie! Alvast super dank en groetjes! Emoticon: Bye bye

Anne

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Je bent dichter bij de oplossing dan je denkt. Kijk hier maar eens, of onderaan deze site
http://ticketindonesia.info/en/index.php

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Anne,
Anne Mieke heeft je de weg gewezen naar het kopen van tickets.
Hou er rekening mee dat je minimaal 3 a 4 uur nodig hebt om door te reizen. Eventueel vertraging, het kopen van een visum on arrival, het ophalen van jouw bagage/koffers, het checken van de inhoud van de koffers, het vervoer van de Úne naar de andere terminal. Kost allemaal tijd.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Tickets pas kopen op de dag van aankomst
Is "gokken" of je moet businessklasse willen vliegen
(maar ook dan kan het al vol zitten)

Anne Mieke geeft je een oplossing, ik zou er gebruik van maken Emoticon: Yes!

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Lieve
User
User icon of Lieve
spacer line

Denk dat er maar drie in aanmerking komen? De prijzen en terminals verschillen. Zeker vooraf boeken!

7:15 pm-8:20 pm Sriwijaya Air 220

7:20 pm-8:30 pm Garuda Indonesia 246

7:50 pm-8:55 pm Lion 510

Mulutmu harimaumu - A man is good for nothing until he is educated

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,066,962 topic views - 235,022 posts - 13,697 topics - 25,776 members - last post @ 19-11-2019 15:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,882,119 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com