indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

TinusP
User
spacer line

medio mei willen wij vanaf Bali naar Komodo. Er gaat duikbagage mee, dus we hebben z0'n 20 kg pp bij ons.
Welke luchtvaart maatschappij voldoet aan de europese normen en is ook betrouwbaar qua vertrektijden? Ik zag dat sommige maatschappijen nog niet boekbaar zijn, klopt dat?Wanneer zijn deze dan wel boekbaar?
Graag tips voor een goed en goedkoop ticket.
Alvast bedankt

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Dit is ook nog veel te ver vooraf. Zo werkt het hier niet. Een vliegmaatschappij kan zijn routes binnen een maand veranderen. Dus nimmer dan 1 of 2 maanden vooraf booken.
Er zijn 3 maatschappijen waarvan Garuda voldoet aan de Europese normen (doorgaans wel iets duurder).
Overigens vanuit NL gaat dat niet. Men moet betalen met Indonesische debit- en creditkaarten.
Maar neem een kijkje op de link op deze site naar ticketindonesia.info Die kunnen het voor je doen.

spacer line  

Gewoon gebruik maken van Lion Air, is niets mis mee. Veel Australische, Nieuw Zeelandse en soms zelfs Nederlandse piloten die de (vaak splinternieuwe) toestellen vliegen. Evt. overgewicht van bagage kan tegen ZEER schappelijke prijzen bijgekocht worden.

If you have nothing to loose, you can risk everything

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Op Labuan Bajo vliegt Garuda, TransNusa en Wings (Lion Air groep maar andere bagagebepalingn). Allen Garuda staat 20 kg toe. De andere twee slechts 10 kg dus moet er bijbetaald worden.

Zoals hierboven gezegd heeft het nu nog geen enkele zin om daar nu al over na te denken. ik kan intussen de maatschappijen niet meer tellen die ooit op Flores vlogen. Voordeel (?) is wel dat Glores steeds populairder wordt en er wellicht steeds vaker op gevlogen wordt. de nieuwe terminal zal tzt ook al een heel eind klaar zijn.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

TinusP
User
spacer line

Garuda is nu boekbaar voor 150 pp voor een retour las ik op hun website.
Is dat een redelijke prijs?
Meen mij te herinneren dat ik mijn vorige vlucht ook gewoon met Garuda geboekt heb, vanuit nl met een nl creditkaart. Kan dat nu niet meer?

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 01-10-2014 19:45 TinusP wrote:
Garuda is nu boekbaar voor 150 pp voor een retour las ik op hun website.
Is dat een redelijke prijs?
Meen mij te herinneren dat ik mijn vorige vlucht ook gewoon met Garuda geboekt heb, vanuit nl met een nl creditkaart. Kan dat nu niet meer?

150 is op dit moment ongeveer 2,3 miljoen wat neerkomt op een enkele reis voor Rp 1,150.000. Ik vind dat behoorlijk aan de prijs voor een ticket dat ver in de toekomst ligt maar het is wel een normale prijs v oor Garuda. Bovendien, je neemt duikspullen mee, dus meer gewicht. Ik zou echt NIET aanraden om dit nu al te boeken, het is nog 7 maanden en in 7 maanden kan veel gebeuren in Indonesie mbt timetables. Je hoeft niet zo moeilijk te doen, je kunt tzt de tickets ook boeken via Ticketindonesia.info (zier hieronder) geen creditcard nodig.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 02-10-2014 04:38 Anne Mieke wrote: Ik zou echt NIET aanraden om dit nu al te boeken, het is nog 7 maanden en in 7 maanden kan veel gebeuren in Indonesie mbt timetables. Je hoeft niet zo moeilijk te doen, je kunt tzt de tickets ook boeken via Ticketindonesia.info (zier hieronder) geen creditcard nodig.
Exact AM, de timetables veranderen per maand. Zeker die op Labuanbajo. Ik heb daar naar toe gevlogen met IAT, Aviastar, Transnusa, Trigana, Merpati en wellicht nog wel anderen. Dezen vliegen allen niet meer op Labuanbajo (als ze nog bestaan). Wacht rustig af en book hooguit 2 maanden vooraf via ticketindonesia.nl Van alle zorgen af.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,647,862 topic views - 235,464 posts - 13,700 topics - 26,346 members - last post @ 11-12-2019 22:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,708,259 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com