indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

TinusP
User
spacer line

In april/mei gaan wij met z'n 4-en naar Bali.
Onze jeugd houdt van een keer stappen en surfen, wij van rust en duiken.
We willen een rondreis maken en op 4 verschillende plaatsen verblijven, Pemuteran, Ubud, Amed/Tulamben en ergens niet te ver van strand en vliegveld.

Met name voor die laatste locatie zijn we op zoek naar iets leuks. In ieder geval graag met zwembad, nabij zee , maar ook in de buurt van het vliegveld dus. En dat voor ongeveer max 30 per kamer per nacht. Wie heeft er een goede tip?
Zelf dachten we aan Seminyak, maar mogelijk is dat niet handig tov het vliegveld. We komen nl laat aan en op de vertrekdag moeten we ook weer vroeg op het vliegveld zijn

Er zijn verder in Ubud mega veel homestay's etc.., wie heeft een tip voor een verborgen juweeltje?

toetje
User
spacer line

Kijk eens onder het kopje Hotels, links in de balk,
Voor surfen moet je in Kuta zijn en over de rit naar Denpasar zou ik mij niet druk maken.
Je regelt op tijd een taxi. In Denpasar zelf is weinig te beleven.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik denk dat je meer hebt aan boekingsites zoals Booking.com en Agoda.com. Kun je ook eteen alle beoordelingen zien

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

joslin
User
spacer line

kijk eens naar hotel sorga in kuta, goed , goedkoop, dicht bij strand, uitgaan en vliegveld

Brenda
User
spacer line

Kijk in Ubud eens naar Nuriani guesthouse, Dewi Antara homestay of Tegal Sari als je een zwembad wilt.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Sedert de nieuwe tolweg er is naar de airport is feitelijk zelfs Sanur en Nusa Dua dichterbij dan Kuta, Legian of Seminyak.
Laatste maal was ik in 10 minuten van de airport in hotel bij Suwung, Pesanggaran (op weg naar Sanur maar dichtbij de haven Benoa).

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,390,345 topic views - 240,166 posts - 13,729 topics - 33,354 members - last post @ 28-09-2020 14:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

139,205,229 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com