indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Mare01
User
spacer line

Ik hoop heel erg op jullie tips!
Wij (2 stellen) willen in januari ca 12 dgn naar Bali, om daar onze backpackende dochters te ontmoeten.
Wat ons voor ogen staat:
- een villa (dus geen hotel), we willen alle rust om lekker met onze meiden te zijn
- aan of vlakbij een strand waar je ook echt kunt zwemmen, of stuk langs water lopen
- niet al te gesoleerd; we willen uitstapjes maken, 's avonds ergens hapje eten, de meiden willen misschien wel een keer uit naar een bar oid
- maar zeker ook niet midden in de drukte

Ik ben al een poos aan het googlen.
Ubud, Lovinia, Seminyak, Sanur... ik kom er niet uit.
Ik weet dat je voor relatief weinig geld een (vaste) chauffer kunt huren, dus dat is geen probleem. Voor ieder uitstapje lang in de auto weer wel.
Kom soms mooie villa's tegen, aan het strand, maar veelal in Noorden. En dat is alleen vanaf vliegveld al 4 uur rijden.
Qua uitstapjes denken we aan snorkelen, zwemmen dolfijnen, wat tempels, etc.

Tips voor villa's zijn ook welkom, maar het belangrijkste is voor ons: wr is nou de beste locatie: niet te druk/ niet te afgelegen/mooi strand.

Ik hoop zeer op jullie tips, dank alvast!
Mare

spacer line  

Gewoon een Bulgari villa in Uluwatu boeken, voldoet precies aan wat u allemaal wenst.

http://www.bulgarihotels.com/e(...)ew-villa/two-bedroom

If you have nothing to loose, you can risk everything

Mare01
User
spacer line

Dank voor je vlotte reactie! Had al gezien dat je een erg actieve gebruiker was met veel goede tips en vooral kennis van Bali natuurlijk.
Het ziet er prachtig uit maar... misschien had ik moeten melden dat we niet lowbudget hoeven, maar ook weer geen duizenden euro's kunnen neertellen.
Als 't zo rond de 100/150 euro p/nacht voor de villa is, dus grofweg voor 14 nachten ergens tussen de 1400 en 2000.
Daar is vast een prima villa, 3 slaapkamers, aan/bij strand, voor te vinden zijn. Toch?

spacer line  

Ja, een budget indicatie geven werkt altijd iets makkelijker Emoticon: Smile

Ik wil niet zeggen dat het onmogelijk is om een 3-slaapkamer villa te vinden voor Euro 100 - 150,- p.n, maar makkelijk zal het niet worden. M.n. WANNEER in Januari u de villa wenst te gebruiken, zal bepalen of e.e.a. lukt. De eerste helft van Januari is het nml nog ERG druk met Australiers en Nieuw Zeelanders die dan hun zomervakantie vieren. Prijzen van verhuuraccommodatie liggen dan op hoog-seizoen niveau. Pas vanaf midden Januari gaan de prijzen iets omlaag.

Mare01
User
spacer line

Ah, dat is meteen al zinvol. Wij dachten na oud&nieuw vast wel laag seizoen.
We kunnen echter ook pas vanaf 2e helft januari, maakt voor ons niet zoveel uit.

Uluwatu uitgebreider bekeken, ziet er erg leuk uit. Lees alleen op oa Tripadviisor dat sommigen aangeven dat ze toch volgende keer iets centraler wllen zitten.omdat ieder uitstapje wel veel rijden was.

Heb je een tip voor een vergelijkbare plek maar dan wat hoger/centraler gelegen?

Thnx!

salina
User
User icon of salina
spacer line

http://www.booking.com/searchr(...)ss_interval=1;csflt={};from_autocomplete=1;idf=1;interval_of_time=undef;no_rooms=1;region=835;review_score_group=empty;score_min=0;si=ai%2Cco%2Cci%2Cre%2Cdi;src=index;ssb=empty;or_radius=0;;nflt=ht_id%3D213%3B;unchecked_filter=hoteltype

Staat hier niks tussen?

salina
User
User icon of salina
spacer line

Oh...volgens mij werkt de link niet goed.

Je kan bijvoorbeeld bij booking.com zoeken op villa's...

Links op de pagina bij type accommodatie druk je dan villa in.

spacer line  

Wij gebruiken voor de verhuur van onze villas (op Bali) bijv. ook de website

www.airbnb.com

Zeker de moeite waard om die site ook eens te bezoeken en kijken wat er allemaal op Bali aangeboden wordt.

spacer line  

en verder is de website

www.villas.com

een 100% subsidiary van www.booking.com, en speciaal gericht zoals de naam al doet vermoeden op de verhuur van (vakantie)villas.

Mare01
User
spacer line

Sjonge, wat zijn er ongelogelijk veel mooie villa's te huur zeg! Al heel wat avonden zitten zoeken. Dank ook voor jullie tips, booking.com, tripadvisor, homeaway etc. Hebben nu een selectie, en zijn met de eigenaren aan het mailen om tot een goede prijs te komen.

Dank dus voor het meedenken!

Die villa dat lukt wel, nu nog vliegtickets.
Daar nog tips voor?
Wat is de prettigste maatschappij voor zo'n lange vlucht? Malaysia Airlines is wel de goedkoopste maar ja...

toetje
User
spacer line

Ik kijk ook vaak naar reviews op Zoover, Selecteer een plaats en daarna accommodaties en dan op villa of bungalow.
Ik hoop dat je de tickets inmiddels al geboekt hebt, want een week geleden waren ze toch 50 euro pp. goedkoper, maar ik kijk voor de zomervakantie.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Overigens ligt Ubud niet aan zee, dus strandwandelen en zwemmen in zee kun je daar wel vergeten. Uitgaan in een bar o.i.d. kan, maar wellicht verstaan jongeren daar iets anders mee dan hun ouders. Emoticon: Wink

Ho Lee Fuk

TinusP
User
spacer line

SingaporeAirlines heeft momenteel ook goedkope tickets, nl 602 pp, geboekt via Tix

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,989,892 topic views - 236,319 posts - 13,704 topics - 27,616 members - last post @ 28-01-2020 14:50 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,861,756 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com