indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Luna_89
User
spacer line

Onze familie is op zoek naar iemand die Guna Guna terug kan draaien en afstoten.

Een sjaaman, "een witte magie dukun", witch doktor...

Het is moeilijk om iemand "vertrouwbaar" te vinden en we zouden graag iemand even hierover willen spreken.

Misschien kent u iemand die ons kan helpen??

barnsteen
User
spacer line

Ook wij zijn op zoek naar iemand die raad kan geven.

Mijn vriend vond enkele weken geleden een poppetje van ongeveer 20 cm in een kastje naast zijn bed. Hij had al tijden niet in het kastje gekeken, maar de schrik was groot.
Het poppetje lijkt van been gemaakt te zijn, heeft een gezicht en een soort broekje van bladeren. Het heeft geen handen en voeten.
Het kan te maken hebben met het afwijzen van een relatie met een vrouw van Molukse afkomst en mede haar verzoeken om geld. Deze vrouw heeft ook gezegd dat ze zijn bed bewerkt heeft. Ook een tante vertrouw ik niet voor 100%.

De vraag is hoe kan je zo'n poppetje "reinigen" of vernietigen. In Nederland.
Verbranden kan misschien meer ellende opleveren of zo.

Alle tips zijn welkom !!!!

ik weet niet of het plaatsen van een foto in deze hier mag ?

spacer line  

On 19-02-2015 17:11 barnsteen wrote:

Het kan te maken hebben met het afwijzen van een relatie met een vrouw van Molukse afkomst en mede haar verzoeken om geld. Deze vrouw heeft ook gezegd dat ze zijn bed bewerkt heeft. Ook een tante vertrouw ik niet voor 100%.

Voorlopig veel bidden en indien mogelijk probeer in kontakt te komen met Indonesische gemeenschap in Nederland , even googlen .

Het verbranden , weggooien helpt vaak niet , tenminste als het echt guna2 is.
Komt het terug in andere vorm.(Believe it or not )
PS : mss ken je ook mensen van de kerk-(christenen ) die je ook kan helpen.

bisa dicek of makemyday .

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Welkom,in de 21e eeuw.

Dan is er natuurlijk altijd Om Sid die het niet kan laten te reageren.
Hou nou eens op man. Het is al zo vaak gevraagd. Emoticon: Angry

Where there is a will there will be relatives.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik zie het al Anorak, je gelooft niet in guna guna foei.
Ik heb hier al hele volkstammen op hun hart getrapt, dat moet je heel serieus nemen Anorak.
Laatst kwam ik een kakelende kip tegen en een blaffende hond, als klap op de vuurpijl een miauwende spierwitte kat Emoticon: Confused
Levensgevaarlijk ben gelijk gaan bidden Emoticon: Yes!
Sssst niet tegen mijn geboren en getogen Sundanese poppeke vertellen hé, ik ben bang dat ze me dan op laat sluiten Emoticon: Blush

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Ik snap het laatste Malam. We leven wel in,de 21e eeuw. Zulke zaken zijn niet serieus meer te nemen. Er is weinig meer dat niet meer te verklaren is. Zuid oost Azie staat bekend om dit soort fratsen. De tijd is voorbij. Daarbij heb je natuurlijk nog buiten de vraagstellers figuren die denken te moeten reageren op zoiets. Triest. Meer als dat is het niet.

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Ik bedenk net, Barnsteen, neem Om Sid 4 weken in,huis. Dan is jouw poppetje geen enkel probleem meer. Dat is dan verdwenen als sneeuw voor de zon. Echt waar! Emoticon: Laugh out loud

elsbeth
User
spacer line

Tja, ik had nog willen zeggen: trek alsjeblieft dat broekje niet uit, want dan wordt íe wild!!!
Het is ook totaal niet mijn wereld. Maar als er mensen zijn die er heilig in geloven dat als je overal vanaf bent als je 3 keer in je blote kont om een dennenboom kruipt...so be it. Dat heb ik ook met dit. Ik denk niet dat de heer of mevrouw Barnsteen zit te wachten op reacties als deze van mij, die van Anorak en Malam.
Laat lekker met ome Sid uitvogelen wat het beste zou zijn.
Zijn wij dan niet gewoon overbodig aan het reageren, Anorak?
Als je dit soort vragen gewoon niet op je forum wilt hebben, dan moet je als moderator maar censuur plegen.
Maar laat ze toch lekker, jullie hoeven dit topic toch helemaal niet te volgen??
Er zijn nou eenmaal mensen die hier wel iets mee hebben.

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Ik denk dat inderdaad hetvprobleem is opgelost als Sid in zijn blote tokes 3 keer om,een denneboom,heen rent Emoticon: Party!

Zou 3 keer wel genoeg zijn denk je? Emoticon: Shut up!

elsbeth
User
spacer line

kruipen zei ik he!

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Owjee, arme Sid! Je bent nog erger als ik. Mag hij tijdens deze sessie wel zijn luier om en dan zijn glazenbol onder zijn oksel? En dan de bezemsteel.. Ehm,laat maar Emoticon: Nice

sukadi46
User
spacer line

Wordt lid va n Indonesians living in Holaand (facebook) en leg je vraag voor. Ze hebben een vriendin van mijn zus ook geholpen. Dit duss als je in Ned woont

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,136,301 topic views - 240,132 posts - 13,728 topics - 33,218 members - last post @ 19-09-2020 21:36 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

138,812,747 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com