indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

wereldreis
User
spacer line

Al een jaar of 10 boek ik ieder jaar rechtstreeks bij MA mijn vliegticket omdat ik dan direct een stoel met beenruimte (tegen bijbetaling) kan boeken, ik ben langer dan 2 m . Je kunt de gewenste stoel direct on-line zelf uitzoeken.

Nu vind ik het een beetje linke soep om rechtstreeks een ticket te boeken omdat het nogal rommelt bij MA en een mogelijk faillissement op de loer ligt, maw ticket geboekt geld foetsie bij een faillissement.

Bij bv Schipholtickets kun je een verzekering afsluiten, bij een faillissement van de luchtvaartmaatschappij krijg je dan je geld terug, alleen zij moeten een stoel met beenruimte aanvragen en kunnen natuurlijk niets garanderen.

Wat zouden jullie doen? toch het risico nemen van rechtstreeks boeken bij MA?
12 uur Opgevouwen zitten is geen optie meer voor mij !

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

ik zou zeggen als je het niet vertrouwd een andere maatschappij wellicht.
Centjes kwijt misschien da's een nadeel maar als je dan ook nog geen vervoer
hebt dan kunnen je plannen ook niet doorgaan.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

KLM ik moet zeggen goede ervaringen met deze maatschappij nu laats met het ticket kopen van mijn vriendin.
Extra koffer 80Ä stoel kan je uitkiezen je krijgt een stoel foto van de Boeing 777 te zien en je kan dan je stoel uitkiezen die ze nog niet hebben gegeven.
Je moet wel oppassen met de KLM stoelen je hebt 3-4-3 de nummers zijn A..B.C. D.E.F.G.
H.J.K. De I is weggehouden, maar je kunt met je muis je stoel aanwijzen.
Die extra been ruimte weet ik niet zeker, maar ik dacht het wel, dat ik dat ben tegen gekomen....
Goede reis.... Emoticon: Bye bye
Trouwens je hoef niet bang te zijn dat MaleisiŽ Airways failliet gaat, het is overgenomen door de staat en die zal deze maatschappij niet failliet laten gaan..... Emoticon: Shiny Emoticon: Nice

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Lieve
User
User icon of Lieve
spacer line

Malaysia Airlines was al een (semi) overheidsbedrijf met een meerderheidsbelang van de staat voordat de Maleisische overheid die aankondiging deed dus ik denk dat de kans op een faillissement inderdaad niet bestaande is. De maatschappij wordt ook gezien als ťťn van de pilaren van het nationale toerisme.

Men kan altijd een reisverzekering nemen die uitbetalen bij een annulering en als u met bepaalde VISA of MasterCard kredietkaarten betaalt, is die verzekering reeds inbegrepen. Het is inderdaad altijd wel de geleden schade vergoeden; men gaat u geen nieuwe reis regelen.

Als u toch liever opteert voor een andere maatschappij kunt u, zoals gemeld door dhr. Zieleffe, een nooduitgang-stoel nemen. Ook zijn er maatschappijen die tegen een meerprijs Economy Plus aanbieden met redelijke beenruimte. Air France heeft dit naast KLM ook bijvoorbeeld. En maatschappijen zoals Qatar, Etihad en Emirates hebben meer ruimte per stoel dan een KLM.

Mulutmu harimaumu - A man is good for nothing until he is educated

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Wereldreis
Om diezelfde reden boek ik voorlopig ook niet meer met MA Mocht de vlucht om een of andere reden niet uitgevoerd worden en je toch je geld terug krijgt dan moet je toch weer van voor af aan beginnen om iets te zoeken (tegen waarschijnlijk duurder tarief mocht die annulering niet zo lang voor de datum van vertrek zijn).

Ik vlieg zelf over een paar met Cathay. Niks mis mee en in december met de KLM (maar dat was omdat het en rechtstreeks en tegen een relatief voordelig tarief)

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Bij een bedrijf waarbij je kunt verzekeren de tickets kopen en dan direct erna de stoelen met extra beenruimte zelf online erbij kopen? Ik weet niet of dat kan natuurlijk, maar wellicht iemand die dat wel weet.

Failliet? MAS is van de beurs gehaald door de staat en zit nu in een 'bewaarfonds' dat moet overzien dat het bedrijf weer de oude word. Ik achtte het faillisement van MAS groter voor de twee ongelukken dan het nu is. Het leed namelijk al jaren flinke verliezen.

wereldreis
User
spacer line

Allemaal bedankt voor de reactie!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Het schijnt toch bij MH slecht te gaan, de vliegtuigen vliegen veel leeg.
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws(...)irlines-blijven-leeg
Toch zijn ze niet goed koper als andere maatschappijen?
Zouden ze een prijsafspraak hebben moeten maken , dan zitten de vliegtuig maatschappijen wel eens in problemen.
Want in Nederland krijgen ze te maken met Nederlandse Mededingingsautoriteit.
Europese Unie kunnen ook miljoenenboetes opleggen, als ze afspraken hebben gemaakt.

Passenger Type
Fare
per person
Surcharges
per person
Taxes per personTotal Fare per person No of passengers
Total Fare Adult 378.00 335.62 30.28 743.90 x 1 EUR 743.90

Bijna net zo veel als je met de KLM vlieg 790Ä ............. Emoticon: Very funny Emoticon: Smile

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Om Ziel,

KLM en Malaysian Air werken samen. Daarom zullen de prijzen niet veel verschillen. Het zou raar zijn als ik bij Malaysian Air een ticket voor bv 400 euro retour koop en jij bij KLM hetzelfde ticket voor 790 euro.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja Jan ze werken ook samen met Etihad daar gaat het niet om, maar de prijsafspraken mag niet.
Maar is ook moeilijk te bewijzen, want Etihad heeft wel tickets van rond 500Ä......
Als je het verhaal lees op RTL site dan hebben ze 2 miljoen per dag aan schulden.
Hoe lang blijven ze dat volhouden.
Wil je toch de mensen weer terug krijgen, zal je toch je prijzen moeten aanpassen, dus minimaal gelijk met Etihad, om de concurrentie aan te gaan.
Want de mensen zijn dan bereid, om toch mee te gaan met MH, dat risico neemt men wel als het goedkoop is. Emoticon:

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Die foto op de website van RTL Nieuws is erg sneu om te zien. Een gezinnetje in een verder lege business class. Tenzij MAS echt een doelwit is geweest voor deze twee verloren toestellen is er reden voor paniek, anders niet. Ik zou zo weer met ze vliegen, maar heb vooralsnog geen intercontinentale vluchten geplanned..

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Dat het momenteel bij MH regelmatig minder vol zit, dat verbaasd me niet.

Halfvolle vliegtuigen vind ik zelf niet zo'n ramp.
Met Etihad (Jakarta-Abu Dhabi) heb ik het zelf nu ook al meegemaakt
dat zelfs de economy maar voor 25% bezet was.
Maar dat geluk is dan daarna (Abu Dhabi) voorbij, dan is het gewoon weer volle bak.
De omgekeerde route Amsterdam-Abu Dhabi-Jakarta die zit gewoon vol, althans de
economy,zelfs overboekt Emoticon: Yes! maar gelukkig behandeld Etihad loyalty-klanten netjes
met een gratis overboeking naar de businessclass.
Ik heb dat privilege zelf een keer meegemaakt Emoticon: Wink maar dit gebeurd vaker heb ik via
kennissen recentelijk vernomen, ook zij kregen een gratis businessclass.
Dat zijn dan de leuke dingen voor een mens Emoticon: Laugh out loud

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 27-08-2014 02:04 schreef Yerun:
Die foto op de website van RTL Nieuws is erg sneu om te zien. Een gezinnetje in een verder lege business class. Tenzij MAS echt een doelwit is geweest voor deze twee verloren toestellen is er reden voor paniek, anders niet. Ik zou zo weer met ze vliegen, maar heb vooralsnog geen intercontinentale vluchten geplanned..

Als het goedkoop is dan staan ze zo in de rij.
Dat er overcapaciteit is op Europa, is zeker gezien de overtocht met minder passagiers.
Maar aan de prijs is dat nog bij sommige maatschappijen niet te zien.
Ja Etihad is flink aan de bel gaan trekken maar met een omweggetje ( zie advies van Anne_Miek) op die prijs topic.

Nu wat anders ik denk dat het hier ook kan plaatsen.
Ik hoorde op het nieuws vanmorgen dat er een vliegtuig is terug gekeerd, door een conflikt met twee passagiers.
De een wilde haar stoel achterover brengen maar die zat op slot.
Dus dat werd ruzie met die passagier die zo'n slot had en die niet wilde weg halen.
De ruzie werd met het bemanning gevoerd en was zo ver opgelopen, dat men het vliegtuig rechts om keerde
Wat doe ik vanmorgen lees ik wakker Nederland altijd het eerst en wat las ik die stoel slot.
Dat was een combinatie confrontatie die ik u niet wilde onthouden......

http://www.telegraaf.nl/reiskr(...)l_kan_op_slot__.html
door Herman Stam
Ook altijd zo geÔrriteerd als de persoon op de stoel voor je in het vliegtuig plotseling zijn stoel naar achter knalt? Een Amerikaans bedrijf heeft hier een eigen oplossing voor bedacht. Een slotje van 21,95 dollar dat ervoor zorgt dat de passagiersstoel voor je niet meer naar achter kan. (lees verder op die link klikken)
Foto Telegraaf

P.S.
Nu lees ik het verhaal ook nog eens goed .
Het vliegtuig heeft een tussen landing gemaakt.
Dat bericht was niet door gegeven op de TV noodlanding of tussen landing maak het verschil van berichten...... Emoticon: Stupid Emoticon: Worship

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

weet je dat ik to met Sky Team gevlogen heb.
Ik zag dat het vliegtuig anders was , de kleur is anders.
Het vliegtuig : van de buiten kant, kleur is wit.
Het heeft wel KLM naam op staan, maar ander gezicht.
En van binnen kant, het verschil is niet te merken, de stoelen is blauw, staat naam KLM op, de cabin enz.
Maar ik vermoed dat de KLM, help de MaleisiŽ Airline, dus het vliegtuig is van MaleisiŽ Airline.
O ja, daar staat ook de naam SKY Team er op en de letters is groot en iets er onder staat KLM er op.
De piloot heeft wel gezegd, dat wij met SKY TEAM vliegen en die is partner van KLM.
Voorheen heb ik nooit die naam (Sky Team) gehoord, daarom vermoed ik dat het vliegtuig van MaleisiŽ Airline is.
Vanmorgen op tv is er nieuws dat veel personeel van MaleisiŽ Airlines willen stoppen met werken bij die maatschappij.
Weet je ook dat MaleisiŽ Airline afgelopen zaterdag ging naar bestemming Japan - Tokyo, maar was terug gevlogen naar Kuala Lumpur na 50 minuten gevlogen, omdat er iets met de motor was.

Dit verhaal kreeg ik van mijn vriendin.Vanmorgen de eerste nieuws uitzending, kwam er een bericht over MaleisiŽ Airline dat er maatregelingen worden genomen vandaag word er uitleg gegeven de gehele directie word vervangen dat melde ze op het Journaal van 6.30 uur........ Emoticon: Sadley Emoticon: Emoticon: Confused

http://www.klm.com/travel/nl_n(...)m_partners/index.htm

Als ik het nu bekijkt, dan heeft het geen samenwerking met MaleisiŽ Airline, die staat niet op die lijst.
Dus je kan met een SKy Teame mee kunnen gaan, dat betekend dat Garuda ook voor de KLM vliegt... Emoticon: Smile Emoticon: Wink

Lieve
User
User icon of Lieve
spacer line

Sky Team is gewoon de naam van het samenwerkingsverband tussen KLM, Air France, Delta Airlines, Kenya Airlines, enz.

Er zijn momenteel drie grote 'clubs' op de wereld; OneWorld Alliance, SkyTeam en Star Alliance. In de eerste zitten bijvoorbeeld British Airways, American Airlines, Cathay Pacific, Qantas en Qatar. De Star Alliance heeft o.a. Lufthansa, United en Singapore Airlines.

Ze verzorgen codeshare vluchten (dit is het delen van vliegtuigen; een vlucht van een partner kan worden geboekt als een eigen vliegtuig) en sluiten aan op elkaars routes.

Ook hebben ze een gezamenlijk puntenprogramma zodat men airmiles kan verzamelen bij de 'partners'. Ook als u niet vaak tussen Europa en AziŽ vliegt, is het zeker de moeite waard om een (gratis) lidmaatschap bij deze drie allianties te nemen. Ook al verzamelt u niet voldoende mijlen voor upgrades e.d., wordt u toch als loyale klant gezien. En dat geeft voordelen bij inchecken, klachtenbehandeling, bagageregels, enz..

Garuda is ook bij SkyTeam, Malaysia Airlines is aangesloten bij SkyTeam ťn bij OneWorld Alliance. Maar: de integratie met SkyTeam is niet volledig, ze hebben vnl. codeshare vluchten met KLM tussen Amsterdam en Kuala Lumpur. En ze hebben gekozen voor verdere samenwerking met OneWorld. Waarschijnlijk zijn de SkyTeam leden daar nu niet (meer) rouwig om.

Uw vriendin zat waarschijnlijk gewoon op een KLM vliegtuig, maar deze is natuurlijk vaak ook te boeken als Air France of Malaysia Airlines vlucht, ook al wordt ie uitgevoerd door KLM. Als voorbeeld: KL809 = MH9017 = AF8399. Dat is codeshare.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

AL hoewel dat Malaysia Airlines niet voorkomt op die lijst, was het wel ergens bekend dat na die MH17 incident, ook KLM passagiers zaten.
Het zal wel zo moeten zijn gaan, je komt altijd er achter, nadat je geboekt hebt, dat ze gaan stunten, nu ook door de KLM Retourtje Jakarta voor 510Ä worden vluchten aangeboden vanaf 1 october.
Klik je door dan kom je op een pagina waar je een keuze kan maken en dan zie je hogere prijzen.
Kijk; dat zo iets doen, is een smerige mentaliteit dat hoort niet.
Retourprijs vanaf

EUR 782 20:5015u35do 17:25
Rechtstreeks

EUR 1.142 12:0015u50do 08:50
1 transfer

EUR 656 14:3522u00do 17:35
1 transfer

EUR 716 16:2520u10do 17:35
1 transfer

EUR 820 20:5015u40do 17:30
1 transfer

EUR 786 21:0016u35do 18:35
1 transfer
Vluchten doorzoeken
Laat meer vluchten zien (14)

EUR 320 16:25 Amsterdam 17:40 Parijs (CDG) 20h00 KLM AF8239
19:50 Parijs (CDG) 14:20 Kuala Lumpur Air France AF0246
Deze vlucht komt 1 dag later aan
16:20 Kuala Lumpur

362 21:00 Amsterdam 15:20 Singapore 16h35 KLM KL0835
Deze vlucht komt 1 dag later aan
17:35 Singapore 18:35 Jakarta Garuda Indonesia KL4063
Er is/zijn slechts 3 zitplaats(en) beschikbaar tegen deze prijs

Prijs heenvluchtEUR 361,57
Prijs terugvluchtEUR 334,00
Totaalprijs voor 1 volwasseneEUR 695,57
Totaalprijs voor alle passagiers EUR 705,57
Passagier(s): 1 volwassene

En dan retour aan klikken en je ziet weer verschillen prijzen.
Omdat ik geboekt hebt voor mijn vriendin komt er overal waar ik kom op Internet deze reklame tegen KLM voor 510Ä.
Je broek zakt er van af........ Emoticon: Angry Emoticon: Angry

Lieve
User
User icon of Lieve
spacer line

Gelukkig zakt mijn rok er niet van af maar die speciale acties en stuntprijzen irriteren mij ook mateloos. Vaak is het gewoon onmogelijk data te vinden voor de prijzen waarmee men adverteert. Het is al zo erg, dat hubby nog weigert om nog bij Lufthansa te boeken; hij heeft ooit twee uur geprobeerd iets te vinden tegen de geafficheerde speciale prijs. En hij begon direct te zoeken toen hij de e-mail binnen kreeg dus men kon ook niet zeggen dat de stoelen reeds gereserveerd waren omdat hij te laat was. Het is een beetje zoals het Kruidvat voorbeeld (voor de benzinequota); eigenlijk is het misleiding van de consument.

totto
User
spacer line

Ik heb zelf al vaak mee gemaakt dat als je de eerste keer kijkt, je een leuke prijs ziet.
Als je dan eerst nog even verder "shopt' en later terugkomt blijken alle prijzen hoger te zijn.
Kwestie van IP adres. Hun computer onthoudt dat. Ga je dan ergens anders weer inloggen, b.v. bij de buren dan krijg je de eerste keer, vaak de goedkopere aanbieding weer in beeld.

Toto Travel.com

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Indien ik een leuke aanbieding zie, maak ik meteen een print-screen
daarna zoek ik dan de details uit.
Indien ik het echt wil boeken geef ik het door aan "mijn agent" en
binnen 1-2 uur is het dan geregeld, dan alleen nog de factuur ontvangen
(meestal binnen een uur na boekingsbevestiging) en dan internetbankieren
(als het werkt Emoticon: Wink ) de verdere "hoofdpijn" daar betaal ik 20 euro voor en dat is
het mij waard.
Bovendien geeft "mijn agent" alle wijzigingen door inclusief de verwachtte
aankomsttijd terug op Schiphol, (aan mijn broer contactpersoon) dus de "taxi"
staat ook klaar bij terugkomst.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Welk agent heb jij SAbar2.
Ik ging altijd vast naar BM reizen toe en nu heb ik rechtstreeks geboekt bij de KLM.
Ik had al maanden geleden bij BM reizen een offerte aangevraagd, maar weken geen bericht gehad.
Nu had ik het ook naar een persoon van BM reizen gemaild, maar die was op vakantie zodoende kwam er geen bericht terug.
Had toen maar gebeld waarom ik niet terug gemaild werd en toen pas kreeg ik te horen dat hij op vakantie was.
Ik gevraagd voor een extra koffer.
Die dame aan de lijn sprak; dat kost u heel veel geld het is zonde.
Toen vroeg ik haar hoeveel koste dat? wel 80Ä per kilo zei ze, dus daar ging niet mee in zee.
Het ging niet door, de verkeerde persoon op de verkeerde plek, die horen niet thuis in die reissector.
We kwamen dan maar uit bij KLM die 80Ä extra rekende per koffer.
DIe van BM reizen had wel de klok horen luiden, maar wist niet die klepel te hangen.
Nu ben ik Flying Bleu lid geworden waar ik al jaren geleden al lid van was geworden, maar die sloddervos als ik wist niet meer het nummer.
Die organisatie gebeld en konden mijn gegevens van de vorige keer 2012, 3 tickets gekocht bij de KLM niet meer vinden.
Afijn weer een nieuwe account gemaakt en de volgende keer een extra koffer voor 20Ä , tenminste dat had ik gelezen.
Het inloggen van die site Flying Bleu is ook een drama want heb drie keren ingelogd en je bent je gegevens kwijt.
Je moet dan weer je mail door geven en je krijg dan een speciale code, om weer in te kunnen loggen.
Dat ook gedaan tot drie keer toe ging het fout, neen het is vervelend dat te moeten door maken, het kan aan mij liggen omdat ik soms niet begrijp wat ze bedoelen en alles is Engels.
Ben benieuwd bij de volgende boeking.
Als ze tenminste een redelijke prijs hebben.
Want die ticket van mijn vriendin koste 765Ä+10Ä=775Ä ............. Emoticon: Shut up! Emoticon: Puh!

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Een angstaanjagende foto Ziel

Lieve
User
User icon of Lieve
spacer line

???

Als u het lidmaatschapnummer of het oorspronkelijke e-mail adres niet meer weet wordt het inderdaad wel heel lastig.

Maar u kunt net zo goed op de site van KLM (Nederland) inloggen, u heeft die van Flying Blue niet eens nodig. Ook daar toont men het mijlen overzicht en de geboekte reizen.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 29-08-2014 12:18 schreef Yogya-Bali:
Een angstaanjagende foto Ziel

Ja als je uit het raampje kijk en je ziet zo iets aan komen dan is het met je gebeurd.
Ik wilde eerst schrijven dan bid je maar een weesgegroetje, maar dat helpt ook niet.
Dit is niet van mij afkomstig, dat heb ik gevonden ergens op Photobucket Emoticon: Shiny Emoticon: Wink

Op 29-08-2014 12:27 schreef Lieve:

???

Klik om het oorspronkelijke plaatje te bekijken

Als u het lidmaatschapnummer of het oorspronkelijke e-mail adres niet meer weet wordt het inderdaad wel heel lastig.

Maar u kunt net zo goed op de site van KLM (Nederland) inloggen, u heeft die van Flying Blue niet eens nodig. Ook daar toont men het mijlen overzicht en de geboekte reizen.

Ja daar was ik al achter gekomen, maar waar het om ging was dat ze zeer moeilijk doen door te goed hun site te beschermen waardoor je zulke dingen tegen kom.
Het is ook vreemd dat ik al jaren lid was van Flying Bleu dat ze daar zelf geen gegevens meer van hadden.
Of ze dat expres doen, of dat het zo slecht is bij hun informatie opslaan, daar kan ik niet achter komen, want ik had die ticket nummer door gegeven van 2012.
Maar ze konden niets vinden.......
Dan houd het op herkansing voor de volgende keer goed bewaren die gegevens een pasje dat je zelf moet afdrukken.
Dus je krijg geen pasje zoals Airmails en ik weet niet of ze dat met elkaar koppelen Airmails en Flying Bleu mails. Emoticon: Emoticon: Wink

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 29-08-2014 10:21 Lieve wrote:
Gelukkig zakt mijn rok er niet van af maar die speciale acties en stuntprijzen irriteren mij ook mateloos. Vaak is het gewoon onmogelijk data te vinden voor de prijzen waarmee men adverteert. Het is al zo erg, dat hubby nog weigert om nog bij Lufthansa te boeken; hij heeft ooit twee uur geprobeerd iets te vinden tegen de geafficheerde speciale prijs.
Bij Skyscanner kun je vrij gemakkelijk zien waar de laagste prijzen ongeveer zitten. Dan kun je daarna wat gerichter gaan boeken via de maatschappij zelf of de aanbieder van je keuze. Je kunt ook aan alert aanvragen bijvoorbeeld Tix, die je daarna dan meteen laat zien waar de goedkoopste mogelijkheden zitten. Het is wel vaak zo dat je vrij snel moet reageren.
Voorbeeld: mijn ticket dat ik voor december heb geboekt (KLM) heeft maar twee dagen tegen die prijs (ruim 100 euro minder) op de sites gestaan.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

"mijn agent" werkte vroeger voor Nusa Ina in Den Haag
wellicht bij sommigen welk bekend, tegenwoordig werkt
hij bij Arke reizen maar goede contacten die blijf je onderhouden.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,240,767 topic views - 234,386 posts - 13,692 topics - 25,243 members - last post @ 22-10-2019 03:49 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,694,804 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com