indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Edwel2001
User
spacer line

Beste IndonesiŽ experts,

Eind oktober vertrekken wij naar IndonesiŽ en enkele aangrenzende landen voor 6 weken [heerlijk], net als tig jaar geleden zou ik graag weer een bezoek brengen aan Way Kambas, ik vond het heel erg leuk, zonder comfort [maar toen was ik nog "jong"], nu hoor ik verhalen erover die niet al te positief zijn, weten jullie meer hierover, [is het een bezoek waard???]

Met vriendelijke groet Edward, Emoticon: Bye bye

elsbeth
User
spacer line

Hai Edward, hoewel ik ooit ruim 9 maanden in Zuid Sumatera heb gewoond, had ik nog nooit van dit park gehoord. Een gemiste kans, zo realiseer ik mij na wat speurwerk.
Het ziet er schitterend uit. Ik ben benieuwd wat voor negatieve verhalen je erover hebt gehoord. Het zal niet zijn dat hete r vergeven is van de toeristen, want ik kan mij niet heugen er ooit iemand over te hebben gehoord. Ik zal zelf ook eens met de zoekfunctie op dit forum speuren. Succes ermee!---------------------
Inmiddels gezocht op dit forum, ik kom bij intypen van Way Kambas op een aantal topics waarin het ťťn en ander staat over dit park, maar ook over andere parken in Zuid Sumatera. Misschien voor jou toch wel interessant om een goede afweging te maken. O.a. Kerinci N.P. en Bukit Barisa N.P. Als ik het allemaal lees, krijg ik ook weer de kriebels.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,925,131 topic views - 238,340 posts - 13,717 topics - 29,630 members - last post @ 07-04-2020 06:00 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,978,112 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com