indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Wegens prive omstandigheden moet ik mijn huis in Uluwatu verhuren.
Er zijn 2 slaapkamers, met A/C en beide met eigen badkamer, gemeubileerd en een mooie, grote tuin. Er zit ook een restaurant bij met een grote keuken dat niet in gebruik is.
Ik heb een lease contract voor 10 jaar. Het ligt aan de hoofdweg naar de wereld bekende Tempel van Uluwatu en light dicht bij de bekende surf spots Uluwatu, Bingins, NyangNyang en Padang Padang. Ideaal voor iemand die in Bali wilt wonen en iets voor zichzelf wilt beginnen. De lease kan worden overgenomen op naam (alles geregeld via notaris) voor de reserende 9,5 jaar voor 70.000.000 IDR per jaar, nog geen 400 Euro per maand!

Voor fotos zie:
http://raywhiteparadise.com/vi(...)en-uluwatu-bali.html

Jullie kunnen Johanna Smit benaderen via Ray White of mij direct benaderen via simonesaurenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com

Lieve
User
User icon of Lieve
spacer line

Op de Ray White website vermeldt men iets anders m.b.t. de huur/lease:

Price: IDR 185.000.000 for 2,5 years lease

Lease period until: March 26th, 2017

Option to extend the Lease until March 2024: Price Nego

Mulutmu harimaumu - A man is good for nothing until he is educated

songo
User
spacer line

De vraag die bij me opkomt is: waarom een lease contract voor 10 jaar afsluiten en er na een half jaar alweer vanaf willen?
Met alle respect, maar daar krijg ik zelf geen goed gevoel bij. Bovendien zoals Lieve al schreef ligt de prijs in de officiele advertentie beduidend hoger!

tujuan sama jalan yang lain aja

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 12-08-2014 08:02 songo wrote:
De vraag die bij me opkomt is: waarom een lease contract voor 10 jaar afsluiten en er na een half jaar alweer vanaf willen?
Met alle respect, maar daar krijg ik zelf geen goed gevoel bij.
Er kunnen zich altijd onvoorziene of onverwachte omstandigheden voordoen lijkt me.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

_Jarno_
User
User icon of _Jarno_
spacer line

De prijs ligt maar 10jt hoger voor 2,5 jaar dus dat valt wel wat mee. Das iets meer dan 20 euro per maand.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

spacer line  

Uluwatu ligt in de kabupaten Badung. Momenteel wordt er in die kabupaten een vrij strikt vergunningsbeleid gevoerd m.b.t. vestiging van nieuwe hotels, B&B's en restaurants e.d. Misschien ligt dit stukje onroerend goed in een gedeelte / zone van Badung waar men (zeker als buitenlander) geen bedrijfsvergunning meer kan aanvragen c.q. verleend krijgt. Dat kan een dikke streep door de plannen zetten als men daar vantevoren geen goed onderzoek naar gedaan heeft en men te snel een huurcontract is aangegaan.

If you have nothing to loose, you can risk everything

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

73,255,690 topic views - 233,127 posts - 13,680 topics - 23,078 members - last post @ 21-07-2019 16:29 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

120,950,032 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com