indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik ben het er mee dat Rp 775.000 per dag voor Bali veel en veel te duur is. Dat betaal je in Nusa Tenggara of Maluku nog niet eens (waar het over eht algemeen duurder is dan op Java en Bali). Tussen de Rp 400.000 en Rp 500.000 moet zonder veel gedoe kunnen.

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Dannyrobin
het kan zijn dat veel mensen een bedrag van Rp 775.000 niet veel vinden. De kunst is om zowel rekening te houden met veiligheids, flexibiliteit en betrouwbaarheid maar zeker ook met de lokale markt. Als prijzen van Rp 775.000 met enige regelmatig betaald worden door (onwetende) toeristen dan bederft dit de (werkelijke) markt.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

salina
User
User icon of salina
spacer line

Op 13-10-2014 12:45 schreef Dannyrobin:
Beste Salina

Ik ben helemaal nieuw op dit forum en probeer alleen maar de mensen ( in dit geval Mamoku ) te helpen zonder enige vorm van zelfverrijking of wat dan ook .
Dat de chauffeur te duur is , is ook te relativeren, want goedkoop kan ook zijn andere kanten hebben .
Ik weet alleen dat Nengah gewoon 100% te vertrouwen is, de auto moet huren etc .
Het geld gaat helemaal naar hem .
Ik wil er niets van hebben, Salina .
Zou mij vrij a sociaal lijken

Ik bedoelde ook niet dat jullie zelf daar een bedrag van zouden nemen hoor maar ik dacht meer aan het (Nederlandse) boekingsbureau waar jullie van tevoren hebben geboekt. Ter plekke boeken lijkt mij veel beter voor de plaatselijke bevolking zodat zij ook echt het geld zelf ontvangen. En niet via hotels of andere tussenpersonen.

Dewieetje
User
spacer line

Hi all

Ik heb net ook gepost in een ander forum.
Misschien ook handig om alvast een simkaart te kopen bv bij (waar wij het hebben gekocht) ww.spam.com Vrienden en Familie zijn al op de hoogte van het nummer dus zodra wij aankomen in Jakarta kunnen we hun gelijk bellen of whatsappen (of zij ons).

Emoticon: Party!
edited by oyibo

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,367,047 topic views - 233,676 posts - 13,689 topics - 24,518 members - last post @ 21-09-2019 01:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,457,733 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com