indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

ooh jee wat sneu.. Emoticon:

Wens Pratiwi het allerbeste toe van Jeroen uit Lippo Cikarang/Bekasi. Vorig jaar was het dat ik hem nog mocht zien in Malang. Het is allemaal te snel gegaan. Emoticon: Talk to the hand

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Shit man. Emoticon: Nooo

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik heb de titel van het onderwerp helaas moeten aanpassen.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Shit, dit is naar. Bij ons laatste gesprek was hij juist nog zo positief over zijn regelmatige verblijven in Thailand.
Condoleances voor zijn echtgenote.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Wat verschrikkelijk.
Jan heeft het nooit gemakkelijk gehad. We hadden in het verleden wel ooit mailcontact maar heb hem helaas nooit ontmoet. Sterkte voor Pratiwi.

Jan, selamat jalan; istirahatlah

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Thtje man wat doe je nou, wij hadden nog een afspraak............ Emoticon: So funny
Condoleance aan alle familie leden, in het bijzonder Pratiwi en kinderen

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Een donderslag bij heldere hemel, pakweg twee en een halve maand geleden kreeg ik nog een hele optimistische mail van Jan, hij had een mooi appartement in Surabaya waar hij het enorm naar zijn zin had en hij had mooie plannen.

Jan is slechts 59 jaar geworden en zoals Anne Mieke zei, het heeft Jan niet echt meegezeten, triest.
Ik wens zijn echtgenote veel sterkte.

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Dit doet echt zeer. Jan heb ik een paar keer mogen ontmoeten. De eerste keer in Jimbaran, Zuid Bali, waar een kleine kumpulan werd georganiseerd door Jan en zijn toenmalige vriendin Tuti. Er werd vis op de markt gekocht en we hebben gesmuld die dag. De tweede keer heb ik bij hem gelogeerd in Malang, toen ik bezig was aan mijn reis door Oost Java, Madura en de Molukken.
Veel sterkte gewenst aan zijn echtgenote en alle vrienden en kennissen.

salina
User
User icon of salina
spacer line

Ach...:-(

Heel veel sterkte voor iedereen hier en zijn vrouw en alle familieleden en bekenden...

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Triest nieuws.
Condoleances en medeleven voor Ibu Pratiwi

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

spacer line  

Jan Almarhum,
Een integer man , we (keluarga S.A) haddeen hem ontmoet op Bali 2005.
Evt. afspraken voor bezoek in Malang is niet gekomen.

bisa dicek of makemyday .

Lieve
User
User icon of Lieve
spacer line

Het is altijd vreselijk iemand te verliezen; ik hoop dat de familie dit goed doorstaat.

En als er onbegrip is of men denkt dat niemand er om geeft, biedt dit ze hopelijk een beetje troost: Orang baik dan saleh meninggal, tak ada yang mengerti atau memperhatikannya. Sesudah mati, mereka luput dari bencana dan beristirahat dengan damai.

Mulutmu harimaumu - A man is good for nothing until he is educated

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Heel sneu te moeten lezen dat het voor Jan allemaal voorbij is. Ik heb zijn kritische bijdragen aan dit forum altijd gewaardeerd. Dat hij mag rusten in vrede.

Wij wensen Ibu Pratiwi veel sterkte toe.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

pierre
User
spacer line

R.I.P Jan.
en steun aan zijn vrouwtje Pratiwi en naasten vrienden en familie.

Groet van Pierre en Elly

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Triest voor Jan en dan nog zo jong......ik hoop dat hij de laatste jaren nog heeft genoten in zijn geboorte/ thuisland....Indonesia. Rust zacht...Jan.

Ik wens Pratiwi en andere familie leden veel sterkte en kracht in de komende tijd.....
Bedankt Jan voor je bijdrage aan dit forum.....

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Ook ik wens de vrouw van Jan, ibu Pratiwi, veel sterkte toe om dit verlies te dragen.
Jan is te jong gestorven en ik zal zijn inbreng missen hier op het forum.
Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Indoboy20
User
spacer line

Mijn oprechte condoleances voor de nabestaanden en mensen die hem (goed) kenden.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Mijn welgemeende condoleances aan de familie en vrienden.

Het blijft altijd moeilijk woorden te vinden.

It's only kinky the first time.

Luo Ni
User
User icon of Luo Ni
spacer line

Beste allemaal; Emoticon:

Deze mail mocht ik ontvangen van Ibu Pratiwi ,nadat alle condoleances waren doorgestuurd ;

Hallo Ron,
Terima Kasih banyak saya ucapkan, kepada semua teman2 suami saya.
Ron saya minta maaf tidak bisa bicara banyak, karena saya tidak bisa berpikir lagi. Saya sangat sedih,saya belum bisa menerima kepergian Jan.
Saya tidak pernah jauh dari suami setiap hari kami selalu bersama.
Selalu dan selalu.
Saya belum kuat menerima kenyataan ini.
Begitu banyak hal dan Rintangan yang kita alami bersama.
Kami bisa melalui bersama.
Saya percaya tuhan akan memberikan tempat yang paling indah untuk suami saya
Yaitu Surga. Amien
Groetjes Pratiwi

Het is beter ooit iets moois te moeten verliezen dan het nooit gehad te hebben!
Moge de steun van je vrienden je troost bieden.
En goede herinneringen het verlies verzachten Pratiwi
Luo Ni / Ron Emoticon: Blush

Zhuīsuí nǐ de mèngxiǎng ...... Follow Your Dreams

spacer line  

23 mei kwam hij bij ons binnen.12 jaar hadden we elkaar niet gezien
Wat was dat prachtig.Kennis maken met Patriwi.Wat hebben van elkaar genoten en wat kon ze genieten van mijn kleindochter die nu 5 mnd is.Ik was heerlijk na aan het genieten van hun twee.En dan de mail van Jan dat hij in Medan in het ziekenhuis lag.Ik dacht nu komt het goed met hem.We hadden contact via Skyp.Jan zijn vakantie zat er bijna op en mijn vakantie begon.Samen met mijn man naar Duitsland om fijn te fietsen.Hebben we ook ieder dag gedaan maar eerst smsen of mailen met Patriwi als er internet was.Op maandag wilde ik naar huis.Nu weet ik waarom.In de nacht kreeg ik telefoon van Sjoerd.Mijn broer is overleden.Niet te begrijpen.Nu ben ik zo blij dat hij ondanks zijn slechte gezondheid toch is gekomen.Dat heeft ons beide zo goed gedaan.
Dat afscheid nemen was dus voorgoed.Zorgen had ik om Patriwi hoe komt ze thuis .Wat ben ik blij dat Thei Jan zijn vriend dit gedaan heeft.Ik hoop dat Patriwi de kracht krijgt om verder te gaan en alles een plekje kan geven in haar hart en dat ze met vreugde terug kan denken aan de weken dat ze in Nederland.We houden contact hebben we afgesproken.
Broertje Jan ik hoop dat je nu in de zevende hemel bent en daar zeker twee keer in de week een ijsje krijgt en zeker eens in de twee weken zuurkoolstampot met worst die je zo heerlijk vond bij mij.Rust zacht.

Annie Koopmans -Hendriks

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op deze plaatst is het gepast om even stil te staan met Jan / Simpati.
Dit bericht kwam naar mij toe en dat wilde ik u mededelen.
Ik denk dat het goed is Rust in vreden en met deze bericht ieder bedankt voor de belangstelling namens fam, vrienden, en kennisen

Bij deze stuur ik je nog een foto ter herrinering aan Jan H. ofwel jan simpati.

Ik krijg deze helaas niet geplaatst op de site en hoop dat jij dit mogelijk kunt maken ter

afsluiting en met respect van ons te vroeg ontvallen forumlid Jan

Met vriendelijke groet.

Luo Ni / Ron

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

elsbeth
User
spacer line

Mooi Ziel en Luo Ni, goed dat je er nog even op terug komt.
Ik had me niet gerealiseerd dat hij nog zo jong was.

Dank je wel ook Annie voor je eerdere bericht over je broer Jan.
Ongelofelijk dat jullie elkaar 12 jaar niet hadden gezien, maar dit jaar voor het eerst wel weer.
Wat zal je daar blij mee zijn geweest!
Veel sterkte nog voor jou en Patriwi.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ja dankjewel Ziel,
Ik heb het vanmorgen nog nagekeken, 9 mei kreeg ik mijn laatste email van Jan, hij had een mooi appartement met een zwembad en fitnesscentrum.
Hij wilde als hij zich wat beter voelde gebruik van gaan maken.
Het zag er zonnig uit, hij zou 22 mei naar Nederland gaan vertelde hij.

Ik wist niet of dat nog was gelukt, gezien het bericht van Annie gelukkig wel, daar ben ik blij om.
Jan heeft geen gemakkelijk leven gehad, veel pech, nu heeft hij rust, een schrale troost voor Pratiwi Emoticon: Blush

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Bedankt Annie voor openhartig verhaal...fijn dat jullie elkaar hebben gesproken.

Ziel en Luo Ni bedankt voor het plaatsen en bericht over Jan.

Selamat Jalan Jan...

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik was toch met muziek bezig Kembang.
Dit liedje van Broery, mijn favoriete Indonesische zanger lijkt hier wel op zijn plaats.

.
https://www.youtube.com/watch?v=ErMN3KfBEwk

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,889,266 topic views - 222,103 posts - 13,484 topics - 16,230 members - last post @ 19-09-2017 20:01 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,935,663 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com