indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Lodewijk35
User
spacer line

Het begon toch over Candi Dasa. Zou ik niet aanraden Om. Ben er een paar maal geweest, niet veel te beleven, maar wel een mooi zicht op de zee,als dat je doel is.....

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

we dwalen wat af. Het zeezicht is aanwezig. Of het mooi is? Ik ken veel mooiere plekken, niet zo afgelegen bovendien. Maar daar wonen wellicht nog minder mensen.

Ho Lee Fuk

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik vind Candidasa ook niet zo geweldig maar dat is een kwestie van smaak. Ik kwam op mijn vorige reis iemand tegen die op West Bali woonde en daar erg over te spreken was. (dan ben je in elk geval nog dichtbij Java als dat een bedoeling mocht zijn)

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

AM: als je in de buurt van Negara woont, dan ben je inderdaad zo op Java, alleen een stukje met de boot en je staat in de stad Banyuwangi, die inmiddels flink aan het ontwikkelen is, zeker nu het vliegveld regelmatig gebruikt word.

Ho Lee Fuk

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 15-07-2014 12:21 Surya Atmadja wrote: In 2004 en 2005 ben ik toen langs geweest om een kleine Nederlandse project te bekijken , ze hadden toen een appartementje en klein huisje te koop voor ik dact 15.000 en 30.000 euro.
De onderhandelingen stopte toen ik vertelde dat ik Indonesier ben.
Telefoontjes Nederlandse hfdkantoor /email werden niet meer beantwoord.
Prijs u gelukkig dat de onderhandelingen stopten. Doorgaans zijn dit arglistige "zakenlui" die graag andere buitenlanders van hun geld willen af helpen. En ze zijn natuurlijk bang dat de geŽikte oplichtingstrucs bij een Indonesier niet gaan lukken. Het heeft niets met discriminatie te maken maar alles met de angst voor het doorzien van hun snode plannen.
Tevens heb je nog de constructie van het "lenen" van de naam van een autochtoon zodat een buitenlander het zelf kan "bezitten". Vaak werkt de buitenlandse projectontwikkelaar samen met deze "naam-leners" (u hebt er zelfs al meerdere malen over gerept) en kunnen ze later dubbel verdienen aan de verkoop. Dat kan dus niet als een Indonesier het koopt.
Volgende keer vrouwlief naar voren schuiven als u property wil kopen. Lachen als dan puntje bij paaltje komt, u als de uiteindelijke koper opduikt.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

83,454,802 topic views - 239,806 posts - 13,723 topics - 32,148 members - last post @ 12-07-2020 16:16 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

136,096,242 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com