indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Hallo lieve mensen: Bellen naar IndonesiŽ weer goedkoop.
Via 0900-1439 via je vaste telefoonnummer naar IndonesiŽ, Een
Äuro cent per minuut. Vast naar Vast dus!!! Emoticon: Talk to the hand
Umberto

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Waar haal je die info vandaan?

Heb je soms goede connecties met telefoon maatschappijen?

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Ik kreeg die informatie Emoticon: Bye bye echt Emoticon: Bye bye via KPN- en ik heb geprobeerd en ja met goed resultaat Emoticon: Yes!
Umberto Emoticon: Talk to the hand

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

bedankt hagen763
t is de laatste tijd moeilijk om 1ct pm nummers te vinden
bel nu met kaart 600 min voor Ä11
ook niet slecht

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

ja maar moet je met een kaart ook niet eerst naar een vast nummer bellen wat ook weer geld kost ,lijkt me meer dan 11euro

like to live in ID,but it takes a while to get there

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

ja t is meer als die 0900 Ä 1ct
ik bel nummer in a'dam en uiteindelijk komt t op 4ct p/m.
maar wel heel goede verbinding, dat in tegenstelling tot de 0900nrs..
althans...vaak

spacer line  

Vanmiddag geprobeerd, maar ik kreeg te horen dat er iets met de capaciteit was ofzo.
Belknaller mobiel is verhoogd naar 15 cent.

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Zal ik het op z'n Hollands zeggen?
Van een KPN abonnement je weet wel van Nederland Vast -naar Vast nummer in Indonesie is het ťťn euro cent per minuut.En dat is vanmiddag wederom gelukt.Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.
Emoticon: Yes! Kan ook zijn omdat wij Isdn-bellen

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Bellen naar Mobiel is verlaagd van 15 cent naar 3 cent/min
Mobiel 0900-0198 voor 3 cnt/min
Vast 0900 1445 voor 3 cnt/min

Mark L
User
User icon of Mark L
spacer line

Hoe zit het met bellen van IndonesiŽ naar Nederland? In de zomer verblijf ik 5 weken op Bali en Java en ben van plan een simkaart aldaar aan te schaffen zodat mensen mij in ieder geval goedkoop kunnen bellen. Zijn er goedkope alternatieven zoals int. telefoonkaart?

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 22-04-2005 18:28 Mark L wrote:
Hoe zit het met bellen van IndonesiŽ naar Nederland? In de zomer verblijf ik 5 weken op Bali en Java en ben van plan een simkaart aldaar aan te schaffen zodat mensen mij in ieder geval goedkoop kunnen bellen. Zijn er goedkope alternatieven zoals int. telefoonkaart?

Daar is naar mijn mening reeds over gesproken in dit forum. Even zoeken en wie weet wat je vindt.

Volgende maand gaat weer iemand anders naar Indonesie en vraagt hetzelfde.
En weer een maand later weer iemand die ook weer hetzelfde vraagt, etc.

spacer line  

Telefoonkaarten incl nummer kosten Ī 10 euro, dit is incl beltegoed van Ī 12 min bellen naar mobiel nummer in Nederland. Daarna opwaardingmogelijkheden vanaf 5 euro

Keuze uit: Telkomsel(Simpati) en Pro-XL, Pro-xl stuurt echter geen sms naar T-mobile. Alle andere operaters zijn gewoon bereikbaar.
Voor bereik zie: www.gsmworld.com

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

We houden het hier weer gewoon op bellen van IndonesiŽ naar Nederland, het andere is genoeg over te vinden, gewoon eventjes zoeken (rechtsboven zit een linkje voor je) Emoticon: Wink

spacer line  

Wat een klote nr is dat zeg! ik probeer al dagen te bellen voor 3 cent, maar het is me nog steeds niet gelukt Emoticon: Angry Ik krijg steeds te horen dat de capaciteit op dit moment te groot is ofzo iets. Emoticon: Cry

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 24-04-2005 22:03 Mariannegls wrote:
Wat een klote nr is dat zeg! ik probeer al dagen te bellen voor 3 cent, maar het is me nog steeds niet gelukt Emoticon: Angry Ik krijg steeds te horen dat de capaciteit op dit moment te groot is ofzo iets. Emoticon: Cry

ach.. iets met een dubbeltje op de eerste rang willen zitten heet dat toch? Ik denk dat je blij mag zijn als het zo af en toe werkt. Emoticon: Puh!

spacer line  

Ja hartstikke fijn.. het werkt alleen vanaf het begin niet.. Beetje valse reclame zo! Maar goed.. is nie erg, hoef toch niet meer naar Indonesie te bellen. Emoticon: Talk to the hand

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Beste Marianne,

Vreemd toch dat sommige problemen hebben met die nummers. Ik heb dat gelukkig niet (even afkloppen). Misschien zou je een ander tijdstip moeten proberen. Ik bel meestal wanneer het daar avond is. Zo rond 20.00 uur.

Misschien ligt het ook aan de provider waar je naar toe belt met die goedkope nummers. Die bandjes geven vaak een standaard tekst. Terwijl dat niet eens de reden hoeft te zijn. Misschien heeft die vriend van jouw een goedkope provider en is daardoor moeilijk bereikbaar?

Als 3 cent/min niet lukt neem je toch gewoon 4 of 5 cent. Dat scheelt in een uur 60 x 2 cnt = 120 cent. Nou daar kun je toch geen buil aanvallen lijkt mij.

Suc6.

spacer line  

ik heb het op allerlei tijdstippen geprobeerd! niks werkt.. Maar goed, het geeft niet. ik hoef niet meer te bellen naar Indonesie.

spacer line  

Tja de Belpiraat,

Is inderdaad een echte piraat...verkopen maar weinig leveren tot nu toe dan ! en houd me voor goede! want je weet het soms niet met deze Emoticon:

Suc-enam.

Live life to the max.......

Michaell
User
spacer line

ik bel nu ( 02.11 uur) met 0900-0198 3ct p/m naar een mobiel nr...en ik kom er wel door Emoticon: Smile

klarina
User
User icon of klarina
spacer line

vanmiddag om 15 uur ned. tijd gebeld naar sumatra via 'spaartelecom'. op de website stond dat je voor 3 eurocent naar indo kon bellen, maar dat was een lokkertje, want eenmaal bellend bleek het 7 cent te zijn. nouja, ook goed.
de verbinding was heeeeel goed, en dat heb ik bij bv 'belknaller' wel eens anders meegemaakt.
het enige nadeel is dat ik na het telefoneren met mijn vrienden daar, nu weer extra extra extra heimwee Emoticon: Cry naar indonesie heb. (komt dat anderen bekend voor?)
klarina

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Dan is er maar een oplossing: Gezellig Omong Omong via dit forum.
Umberto

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 01-05-2005 20:06 klarina wrote:
vanmiddag om 15 uur ned. tijd gebeld naar sumatra via spaartelecom. op de website stond dat je voor 3 eurocent naar indo kon bellen, maar dat was een lokkertje, want eenmaal bellend bleek het 7 cent te zijn. nouja, ook goed.

De eerste keer dat ik belde kreeg ik te horen 7 cent en de 2de keer was hetzelfde nummer opeens 3 cent? Emoticon: Confused En dat was op de dag v/d Arbeid.

Bogor
User
User icon of Bogor
spacer line

Het is momenteel 7 cent/ minut. Helaas pinda aardappel...... Emoticon: Nooo
Ik vind wel een beetje duurder geworden, jammer Emoticon: Confused

pelpinda
User
spacer line

Heb je een computer met microfoon, probeer dan eens skype minuten te kopen en daarmee te bellen. Is ook zeer goedkoop. Zie www.skype.com

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

52,066,901 topic views - 224,499 posts - 13,535 topics - 16,964 members - last post @ 13-12-2017 21:08 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

93,355,388 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com