indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

bulekurus
User
spacer line

Zijn er plaatsen in Jakarta of Bekasi waar ik voetbal kan gaan kijken. Alleen is maar alleen voor het televisietoestel. Een plaats waar ik toch een beetje de voetbalsfeer kan beleven met een bitangetje.

elsbeth
User
spacer line

Niemand geïnteresseerd in het WK hockey??
Vandaag de finale vrouwen: NL-Australië, morgen zelfde landen in de herenfinale.
Alhoewel ik genoten heb van alle mooie doelpunten gisteravond vind ik het hockey veel leuker om naar te kijken. De snelheid, de behendigheid op dit niveau, prachtig!
Dat feestje is straks hier om een uurtje of 17.00 als de dames wereldkampioen zijn geworden.
Over de mannen twijfel ik nog en beetje...

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Mooi Elsbeth mooi mooi mooi.
Mijn belangstelling gaat meer naar voetbal.
Maar ik kan zeker genieten van hockey.
Wereldklasse, zowel de dames als de heren, nu kijken of de voetbalheren het ook zo ver schoppen Emoticon: Blush

hennie
User
spacer line

ik zal zeggen kom naar bali sanur.waar veel hollandes expats zitten
Oranje cafe the owner is Roger'' heerlijke hollandse zuurkool met worst
of stampot tydes de wedstryd.en bitterballen kroketen,en een bitang mooijer kan het niet
ellke avondt volle bak'' Emoticon: Bye bye

elsbeth
User
spacer line

Jaja, hier is dat feestje. de Nederlandse vrouwen met overmacht wereldkampioen hockey.
Wat een topteam!

Lieve
User
User icon of Lieve
spacer line

On 14-06-2014 11:48 bulekurus wrote:
Zijn er plaatsen in Jakarta of Bekasi waar ik voetbal kan gaan kijken. Alleen is maar alleen voor het televisietoestel. Een plaats waar ik toch een beetje de voetbalsfeer kan beleven met een bitangetje.

Ik zie dat u niet veel reacties met antwoorden heeft gekregen, hopelijk heeft u hier wat aan:

Indonesiërs zijn verzot op voetbal, vooral Europees (met Engelse clubs op voorsprong). Elk groot tornooi en belangrijke competitie wordt dus wel uitgezonden en er zijn maar weinig restaurants, hotelbars en -lounges en uitgaansgelegenheden die géén schermen hebben. U kunt dus eigenlijk best wel 'op de bonnefooi' de stad intrekken. Maar vooruit: Vanuit uw locatie is noord en west Jakarta wat minder gunstig dus ik zal het op zuid en centraal houden. Omdat u voetbal en bier in één adem noemt, laat ik oost Jakarta helemaal buiten beschouwing.

Het grote probleem deze keer van het WK zijn de onmogelijke (uitzend)tijden. Veel hotels sluiten om 1.00 of 2.00 uur en restaurants zelfs eerder dus die zijn alleen een optie voor de 'vroegere' wedstrijden elke dag.

Sudirman en CBD hebben redelijk wat mogelijkheden maar zijn niet echt geschikt voor de late wedstrijden. Indien dit geen probleem is en u heeft het liever niet te druk, zou ik de Bacchus bar van de Intercon kunnen aanraden. Of de Shangri-La. Zoals in elk hotel zijn de drankjes niet goedkoop. Café De Burse is wel een optie voor de latere wedstrijden maar uit persoonlijke ervaring kan ik zeggen dat het voor een vrouw niet echt plezant is als men je bule echtgenoot voor je ogen probeert te verleiden. Maar dat is persoonlijk; de atmosfeer is zeker geschikt voor voetbalfans. Ook de Hard Rock Cafe en de Beer Garden zijn trouwens opties in dit district.

Meer naar het zuiden: Wilt u echt sfeer en een pub gevoel, ga dan naar Murphy's in Kemang. Hier hangen meerdere schermen en de ambiance is altijd goed. Het is aan te raden eerst hun Facebook pagina te raadplegen om te zien welke wedstrijd wordt vertoond, ik denk nl. niet dat ze alle wedstrijden van 3.00 uur of later zullen tonen (tenzij die vanaf de kwartfinales of indien het Engeland is). Goede alternatieven zijn De Hooi en de Cazbar. Qua scene zijn ze allemaal wel redelijk op de ex-pat gericht. En het kan er wel eens wat platvloers aan toe gaan.

Mag het wat moderner, gesofisticeerd en (meer) Indonesisch, zult u ook zeker succes hebben in het uitgaanscenter Plaza Senayan Arcadia. Hier bevinden zich redelijk wat restaurants, barren en clubs. Blackcat bijvoorbeeld, vertoont zeker wedstrijden.

Waarschijnlijk is het overbodig te vermelden dat de meeste plaatsen ook door 'ayam' worden gefrequenteerd.

Veel plezier.

Mulutmu harimaumu - A man is good for nothing until he is educated

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

foremleden over sport:
zaterdag hockey dames Nederland - Australie 2 - 0
zondag hockey heren Nederland - Australie 3 - 1
woensdag voetbal Nederland - Australie 1 - 0
zo dan weten ze wat een klein land kan in de sport

zieleffe
User
spacer line

Ja inderdaad ze zijn voetbal fanaten, maar wel voor een ander land, als je ziet hoe ze met de Hollandse vlag en in oranje die overwinning vieren.. Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

81,010,649 topic views - 238,411 posts - 13,717 topics - 29,707 members - last post @ 10-04-2020 10:20 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

132,114,588 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com