indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Wie op Bali woont en een computer / lap-top, computer accesoires, andere electronica of hobby spullen nodig heeft kan beter dergelijke spullen bestellen en laten leveren via de website www.bhinekka.com i.p.v. hier ter plaatse (o.a. RIMO computermarkt Denpasar ) proberen e.e.a. te vinden en vervolgens een goede prijs uit te onderhandelen.

Bhinneka heeft een zeer ruim assortiment en levert snel (en vaak gratis).

Heb het hier de afgelopen weken een aantal keren “mogen ervaren” maar men denkt werkelijk iedere keer dat de “zilvervloot komt binnenvaren” als een bule hun winkel binnenloopt. Ook al spreek je de taal voldoende, je krijgt niet de prijs die “locals” hoeven te betalen.

Dus, dan maar on-line (en goedkoper) kopen Emoticon: Wink

If you have nothing to loose, you can risk everything

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

hallo Amed,
ik zag in jouw schrijven dat een goedkope winkel betreffende electronica is te vinden in Denpasar (RIMO)
Ik ben op zoek naar een tablet van samsung galaxy 10.1 nr. 8010 in zwarte uitvoering.
Dit tablet heeft een wifi-ondersteuning alsmed een 3 g verbinding.
Zou jij mij kunnen vertellen wat de prijs is van dit tablet in roepia.
bij voorbaat hartelijk dank
Latex Emoticon: Party!

spacer line  

Een Samsung Galaxy Note 10.1 n8010 kost in RIMO iets van Rp. 6,4 - 6,9 miljoen.

Grote kans dat de prijs iets lager ligt in de ICT-mall in Teuku Umar, waar Samsung een groot verkooppunt heeft en men dus direct "aan de bron" koopt.

Voor prijzen van (beschikbare) Samsung tablets via de online shop Bhinneka.com:
http://www.bhinneka.com/aspx/p(...)/tablet-samsung.aspx

If you have nothing to loose, you can risk everything

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Hoi Amed.
Bedankt voor je informatie, was wat laat om terug te mailen, busy in mijn tuin.
In augustus a.s. ga ik er heen met balinese kennissen.

Latex 40 Emoticon: Bye bye

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Met Balinese kennissen? Steken zij de commissie in hun zak en ben je nog duurder uit. Zoals AEB zegt, on-line bestellen.

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Bhinneka was waarschijnlijk de eerste online shop voor computers in Indonesië, en zoals Amed EB stelt, uitgebreid, goed, en betrouwbaar. Maar zeker niet goedkoop. Maar de prijs is niet het enige dat er toe doet. Je wilt ook service. Ik koop altijd lokaal, met de gegevens van Bhinneka - en tegenwoordig ook JakartaNotebook en andere - in mijn achterhoofd. Als de brickandmortarshop niet erg veel duurder is, koop ik daar. En dat is tot op heden altijd het geval geweest.
Niet dat het voor Android een snars uitmaakt, overigens.

iGuna2

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

83,549,598 topic views - 239,826 posts - 13,723 topics - 32,199 members - last post @ 15-07-2020 21:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

136,223,899 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com