indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ireen
User
spacer line

Hallo allemaal,

Heeft iemand misschien ervaring met het boeken van een ticket naar Jakarta via E-bookers.
Zo ja,zou ik graag van julie willen weten.

Alvast bedankt.
Irene.

spacer line  

Hallo Irene,
Is helemaal geen probleem. Reeds drie maal onze tickets daar geboekt naar Indonesie.
Ze hebben ons zelfs heel goed (telefonisch) geholpen met het overboeken naar goedkopere tickets Emoticon: Party!
Succes

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Tickets boek je gewoon bij ticketindonesia.info Emoticon: Smile

It's only kinky the first time.

ireen
User
spacer line

Hallo Brongkolnews,

Dank je wel voor de reactie.
Ik kan altijd proberen toch.....maar eerst ga ik contact met hen opnemen of ik de stoelen in het vliegtuig van te voren kan reserveren.
En zal ook kijken hoelang vlieg en wachttijd op het vliegveld,dat is ook belangrijk.

Groetjes,
Irene

erwin
User
User icon of erwin
spacer line

Irene,

Als je op +vluchtgegevens klikt, dan heb je alle vlucht- en overstaptijden.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

ireen
User
spacer line

Hallo Erwin,

Was al op de site geweest,heel duidelijk.
Maar nu wil ik weten of ik de stoelen van te voren kan reserveren.
Hiervoor zal ik met hen moeten bellen.
Bedankt voor je reactie.

Groetjes,
Irene.

erwin
User
User icon of erwin
spacer line

Dat hang meestal van de maatschappij af.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

spacer line  

Hallo Irene,

Dit is per maatschappij verschillend.
Nadat je de boeking hebt gemaakt krijg via een e-mail een reserverings/boekingsnummer door van de maatschappij.
Met dit nummer kan je dan op de website van de vliegmaatschappij je gegevens aanpassen. Je stoelnummer, eten, persoonlijke gegevens en wensen.
Let wel op hoe langer je hiermee wacht des te minder keuze heb je met je zitplaats.
Wij hebben in December geboekt bij Emirates (via Ebookers) voor eind Juli en hadden nog ruime keuze. Als ik nu kijk zit bijna alles geblokkeerd.

Succes ermee

ireen
User
spacer line

Hallo Brongkolnews,

O ik heb geen haast,ben op dit moment nog even aan het orienteren over de prijzen van de tickets. Maar bij ebookers zijn de tickets wel erg goedkoop.
Als het goed is ga ik pas volgend jaar januarie,februarie of maart.
Dus ik heb even de tijd hiervoor.Vind ook heel leuk om dit uit te zoeken.
Ook de hotels kan ik nu alvast uitzoeken.
Ik begin in Jakarta en dan eindigen in Bali.
Kun je via ebookers ook vanaf Bali naar Amsterdam vliegen ipv Jakarta?

Groetjes,
Irene.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Irene, Je kunt met alle ticketaanbieders een vlucht boeken heen naar Jakarta en terug van Amsterdam.

het is overigens ook niet zo dat alleen bij E-bookers de tickets goedkoop zijn; dat geld voor veel andere ticketaanbieders. Je kunt ook rechtstreeks bij de maatschappij boeken. Ik weet ook niet wat je onder goedkoop verstaat.

Geen haast is prima maar bedenk dat aanbiedingen ook van de ene op de andere dag op zijn. Tips:

-Denk eerst goed na waar je heen wil in Indonesie om zo slim mogelijk je ticket te kopen
-Abonneer je op de digitale nieuwsbrieven van de maatschappijen zelf
-Abonneer je op een ticketalert bijvoorbeeld met "Vliegen naar" of Tix.nl
-als je inderdaad een combinatie wil met heen Jakarta en terug van Denpasar en deze is onder de 650 euro dan meteen boeken! Een retrour Jakarta kost soms minder maar je moet daarbij ook de vlucht van Debpasar naar Jakarta optellen en zorgen dat het ook nog een beetje past met je aansluitende vluchten. Ik bedoel daarmee te zeggen dat je best wel goedkope tickets hebt naar Jakarta maar als je daarvoor een halve (vakantie)dag op de luchthaven moet doorbrengen heb je er ook niet zoveel aan.

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

ireen
User
spacer line

Hallo Anne Mieke,

Inderdaad heb op ebookers gekeken,viel de prijzen toch tegen.
Heb op vliegticket.nl en Wtc.nl gekeken voor 664 euro voor 4 weken met Mal.Airlines.
En dit aankomst Jakarta en terug via Den Pasar, heen in Kuala Lumpur 1 uur wachttijd.
Alleen op de terug weg wachttijd 4 uur,valt eigenlijk nog mee toch?
Zal ook bij Tix.nl gaan kijken.
Ik heb de plaatsen waar ik heen wil in Java uitgezocht en wil eindigen in Bali.
Ok Anne Mieke, bedankt voor de reactie.

Groetjes,
Irene

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik vind 664 euro voor heen Jakarta en terug van Denpasar geen slechte prijs.
Denk wel even aan het volgende:
Je kunt bij MAS (indien rechtstreeks bij de maatschappij) een stoel reserveren, maar daar wordt geld voor gevraagd. 15 euro voor de intercontinentale vlucht en 5 euro voor de regionale vlucht. Enkele reis, dus je bent hiervoor 40 euro per persoon kwijt. Je hebt met MAS meerdere mogelijkheden om over te stappen. Je kunt ook een vroege vlucht nemen uit Denpasar en met de trein nog een aantal uren in Kuala Lumpur doorbrengen.

Verder, het is niet zo dat de een ticketaanbieder duurder of goedkoper is dan de ander. het verschilt vaak per ticket.

als je heen naar Jakarta en terug vanuit Denpasar wil dan is
Singapore Airlines (geen betaalde stoelreservering, 20 kg)
Malaysia Airlines (betaalde reservering heen enterug 40 euro, 20 kg)
Cathay Pacific (reservering vooraf niet mogelihjk, pas bij inchecken, geen extra kosten 20 kg)

Ik ben nu met Garuda naar Indonesie maar die weten niet wat ze willen mbt hun dienstregeling. Die zou ik dus op dit moment maar even niet doen. je hebt kans dat je met SQ en CX vergelijkbare aanbiedingen hebt in die tijd. maar wanneer ze komen is nog de vraag.

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

brinco
User
User icon of brinco
spacer line

Hoi Irene,

Bezoek de site www.skyscanner.nl hier heb je bijna alle goedkope aanbieders bij elkaar zodat je de goedkoopste kan uitpikken.
Ikzelf maak vaak gebruik van deze site.

Groetjes,

Coen

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 17-05-2014 13:05 brinco wrote: Bezoek de site www.skyscanner.nl

Precies. En zeker als je de tijd hebt. Ze sturen als je wilt prijswaarschuwingen: elke keer als de prijs stijgt of daalt, ontvang je een e-mail.

En dan roep je op een gegeven moment Bingo.

ireen
User
spacer line

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ga nog even verder kijken dan voordat ik mijn ticket ga boeken.
Desnoods ga ik zelf met hun contact opnemen wat betreft de kosten voor een stoel-
reservering.Zou inderdaad zonde zijn dat je daarvoor moet betalen.
Coen, ik ga de site van de skyscanner.nl zeker bekijken.

Nogmaals iedereen bedankt,ik laat jullie weten wanneer ik de juiste ticket heb gevonden.

Groetjes,
Irene

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,929,256 topic views - 222,135 posts - 13,485 topics - 16,234 members - last post @ 21-09-2017 00:17 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,972,373 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com