indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hallo wij gaan voor de tweede keer naar indonesie. Vorig jaar heb ik mijn biologische moeder ontmoet. Nu wil ik haar dit jaar weer bezoeken voordat ik naar haar ga wil ik naar flores toe en komodo. Het valt mij op dat het heel duur is, ik vlieg naar jakarta vanaf jakarta kan ik via denpassar of Surabaya . En dan wie heeft er tips voor ons voor de reis flores komodo . Misschien dat we Sulawesi ook nog mee pakken maar dat ligt eraan. We willen niet zoveel kwijt zijn.
Wie heeft er tips voor mij.
Gr. Pleun

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Pleun.,

Je hebt de vraag in een verkeerd subforum gesteld. Hierbij de link.
forum.indahnesia.com/forum/37/0/nusa_tenggara_-_de_kleine_sunda_eilanden.php

Flores hoort bij NTT (= Nusa Tenggara Timur) = kleine oostelijke Sunda-eilanden. Probeer dit eerst te lezen en vraag dan verder. Ik ben zelf op dit moment ook in Flores (Ende).
Op dit moment is Flores moelijke te combineren met Sulawesi. Ik weet sinds vanochtenddat er geen vluchten meer zijn van Kupang naar Makassar en/of eventueel verder. Dat betekent dat je via Denpasar of Surabaya moet en dat maakt het duur.
Als je naar Surbaya en naar NTT wil dan is het slimst om een tickette kopen rechtstreeks via bv Singapore naar Surabay of anders jakarta en verder met binnenlandse vlucht of trein en terug van Denpasar. Flores heeft een goede verbinding met Bali (Maumere, Ende, Labuan Bajo). Het meest logische is van oost naar west te reizen dus vanuit Maumere of Ende. Je kunt ook via Kupang (er zijn rechtstreekse vluchten Surabaya-Kupang). Dan vliegen Kupang Larantuka op Flores en vanuit het meest oostelijke puntje overland naar Labuan Bajo.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

89,082,056 topic views - 240,881 posts - 13,739 topics - 34,583 members - last post @ 08-03-2021 07:49 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

145,111,426 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com