indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

papadom
User
spacer line

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is met ticketindonesie ? Na een retourvlucht te hebben geboekt , kreeg ik keurig mijn res.nr. en de betalings details ; betaling via mijn Ned . ( ING ) Mastercard lukte dus niet ..Probeerde meer info te krijgen maar T.I. was volkomen incommunicado , en mailadressen werden niet herkend , beetje vreemd ik heb hiervoor goede ervaringen met deze jongens gehad . Mijn kaart is o.k. ; we pinnen er regelmatig mee ; wat betekent de message ; " contact merchant ? (na afwijzing betalen ) Zou ik ook via het poskantoor geld kunnen overmaken ? ( Het is een goedkope vlucht van nog geen 50 Euro...) Iemand enig idee..?

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ik heb drie emails voorbij zien komen van in de afgelopen 3 uur geloof ik, heb op de laatste gereageerd een dik half uur geleden.

Betalen op 1 van onze Indonesische rekeningen kan ook, dan zet ik het bedrag om in IDR voor je.

Contact merchant dat is contact opnemen met de verkopende partij, dat heb je dus gedan. Emoticon: Puh!

Ho Lee Fuk

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Rare man ben je Papadom, waarom stuur je geen email naar Ticketindonesia of waarom bel je niet?

N.B.,Hmm de antwoorden kruisten elkaar, niks aan de hand dus.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 03-05-2014 14:11 papadom wrote: Zou ik ook via het poskantoor geld kunnen overmaken ?
Wat ik uit uw postings opmaak, is dat u volkomen onvoorbereid bent neergestreken in RI. Ik zou me toch maar eens meer interesseren in de maatschappelijke normen, regels, gedragingen, etc. Maakt het voor u persoonlijk ook stukken makkelijker.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

86,159,475 topic views - 240,311 posts - 13,732 topics - 33,695 members - last post @ 30-10-2020 08:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

140,539,373 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com