indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

M.i.v. 1 mei gaat de airporttax op 3 luchthavens op Sumatera geleidelijk omhoog
(totaal gaat het een stijging van 10-20% worden)
Men wil eea geleidelijk in stapjes verhogen, zowel voor domestic als internationale
vluchten en dit wordt wellicht ook naar de andere luchthavens uitgebreid.
Men wil in de praktijk bekijken hoe het publiek hier op reageerd.

http://www.thejakartapost.com/(...)orts-sumatra-go.html

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

erwin
User
User icon of erwin
spacer line

On 30-04-2014 10:34 sabar2 wrote:

Men wil in de praktijk bekijken hoe het publiek hier op reageerd.

Wat is dat voor onzin? Betalen en wegwezen, er zit niets anders op. In de praktijk komt het erop neer dat een visum geen 25$ kost, maar 45$.
Kon het publiek maar reageren!

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Als lezer van thejakartapost kun je hierop reageren Erwin
en veel mensen reageren ook op diverse berichten, maar
of daar verder iets mee gedaan wordt dat vraag ik me af.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

spacer line  

Dus als ik 2 September aankomt in Medan betaalt ik inplaats van 25$ dan 45$ dat klopt he.
Dat is een aardige verhoging.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

bij aankomst betaal je geen PSC (passenger service charge) apart, die zit al bij het ticket in. Alleen bij vertrek uit Indonesie betaal je deze apart bij het inchecken of ergens anders op het vliegveld. Uitzonderingen zijn Garuda Indonesia en Citilink waarbij deze PSC al in het ticket zit.

Om het nog duidelijker te maken: heb je een ticket uitgegeven met een lagere PSC, dan moet je op het vliegveld een bijbetaling doen.

Ho Lee Fuk

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Wat zijn ze toch allemaal aan het doen met de luchthavens.
Denpasar mag dan wel een internationaal vliegveld zijn maar er moet nog veel gebeuren voordat die benaming werkelijk waargemaakt wordt. In het domestic gedeelte is het een zootje.
E Tari in Kupang wordt helemaal overhoop gehaald. Als je daar ingecheckt hebt dan ga je eerst een meter of 30,40 lang klapperende dekzeil dat dient ter afscherming van de "bouwput" Het knettert en spattert van alles kanten en over veiligheid (voor de passagiers is niet zo heel goed nagedacht) Vliegtuigen staan erg ver weg van de vertrekhal en volgens mij worden door de verbouwing (een deel van de) vertragingen veroorzaakt.
Ik was gisteren in Tambolaka een nieuwe terminal van een paar weken oud die er al erg 'moe" uitzag. Ongelooflijk dat iets wat nieuw is zo smerig en kapot kan zijn.
In Labuan Bajo is een nieuwe terminal gebouwd die volgens mij binnenkort wordt opgeleverd. ook hier zijn de noodvoorziening niet echt veilig. Verder leuk straks zo'n nieuwe futuristische terminal; nu nog het personeel op tijd aanwezig voor de airporttax..... Bizar dat passagiers moeten wachten omdat het personeel te laat is.

De airporttax in Indonesie is op veel vliegvelden het geld niet waard. Het zou ook beter zijn als het bij alle vliegtickets zit inbegrepen niet alleen bij Garuda en Citilink. Mja, ik zal wel te logisch denken.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,876,818 topic views - 238,278 posts - 13,717 topics - 29,560 members - last post @ 04-04-2020 22:36 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,907,213 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com