indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

geweldig73
User
spacer line

Wij komen s avonds rond 20:00 aan op vliegveld denpasar en moeten dan naar Lovina
nou zoek ik een goed alternatief en veilig om transfer daar naar toe te regelen

wie heeft er tips en prijzen!!

lieske
User
spacer line

Probeer daniel of nyoman zijn goede en betrouwbare chauffeurs. Wij hebben vorig jaar met hen trips gemaakt.http://baligids.webklik.nl/page/daniel

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Geweldig73,

Aankomen rond 20.00 uur op het vliegveld van Denpasar betekent nog niet dat je ook om 20.00 uur in een taxi zit. Ik ga er vanuit dat je eerst een VOA moet/gaat halen. Met een beetje geluk sta je rond 21.00 uur buiten. Om dan nog met een taxi naar Lovina te gaan zou ik afraden. De rit duurt minimaal 3 uur en af er chauffeurs bereid zijn om de rit te maken betwijfel ik. Zoek een hotel en ga de volgende dag.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Wijze woorden Bintang-Jan s'nachts zie je ook niet veel van de omgeving
en wanneer je dan toch zo'n drie/vier uur in de auto zit dan zou het ook leuk
zijn om iets te zien van de omgeving.
Echt uitgerust zit je dan ook niet aan het ontbijt de volgende dag Emoticon: Yes!

Edit: wanneer je een hoteltje in de buurt hebt kun je de volgende dag
op je gemak het vervoer naar Lovina regelen en wellicht kunnen
de medewerkers van het hotel waar je verblijft je waardevolle tips geven.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Geweldig 73....leest de wijze woorden van BJ en Sabar......

"s nachts rijden vraagt om problemen....het is op de wegen stik donker en het is een lange
rit om in Lovina te komen en je ben een gebroken mens als je uit het vliegtuig stapt en ook nog lang moet wachten bij de douane en bagage-band!!
Zoekt een hotel en de volgende dag ben je uitgerust en kan je ook genieten van de omgeving en wennen aan de warmte/ hitte aldaar.....
Verder wens ik je leuke vakantie toe... Emoticon: Party!

spacer line  

Het rijdt later op de avond juist bijzonder lekker. Er is weinig tot geen verkeer op de weg en al helemaal geen trage trucks en of toeristen bussen. De reistijd 's avonds van airport naar Lovina zal beduidend korter zijn dan overdag. Nadeel: Je ziet weinig van de omgeving.

Er zijn zat chauffeurs te vinden die zo'n late avond / nacht rit willen maken, als een soort "dessert" na al een dag werken. Kosten voor een pick-up bij de airport en de rit naar Lovina (met een nieuwe Suzuki APV of Toyota Avanza) liggen tussen de IDR 500 - 550,000,- all-in. Kosten voor (evt.) wachttijd bij vertraging van het vliegtuig: IDR 50,000,- per uur.

If you have nothing to loose, you can risk everything

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Dat er s' avonds minder verkeer is is een gegeven AEB
Vwb de chauffeurs, indien men vooraf een pick-up heeft geregeld dan zal
er zeker wel een auto klaar staan, maar dat dient men dan wel vooraf
geregeld te hebben anders denk ik toch dat Bintang Jan gelijk heeft
Er hangen altijd wel wat chauffeurs rond bij het vliegveld, maar indien
niet vooraf geregeld dan gaat de vervoersprijs wel iets omhoog denk ik.
Maar wellicht is dat nu veranderd ik ben zelf al een tijdje niet in Denpasar
geweest, jij zit er dichterbij Emoticon: Yes!

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

wimkadek
User
spacer line

zoals amed reeds zij is het gemakelijker om s avond de trip naar lovina te maken
in de airport heb je veel chaufeurs die na een dagtaak ook een graantje willen meepikken in de laate uurtjes maar vragen te veel
beter op voorhand vervoer regelen zal ongeveer 400 tÁt 450 duizend rupi zijn voor trip naar lovina
kunt contakt opnemen met indah zeer betrouwbaar en altijd goede servies
kunt kijken www.hallobalitour.com of mail hallobalitoursRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

in de airport heb je veel chaufeurs die na een dagtaak ook een graantje willen meepikken in de laate uurtjes maar vragen te veel
ik zou dat uberhaupt nooit doen... een chauffeur heeft al een dag gewerkt (of in ieder geval zitten wachten) en is dus in de avond gewoon moe.

Heb het in Jakarta al meerdere keren meegemaakt dat ik een slaperige taxi-chauffeur had vanaf het vliegveld. Iets wat ik niet nodig heb, al helemaal niet omdat ik er voor betaal, en bovendien zelf ook moe ben en naar huis wil.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Niet doen!! Ik heb het vorig jaar gedaan, zelf sturen en in het donker. Ik ben heel wat gewend, tour door heel wat eilanden, maar zelfs ik vond deze trip levensgevaarlijk in het donker. Laat je vakantie niet verpesten. Logeer de 1e nacht in Sanur, rust uit en geniet de volgende dag met volle teugen van de prachtige rit (overdag) naar Lovina.

ibuluhu
User
spacer line

En vergeet vooral niet de locals die zonder licht rijden, echt het is levensgevaarlijk.
Zie bovenposting de rit is prachtig overdag.

suhanura
User
spacer line

wah...AEB.....je weet toch zelf wel dat de wegen waar dan ook in the Paradise is allesbehalve asphalt....meer kuilen dan wegdek ....en dan s'avonds ? een taxi?....de betrouwbare taxi driver moet nog geboren worden hoor....en dat maak ik zeker niet meer mee.hahaha....neem toch een nachtrust als je met vakantie gaat...verdient die eigenaar ook nog wat....

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,027,794 topic views - 235,014 posts - 13,697 topics - 25,728 members - last post @ 18-11-2019 23:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,844,930 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com