indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik mocht vandaag mijn paspoort mÚt visum voor IndonesiŰ in ontvangst nemen, en ik wilde jullie een voorbeeld niet onthouden. De sticker is trouwens Ç 30,- waard. Emoticon: Smile

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Ik heb er een ook in mijn pas nu,wel klein he?Ik dacht eerst een A4-formaat te krijgen of zo.Mijn aanvraag duurde trouwens toch nog 3 weken. Emoticon: Bye bye

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Jeroen,

Jouw sticker is geen cent meer waard. Omdat de geldigheid reeds is gepasseerd. 30-01-2004 + 90 dagen = 30 - 04-2004. Dus is naar mijn mening de geldigheid verlopen.

This Visa must be used within 90 days from the date of issue Authorisation.

Of is het een oud voorbeeld.
Want zowel je naam als paspoort nummer zijn niet ingevuld.

Grtn,
Albert Emoticon: Confused

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Albert,

De mijne is waardeloos inderdaad, maar ik heb hem dan ook reeds sinds 29 februari j.l. afgestempeld in m'n paspoort zitten. Hij is dus al gebruikt.. hehe..

Naam en paspoort nummer heb ik trouwens voor mijn eigen privacy maar weggehaald. Zo spannend is dat allemaal niet Emoticon: Shiny

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik heb inmiddels mijn nieuwe visum binnen. Hij ziet er nog hetzelfde uit, alleen nu is het een 60dagen visum geworden.

Doorlooptijd is 7 werkdagen volgens mijn datering in het visum. Da's dus flink sneller als de 16 van afgelopen zomer en de 10 die de ambassade zelf aangeeft. Een pluim dus Emoticon: Worship

Yerun

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,367,047 topic views - 233,676 posts - 13,689 topics - 24,518 members - last post @ 21-09-2019 01:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,457,516 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com