indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

harlys
User
spacer line

Bogor is niet zulke gezellige plaats als bijvoorbeeld Denpasar of Malang.

Gelukkig opende een Nederlander er een café 4 jaar geleden,
waar het zeer aangenaam te vertoeven is en de prijzen democratisch. Emoticon: Party!

Elke dag open door de week van 17.00 pm tot 0.100 am
Weekends tot 0.200

Menu Lijst

Portie Bitterballen

Lasange schotel

Shoarma schotel + patat ( echte Shoarma kruiden )

Pizza ( Beef or Chicken )

Rum steak 200 gr + patat ( australian beef )

Gehakballetjes brood

Steak ( Local ) of ( Australian )

We gebruiken geen zeeuws meisje boter maar wel Boter !
(voor een lekker suutje Emoticon: Party! )

Kruiden uit nederland en echte Mayo

Onze bittelballen zijn zelf hand gemaakt

Vlees uit ausie

Internet corner gratis

Regelmatig een band (geen intree)

Parkeren gratis

Resto Chiers

Jalan Dadali 10

Niet ver van Plaza Jambo Dua en Kantor Imigrasi

16144 Bogor

Tel : 2518347928

Men zegge het voort !

Het zijn zwaarwegende woorden die verder strekken ... Wanneer macht haar geloofwaardigheid verliest

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Harlys eigenlijk zou je in de Indonesische stijl moeten blijven (afkortingen)

Chiers met democratische prijzen wordt dan ChieDem Emoticon: Laugh out loud

spacer line  

"prijzen democratisch". Wat moet ik me daar bij voorstellen? Kan men / de clientele soms stemmen over de prijs van de consumpties ?

If you have nothing to loose, you can risk everything

harlys
User
spacer line

On 28-03-2014 13:38 Amed East Bali wrote:
"prijzen democratisch". Wat moet ik me daar bij voorstellen? Kan men / de clientele soms stemmen over de prijs van de consumpties ?

Even doorheen prikken ja mischien iets voor de intellectuelen die het lezen

"prijzen democratisch"
de consumpties
in een democratische zetting en landen word er geschonken Emoticon: Cooool

of moet ik weer van de fles afbljven Emoticon: Confused

Het zijn zwaarwegende woorden die verder strekken ... Wanneer macht haar geloofwaardigheid verliest

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

12 dagen geleden in Harlys annex Chiers geweest. Not bad.

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Harlys ook nog ontmoet ???

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Nee, schijnt voor 3 maanden naar Olanda te zijn.

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

On 19-08-2014 04:31 Yogya-Bali wrote:
Nee, schijnt voor 3 maanden naar Olanda te zijn.

Ok dat verklaart waarom hij niet meer online is, op dit moment.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

spacer line  

Waarom tidak telpon OmSid ?
Ring ring , ehhh apa kabar ? Hoe gaat het met jou ?
Baik, goed .

bisa dicek of makemyday .

harlys
User
spacer line

Op 19-08-2014 10:14 schreef Surya Atmadja:
Waarom tidak telpon OmSid ?
Ring ring , ehhh apa kabar ? Hoe gaat het met jou ?
Baik, goed .

IYa betul saya uda liat mailbox saya tida tau mail kamu dimana Surya
lebih baik mail saya satu kali lagi.

Sekarang saya kota drachten 1 october operasie kaki

Harlys

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

De tent nog volop open? Vorig jaar bij mijn bezoek de (vrouwelijke) manager ontmoet die goed werk deed, met de klanten een praatje en op gemak stellen. Voor herhaling vatbaar.

harlys
User
spacer line

Chiers is open tent is gesplits in 2 en dus verkleind zit nu om de hoek
Vrouwelijke manager was vina Zal nu wel een lichtje bij je gaan branden Yogya

maar werkt er ook niet meer Bar is vernieuwd personeel ook.

Heb oyibo ook gevraagd om de topic Harlys te verwijderen ik behoud de naam voor een ander Cafe Resto. niet meer in Bogor.

Wil ook niet geassocieerd worden met chiers het is totaal ander concept en nu uit mijn handen en dus niet van mij.

Was een leuke tijd maar ik woon binnen kort weer in cisarua als mijn huisje klaar is dus de afstand was / is ook te groot

en het word tijd voor wat nieuws Emoticon: Bye bye

madrotter
User
User icon of madrotter
spacer line

Vina weg daar joh?

harlys
User
spacer line

Iedereen heeft de tent verlaten. wat dat doe je als een schip zinkende is? Emoticon: Party!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Lekken dichten en knokken om het schip drijvende te houden Emoticon: Confused

merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line

Gisterenavond was de weg naar Bogor afgezet door
een eenheid van Densus 88
Indrukwekkend zo'n 80 man volledig gecamoufleerd met bivakmutsen op en zwaar bewapend
Wat er loos was weet ik niet maar we werden vriendelijk verzocht om rechtsomkeerd te maken
Ik heb er ook niks van gelezen in de krant
Zal wel niks met dat schip te maken hebben

totto
User
spacer line

Misschien iets met de conferentie in Bandung. Gisteren 8 uur over gedaan van Bogor naar Bandung (puncak). Vervolgens 500 meter met koffers moeten lopen naar Savoy..

Toto Travel.com

harlys
User
spacer line

Kijk voorgevoel daar ga ik vaak mee in zee om bij de term te blijven ik heb me blauw betaald aan proces kosten die er niet waren dozijn politie en rt rw+ imam moeten om kopen. Een 100 % vergunning krijg je niet in bogor dan zit je nog met locaal extreem ook een stel ...en de mafia in de buurt nu die laatste weinig last mee want ik ben ook geen lievertje Emoticon: Nooo

Je bent de hele dag bezig met die kwartje vinders dat geen geld op de wereld je goed kan doen. Toen de bui van binnen 150 meter van een school geen alcohol verkopen terwijl dat niet eens een aangenomen wet was Emoticon: Shut up! Toen de donder wolken van een alcohol verbod al in juni vorig jaar die dus nu half is uit gevoerd en wie weet helemaal want het lijkt wel of men alleen maar mongooltjes ter wereld brengt in indonesie, toen dacht ik holee mijn wijf een burka ik een sikje dan heb ik efkes rust Emoticon: Worship
Mag een ander de tent hebben cq runnen maar niks is van mij.

Ik ga vrijdags op de knietjes met mijn reet naar mekka en zuip me lam met de imam .
Wachtend op beter weer Emoticon: Bye bye

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Het gaat steeds beter in West Java, het hoelang de gezondheid het toe laat als heen en weer vlieger gaat elk jaar meer veranderen in, hoelang kan je nog als ongelovige blanke veilig een half jaar op het platteland van West Java verblijven Emoticon: Confused

harlys
User
spacer line

Echt echt echt NIET

Ik wist niet dat jokowie een vos in schaapskleren was.

Er had een lichtje moeten gaan branden toen ik las dat hij van heavy metal muziek hield en zelfs in een band speelde.

Nu hier is hij lid van metal muziek wat over dood / verdervenis en hel gaat nu hij brengt het zijn volk op een dienblad Emoticon: Party!

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 26-04-2015 18:07 harlys wrote: .....ik heb me blauw betaald aan proces kosten die er niet waren dozijn politie en rt rw+ imam moeten om kopen. Een 100 % vergunning krijg je niet in bogor dan zit je nog met locaal extreem ook een stel ...en de mafia in de buurt nu die laatste weinig last mee want ik ben ook geen lievertje Emoticon: Nooo

Je bent de hele dag bezig met die kwartje vinders dat geen geld op de wereld je goed kan doen.
Tja, sjoemelen, zwendelen, hosselen....... Er is nu een nieuwe klasse (of ras) aan het ontstaan, de zgn. OKB ( Orang Kaya Baru ), oftewel in goed Nederlands: de welgestelde middenklasse. Echter vrijwel geen 1 van hen is op een hardwerkende wijze aan zijn geld gekomen. Maar goed, dat is in het wayang-land van glitter, vorm en uiterlijke schijn onbelangrijk. Most important is dat je geld hebt. Heb je daarvoor 10-tallen mensen moeten bedriegen, bestelen, desnoods vermoorden.....niet van belang. It's the money that counts.
Maar het blijven "rijken" met een mentaliteit van kwartjeszoekers. Lower class blijft low , alleen er zijn iets meer pegels. Maar de mentaliteit is niet mee gegroeid met de toename van het aardse slijk.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

83,549,598 topic views - 239,826 posts - 13,723 topics - 32,199 members - last post @ 15-07-2020 21:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

136,221,692 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com