indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Sumatera > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ik moet komende week naar Pekanbaru maar door de rookontwikkeling van de voortdurende bosbranden zijn er continu annuleringen van vluchten. Nou moet ik toevallig ook nog op Bintan zijn maar vandaar wil ik naar Pekanbaru. Ik weet dat Sky Aviation een route verzorgd tussen Tanjung Pinang en Pekanbaru maar ook die kan worden geannuleerd indien de bosbranden en rook aanhouden. Hoe zijn de verbindingen per ferry, jet foil of wat dan ook per zee? Anyone knows?

simpati
User
spacer line

http://www.citilink.co.id/ een ticket kost daar IDR274.500 (aanbieding), de eerste beschikbare vlucht is op 18 maart voor IDR280.000, zelfs twee vluchten op één dag.
Via Kuala Lumpur met Air Asia kan ook, ik heb die route al eens gevlogen.
Succes,
Jan

simpati
User
spacer line

Zal toch via Batam moeten.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Of van Bintan naar Singapore met ferry Emoticon: Confused

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Met vliegtuig weet ik maar dat is het 'm juist: de ene vlucht na de andere wordt gecancelled. Alternatief is dus varen en daarvan weet ik niet veel. Ook moeilijk juiste info op Google te vinden.

simpati
User
spacer line

Ik denk dat je voor de ferry inderdaad beter voor info kan zoeken in Singapore, dus ook Google Singapore nemen.
Batam en ook Bintan wordt veel bezocht door mensen uit Singapore, Pekanbaru moet het hebben van de Maleisiërs.
Succes,
Jan

spacer line  

To Riau Islands: Several companies operate ferries to Sekupang, Batam. Most ferries make a stop at Tanjung Balai Karimun as well as Tanjung Buton and Selat Panjang in Riau. Now involves a 3h minivan ride and a 3-6h ferry. Tickets can be purchased at the Sungai Duku Port in Pekanbaru for the minivan and ferry combination ticket. The minivan picks you up at your hotel, picks up the rest of the passengers, and then drives to the ferry dock in Tanjung Buton, about 3.5 hours away.

DUMAI Express
http://atmtravelindo.blogspot.(...)erbaru-mv-dumai.html

bisa dicek of makemyday .

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Thanks pak Surya, Simpati.

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

Ja, inderdaad de boot vertrekt 's morgens vanuit Sekupang en is zes uur onderweg, als je geluk hebt. Het best is bij de maatschappij de tijdregeling te checken want dat durft al wel eens te veranderen.
En als je de boot moest missen, dan kom je maar een nachtje bij ons logeren.

There's a big difference between kneeling down and bending over!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

YB: het vliegveld is vandaag en morgen nog gesloten, aldus info gisteren van JT.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

GVD, is mijn vlucht naar Palembang ook gecanceled omdat het vliegtuig van Mandala vast aan de grond staat in Pekanbaru. Moet nu eerst naar Jakarta, dan naar Palembang om van daaruit in Tanjung Pandan (Belitung) te komen. Moet wel via Palembang want mijn ticket naar Belitung was bij Sky Avia gekocht en die geven geen refund.
Wat een gedoe....... but I love it (genetische afwijking). Ik kom wel bij je uithuilen Nsenada.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Pffff inderdaad wat een gedoe zeg.
Afijn een beetje improvisatie moet kunnen Emoticon: Shiny
En met een beetje mazzel krijg je bij Nsenada Belgische patatten, dat binne nog steeds de lekkerste van de wereld Emoticon: Yummie!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,995,258 topic views - 222,235 posts - 13,491 topics - 16,270 members - last post @ 24-09-2017 15:23 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

90,103,628 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com