indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

oorlog kon er niet meer bij de ophef van dit topic
HIER veel over te lezen
Ik gooi maar iets op Internet om een uitlating er op af te stemmen, van anderen te vernemen, omdat het hier in Europa het begint er op te lijken op een spannende confrontatie met Rusland.
Toen ik die gedachte kreeg ben ik eens op Google gaan zoeken en het verbaasde mij dat er veel van die site er zijn.
Hoe denken de mede forummers daar over, ben je beter af in IndonesiŽ, zou die ergens bij betrokken kunnen worden?, door welk conflict ook.
Het is niet de bedoeling van mij om bang makerij, maar meer te weten willen komen hoe andere mensen hier er over denken..... Emoticon: Sadley Emoticon: Eerie

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

De koude oorlog komt das duidelijk in europa.

Een oorlog sluit ik nu niet meer uit en is helaas goed voor de economie als het goed los gaat valt er weer wat op te bouwen.

Maar ruzie maken met rusland gezien de economie belangen zie ik een 2 / 3 niet gebeuren Emoticon: Nooo

Maar dan zitten wij voorlopig veilig hier in Indonesie

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Fijn dat ik uitgeschreven ben in Nederland EN bovendien ben afgekeurd voor het leger nadat ik me ooit eens vrijwillig aanmeldde. Mij roepen ze in ieder geval NIET op dus ik zit hier prima als de pleuris uitbreekt.

Verwacht ik oorlog? Nee.

koming
User
User icon of koming
spacer line

Ik voel me het veiligst in Papua. De zaken die daar onveilig zijn, zijn te overzien: dingen die prikken.

koming

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Bij een wereldoorlog zit je nergens veilig Om Ziel, ik ben in bed te vinden, niet omdat ik bang ben, wel om een stevige sex partij, want je weet maar nooit of het de laatste is.

Where there is a will there will be relatives.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 11-03-2014 02:35 Anorak wrote:
Bij een wereldoorlog zit je nergens veilig Om Ziel, ik ben in bed te vinden, niet omdat ik bang ben, wel om een stevige sex partij, want je weet maar nooit of het de laatste is.

En dan gewoon steevast iedere dag weer natuurlijk. Emoticon: Puh!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ha ha het laatste nummertje Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!
en dan elke dag afwachten of er een bom word gegooid...
Ja ja die snoepers van het goede leven, hoe lang hou je dat vol??????? Emoticon: Shiny Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yeah right!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,720,971 topic views - 236,091 posts - 13,703 topics - 27,350 members - last post @ 18-01-2020 10:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,419,269 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com