indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hallooooo, wie kan mij vertellen wat goedkoper is en via welke maatschappij te boeken. Is het ook mogelijk om zo'n vlucht vanuit Nederland te boeken?
Mijn vriend( orang belanda) zit in Yogya voor een cursus, nu vertrek ik zelf op 11 maart naar Denpasar, waar wij elkaar weer ontmoeten na 4 weken...Jihaa Emoticon: Nice
Nou ben ik al het eea voor hem aan het uitzoeken, dus....wie helpt me?? Emoticon: Worship Emoticon: Worship Emoticon: Worship

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Sampoernalover,
Tickets zijn veel goedkoper als je die in Indonesie boekt dan vanuit Nederland.
Ter indicatie wij hebben nu net geboekt Surabaya-DPS in Maart voor IDR265.000 met Garuda, dit is dan een aanbieding.
Jakarta- DPS word aangeboden voor ong. IDR450.000 door veel maatschappijnen.
Kijk voor prijzen eens op: http://www.kiatours.com/02.htm en http://www.bayubuanatravel.com/tickets/tix-dom.asp de laatste heeft een kantoor in Bali.
Dit zijn echt geen lokkertjes maar prijzen als je die hier boekt, kom je echter op vakantie is het iedere keer kort dag en zijn de voordeligste klassen vergeven, maar zelfs in de duurdere klassen zijn de prijzen erg redelijk.
Wij boeken wel eens vaker voor kennissen zodat ze zeker zijn van tickets.
Tijdens de feestdagen zijn de stoelen erg snel uitverkocht., 11 maart is al zo'n feestdag, Hari Nyepi.
Succes
Tuti & Jan

spacer line  

hey..super zeg zo'n snelle reactie...

Het gaat eigenlijk om 12 maart..
ik vertrek op de 11e maar kom de 12e aan...
En als het even kan..zou mijn sweety daar op airport wachten..
Is eerste keer dat ik alleen vlieg...damn...en ik ben best erg bang..haha
Wat liefde al niet doet met een mens....

Maar iig hartstikke bedankt

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Sampoernalover,
Heb je net geluk, 11 maart is Hari Nyepi, de dagen ervoor is er eerst
een optocht die doet denken aan de carnavalsoptocht.
Met deze optocht proberen de Balinezen de boze geesten van het eiland te verdrijven, op Hari Nyepi dient dan heel Bali stil te blijven, dan is zelfs de luchthaven gesloten.
In de avond geen licht zodat de geesten niet de weg terug vinden.
Veel buitenlanders die hier wonen waaronder wij gaan dan gewoon op vakantie, het is leuk om het een keer van dichtbij mee te maken maar dan is het wel goed geweest.

Troost je, jij bent niet de enige met vliegangst, ik ben na een vlucht
hoe kort die ook mag zijn altijd weer heel blij als we geland zijn, met
andere woorden een echte angsthaas in die vlieger en veel de ogen
dichtdoen om zo min mogelijk van de schommelingen mee te krijgen.
Ik heb ondertussen wel enkele vluchten gehad maar het word echt niet minder!!!
Goede reis,
Tuti & Jan

spacer line  

Oef..gelukkig..dus 12 maart is alles weer bij het oude.. Wel jammer dat ik hari nyepi niet meemaak, maar ja. Wie weet een volgende keer..
Anyway, ik zal aan jouw tip denken en veel mijn ogen sluiten haha..

Groetjes..

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

wat is de beste en toch wel de goedkoopste optie om vanuit Den Pasar naar Djakarta en Djogjakarta te vliegen moet ik dat op het vliegveld kopen in DenPasar??? Welke maatschappij raden jullie mij aan ben helemaal vers nog nooit in Indonesie geweest wel Thailand paar keer dus hulp en tips graag Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Bye bye

adu zeg!!! ben kapok!!

spacer line  

hoi ik ga 24 augustus naar indonesie toe. maar ik wil graag de 2e week dat ik daar ben voor een week naar bali vliegen en erna weer terug naar jakarta. wie zou mij iets kunnen adviseren wat ik het beste kan doen want het blijkt best moeilijk te zijn om een binnenlandse vlucht te regelen vanuit hier. en wat het ongeveer kost. groetjes::

zwolind
User
spacer line

Ik ben in april j.l. nog in Indonesie geweest. Een ticket (enkele reis) Jakarta-Den Pasar kost (omgerekend) tussen de 55 en 65 euro. Dit hangt af van de maatschappij en het tijdstip. Het is in Indonesie (met namen bali) zeer goed en snel te regelen bij elke travel-agent. De brengen binnen enkele uren de tickt evt. nog naar je hotelkamer. Succes.

ketut.nl
User
User icon of ketut.nl
spacer line

On 23-05-2007 14:42 shelley&michael wrote:
hoi ik ga 24 augustus naar indonesie toe. maar ik wil graag de 2e week dat ik daar ben voor een week naar bali vliegen en erna weer terug naar jakarta. wie zou mij iets kunnen adviseren wat ik het beste kan doen want het blijkt best moeilijk te zijn om een binnenlandse vlucht te regelen vanuit hier. en wat het ongeveer kost. groetjes::

Air Asia heeft nu een aanbieding van Jakarta naar Bali v.v. Enkeltje vanaf 129.000Rp. Goedkoper krijg je ze niet en AirAsia is betrouwbaar. Je moet wel voor 10 juni geboekt hebben.

zieleffe
User
spacer line

On 23-05-2007 20:36 ketut.nl wrote:

...

Air Asia heeft nu een aanbieding van Jakarta naar Bali v.v. Enkeltje vanaf 129.000Rp. Goedkoper krijg je ze niet en AirAsia is betrouwbaar. Je moet wel voor 10 juni geboekt hebben.

Waar praten wij over ongeveer12euroooootjes??
ketut.nl maak er maar ketut .co.id er van want je naam zegt al dat je uit Bali komt, daar kom je ze tegen de ketutjes 4 kind van een familie.
Of toch onder pseudoniem?, een echte totot een Hollander(ste)???

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

carina
User
spacer line

Op 10 juni vertrokken naar Bali en nu weer terug in de natte landje, maar wel terugkijkend op een geweldige vakantie. Wat een aardige mensen leven/werken daar.
Ik had een fijn hotel en ook daar waren ze zeer vriendelijk. Ook nog een retourvlucht geboekt naar Yogyakarta, met inbegrip van een auto met gids om de Borobudur/Prambanan enz te bezoeken. De vliegmaatschappij was Wings en daar ben ik tevreden over want het was een goede vlucht. Daarna weer genieten van excursie's op Bali . Daar ik alleen reisde was de familie bezorgd, maar al zeer spoedig kon ik mailen dat ze nergens overin moesten zitten, daar ik me volkomen veilig voelde tussen deze zeer lieve en vriendelijke mensen. Een zeer goede rede om dit fijne land nog eens te bezoeken.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 15-07-2007 20:32 carina wrote:
Op 10 juni vertrokken naar Bali en nu weer terug in de natte landje, maar wel terugkijkend op een geweldige vakantie. Wat een aardige mensen leven/werken daar.
Ik had een fijn hotel en ook daar waren ze zeer vriendelijk. Ook nog een retourvlucht geboekt naar Yogyakarta, met inbegrip van een auto met gids om de Borobudur/Prambanan enz te bezoeken. De vliegmaatschappij was Wings en daar ben ik tevreden over want het was een goede vlucht. Daarna weer genieten van excursies op Bali . Daar ik alleen reisde was de familie bezorgd, maar al zeer spoedig kon ik mailen dat ze nergens overin moesten zitten, daar ik me volkomen veilig voelde tussen deze zeer lieve en vriendelijke mensen. Een zeer goede rede om dit fijne land nog eens te bezoeken.

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, wat een verschil met Brendababe die nooit weer heen wil.

Je gaat erheen en blijft erheen gaan of je gaat en wil nooit meer heen Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,122,203 topic views - 240,022 posts - 13,725 topics - 32,689 members - last post @ 09-08-2020 00:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,208,102 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com